کد خبر : 209333
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 نوامبر 2023 - 0:11
-

شرکت‌های خدمات حسابداری چه نرم‌افزارهایی را به مشتریان خود توصیه می‌کنند؟

شرکت‌های خدمات حسابداری چه نرم‌افزارهایی را به مشتریان خود توصیه می‌کنند؟

نرم افزار های حسابداری امروزه به جزء جدانشدنی از کسب‌وکارهای مختلف تبدیل شده‌اند. باتوجه به تنوع بالایی که در این ابزار وجود دارد، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران مالی و صاحبان کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک، انتخاب بهترین نرم‌افزار با امکانات بیشتر و ویژگی بهتر است. سوال مهم این است که شرکت‌های حسابداری چه نرم‌افزارهایی را

نرم افزار های حسابداری امروزه به جزء جدانشدنی از کسب‌وکارهای مختلف تبدیل شده‌اند. باتوجه به تنوع بالایی که در این ابزار وجود دارد، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران مالی و صاحبان کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک، انتخاب بهترین نرم‌افزار با امکانات بیشتر و ویژگی بهتر است.

سوال مهم این است که شرکت‌های حسابداری چه نرم‌افزارهایی را به مشتریان خود توصیه می‌کنند؟ اگر شما هم به دنبال دریافت پاسخ این سوال هستید، در ادامه مقاله ما را همراهی کنید‌ تا شما را با دو نمونه از بهترین نرم افزار های حسابداری آشنا کنیم.

C:\Users\rayangostar\Desktop\11.jpeg

نرم‌افزار حسابداری چیست؟

نرم افزار های حسابداری این روزها به‌طور گسترده در مدیریت مالی کسب‌وکارها مورد استفاده قرار می‌گیرند. باتوجه به این‌که حدود ۴۰۰ نرم‌افزار در حوزه حسابداری طراحی شده است، بی‌شک کاربران به دنبال انتخاب بهترین نرم‌افزارها با بیشترین امکانات هستند. اما سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کند این است که نرم‌افزار حسابداری چیست و چه ویژگی‌ها و امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؟

به مجموعه نرم‌افزارهایی که با کمک آن‌ها می‌شود امور جاری و تخصصی حسابداری را به شکل ساده‌تر و با سرعت و دقت بیشتری انجام داد، نرم‌افزار حسابداری گفته می‌شود. با کمک این نرم‌افزارها می‌توانید همه اطلاعاتی را که حسابدار به آن‌ها نیاز دارد به شکل کاملا دیجیتالی در اختیار او قرار دهید و استفاده از دفاتر حسابداری را به کمترین میزان خود برسانید.

هدف از تولید این نرم‌افزارها افزایش دقت در روند ثبت معاملات و نظم دادن و سامان‌دهی به امور مالی یک کسب‌وکار است‌. همچنین با کمک این نرم‌افزار‌ها نظارت بر اسناد و صورت‌های مالی با دقت بالا و سرعت بیشتر اتفاق می‌افتد و در نهایت کاهش هزینه‌ها را در پی دارد.بهترین نرم افزار های حسابداری کدام‌اند؟

اگر شما نیز برای مدیریت بهتر کسب‌وکارتان همواره به دنبال یک نرم‌افزار خوب و کاربردی هستید، پیشنهاد ما به شما نرم‌افزار راهکاران ابری و نرم‌افزار سپیدار از مجموعه بزرگ و تخصصی همکاران سیستم است‌.

در میان نرم افزار های حسابداری، نرم‌افزار راهکاران ابری همکاران سیستم یکی از بهترین نرم‌افزارهای شرکت نام آشنای همکاران سیستم است که به‌دلیل ابری بودن، به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. این نرم‌افزار حسابداری مبتنی بر وب بوده و بهترین انتخاب برای کسب‌وکارهای کوچک محسوب می‌شود. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان گزارش‌دهی کم هزینه و ساده به ذی‌نفعان بیرونی و درونی سازمان
  • پشتیبانی از شعب غیر مستقل به‌طور کامل
  • صدور فاکتورهای فروش به‌صورت اتوماتیک
  • امکان محاسبه قیمت تمام شده کالاها طبق دوره‌های محاسباتی
  • تهیه گزارش از ترازنامه، صورت سود و زیان و سود و زیان انباشته
  • متناسب‌سازی رویه فروش، قیمت‌گذاری روی محصولات و اعطای تخفیف برای مشتریان
  • پشتیبانی از مدیریت مرکز و عملیات شعب فروش به‌طور کامل
  • محاسبه قیمت تمام شده محصولات به صورت واقعی و استاندارد

C:\Users\rayangostar\Desktop\12.jpg

مزایای نرم‌افزار راهکاران سیستم

برای اینکه در کسب‌وکار همه موارد مهم را زیرذره‌بین داشته باشید، باید از نرم‌افزارهای مدیریتی شناخته شده استفاده کنید. در این میان بدون هیچ تردیدی در داخل ایران نرم افزار راهکاران سیستم بهترین انتخاب خواهد بود.

این نرم‌افزار حسابداری از مزیت‌های مختلفی برخوردار است و شاید شما نیز مایلید اطلاعات بیشتری از آن کسب کنید. ما در ادامه سعی بر این داریم تا شما را با این مزایا آشنا کنیم تا شما نیز در سیستم خود این نرم افزارها را به کار بگیرید.

  • این نرم افزار کامل و جامع است. به گونه‌ای که پاسخگوی تمام نیازهای حسابداران در کسب‌وکارهای کوچک است.
  • همچنین این نرم‌افزار نیاز به سخت‌افزار را از دوش کسب‌وکارها برداشته و از همه مهم‌تر هزینه‌های اشتراک آن بسیار کم است‌.
  • اگر قصد خرید نرم‌افزار راهکاران را دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت این شرکت، از قیمت نرم‌افزار راهکاران آگاه شوید و در صورت تمایل برای خرید نرم‌افزار راهکاران می‌توانید به نمایندگی همکاران سیستم مراجعه کنید.

نرم‌افزار سپیدار سیستم

در میان انواع نرم افزار های حسابداری، نرم‌افزار سپیدار سیستم همکاران سیستم یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین‌ها به‌شمار می‌رود. با وجود این‌که این نرم‌افزار کمتر از ده سال عرضه شده است، به‌دلیل ویژگی‌های ارزشمندی مانند برندینگ خوب و بازاریابی موفق از همه مهم‌تر به واسطه نام پرآوازه همکاران سیستم به شهرت و محبوبیت فوق‌العاده‌ای رسیده است. این نرم‌افزار امکان همگام‌سازی با نرم‌افزارهای مختلفی مانند CRM و ERP را دارد و خروجی‌های آن در همه جا قابل ارائه است‌.

ویژگی‌های نرم‌افزار سپیدار سیستم

نرم افزار های حسابداری ویژگی‌های خاص خود را دارند و باید قبل از اقدام به خرید، تمام آنها را بررسی نمود. نرم افزار سپیدار سیستم که از برترین‌های بازار است، ویژگی‌های بسیار جذابی دارد که می‌خواهیم به برخی از آنها در زیر اشاره کنیم. از جمله ویژگی‌هایی که برای این نرم‌افزار می‌توان ذکر کرد :

  • برخورداری از چهار نوع کدینگ پیش فرض تولیدی، بازرگانی، پیمانکاری و خدماتی
  • قابلیت تبدیل ارزهای مختلف به ارز پایه در صدور سند تسعیر ارز و عملیات تجاری
  • محاسبه مالیات به سه روش مختلف
  • قابلیت گردش حساب و مانده حساب در سطوح مختلف به تفکیک دلخواه
  • امکان تسویه دستگاه کارت خوان

بدیهی است که با این ویژگی‌ها می‌توان امور مختلفی را به‌سادگی مدیریت کرد و بازده کاری را بالا برد. شما نیز می‌توانید با مراجعه به سایت دانا راهبرد، استارت کار خود را به کمک متخصصین این مجموعه بزنید.

مزایای نرم‌افزار حسابداری سپیدار سیستم

این نرم‌افزار مزیت‌های مختلفی دارد که قطعا تنها کسانی از آنها به‌طور کامل مطلع خواهند شد که تجربه کار با آن را دارند. . به‌طور کلی برخی از مزایای نرم‌افزار حسابداری سپیدار سیستم عبارتند از:

  • می‌تواند تمامی نیازهای حسابداری یک کسب و کار را پاسخگو باشد. دسترسی سریع کاربران به موارد دلخواه و همچنین صرفه جویی در زمان از دیگر مزیت‌های این نرم‌افزار است که علت آن به قابلیت جست‌وجوی درون این نرم‌افزار مربوط می‌شود.
  • همچنین از دیگر مزایای این نرم‌افزار کاربردی می‌توان به قابلیت اتصال حقوق و دستمزد به سیستم ورود و خروج کارکنان اشاره کرد. نرم‌افزار حسابداری سپیدار امروزه در بسیاری از شرکت‌ها و فروشگاه‌‌ها مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد. به‌نوعی می‌توان گفت از رکوردداران نرم‌ افزار های حسابداری در سراسر کشور محسوب می‌شود.
  • از دیگر مزایای آن می‌توان به نصب آسان، راه اندازی سریع و راحت، سازگاری و همگام‌سازی با نرم‌افزارهای دیگر اشاره کرد.
  • برای خرید نرم‌افزار سپیدار و آگاهی از قیمت نرم‌افزار سپیدار حتماً به نمایندگی همکاران سیستم به صورت حضوری یا اینترنتی مراجعه کنید.

جمع‌بندی

حسابداری در همه کسب‌وکارها یک موضوعی مهم است و به‌جرات می‌توان گفت که جزو جدا نشدنی از کسب‌وکارها به‌شمار می‌رود. با توجه به اهمیت این موضوع و برای افزایش دقت در بررسی امور مالی یک شرکت و کسب‌وکار و همچنین تسریع در روند کار حسابداران نرم‌افزارهای مختلف حسابداری طراحی شده‌اند.

در این مطلب به معرفی نرم افزار های حسابداری بسیار مهم و کاربردی به نام راهکاران و سپیدار پرداختیم که این دو نرم‌افزار محصول شرکت همکاران سیستم هستند. اگر تمایل دارید از ویژگی‌ها و مزایای این دو نرم‌افزار در مشاغل خود بهره‌مند شوید حتماً به نمایندگی‌ همکاران سیستم همدان مراجعه داشته باشید یا از طریق سایت دانا راهبرد که یکی از بهترین مجموعه‌ها است از خدمات آن بهره‌مند شوید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح