کد خبر : 18156
تاریخ انتشار : شنبه 2 اکتبر 2021 - 20:40
-

عدم انجام تعهدات مسئولان را در تلویزیون اعلام می‌کنم

عدم انجام تعهدات مسئولان را در تلویزیون اعلام می‌کنم

 استاندار خوزستان با بیان اینکه وضعیت آب و فاضلاب خوزستان به گرهی کور تبدیل شده است، گفت: اگر در طول ۱۰ سال گذشته، سالی ۱۰ درصد در حوزه آب و فاضلاب استان خوزستان کار می‌شد، اکنون پروژه‌های سیستم آب و فاضلاب تکمیل شده بودند. قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست شورای حفاطت کیفی رودخانه کارون که امروز

عدم انجام تعهدات مسئولان را در تلویزیون اعلام می‌کنم

 استاندار خوزستان با بیان اینکه وضعیت آب و فاضلاب خوزستان به گرهی کور تبدیل شده است، گفت: اگر در طول ۱۰ سال گذشته، سالی ۱۰ درصد در حوزه آب و فاضلاب استان خوزستان کار می‌شد، اکنون پروژه‌های سیستم آب و فاضلاب تکمیل شده بودند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست شورای حفاطت کیفی رودخانه کارون که امروز (۱۴ فروردین‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، در خصوص برخورد با مشکلات آب و فاضلاب اظهار کرد: سیستم من یک سیستم اجرایی است و کاری به حاشیه ندارم بنابراین نباید کسی از من دلخور شود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به وضعیت آب و فاضلاب خوزستان، افزود: وضعیت آب و فاضلاب خوزستان به گرهی کور تبدیل شده است. مشکلات مربوط به سیستم آب و فاضلاب هیچ استانی مانند خوزستان نیست و هیچ استانی مانند خوزستان درصد زیادی از مناطق آن دچار مشکل آب و فاضلاب نیست.

استاندار خوزستان بیان کرد: اگر در طول ۱۰ سال گذشته، سالی ۱۰ درصد در حوزه آب و فاضلاب استان خوزستان کار می‌شد، اکنون پروژه‌های سیستم آب و فاضلاب تکمیل شده بودند.

سلیمانی‌دشتکی عنوان کرد: ۴ هزار روستا در خوزستان وجود دارد که از این تعداد، ۶۶۰ روستا فاقد لوله‌کشی آب شرب هستند. برخی شهرهای خوزستان نیز از سیستم فاضلاب برخوردار نیستند.

وی افزود: باید برای وضعیت سیستم آب و فاضلاب خوزستان اقدامات جدی انجام شود. کار سخت است اما باید همه به صورت یکپارچه، پیگیر تامین منابع در سطح استانی و ملی باشیم.

استاندار خوزستان گفت: در این راستا، ماده ۵۶ فرصت خوبی برای اصلاح شبکه و زیرساخت فاضلاب در خوزستان است. قول وزیر نفت برای اختصاص ۲ میلیارد یورو به خوزستان به منظور رفع مشکلات زیرساختی نیز باید پیگیری شود.

وی با اشاره به ادامه ورود پساب به رودخانه کارون و عدم انجام تعهدات شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این خصوص، بیان کرد: باید کلکتورهای موقت تصفیه‌خانه شرق اهواز تا نیمه خردادماه اجرا شوند و به بهره‌برداری برسند تا از ورود ۶۰ هزار مترمکعب از پساب به کارون جلوگیری شود.

سلیمانی‌دشتکی افزود: اگر پروژه‌ای در موعد مقرر تکمیل نشود، در تلویزیون موضوع را اطلاع‌رسانی می‌کنیم و می‌گویم که آقایان دروغ گفته‌اند زیرا عدم انجام تعهدات، خیانت به مردم است. امکان ندارد اجازه تعلل در مصوبه‌ای را بدهم.

وی در خصوص بهره‌برداری از شبکه فاضلاب شادگان نیز تصریح کرد: بهره‌برداری از این طرح به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا در تیرماه امسال به نتیجه برسد. تامین اعتبار از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را پیگیری می‌کنم اما اگر اعتبار از این طریق تامین نشد، تلاش می‌کنیم که از منابع استانی این اعتبار را تامین کنیم.

استاندار خوزستان در خصوص ساماندهی پساب بیمارستانی گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی باید در این خصوص یک برنامه زمان‌بندی ارائه دهند تا اولویت کارها و زمان انجام آن‌ها مشخص شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح