کد خبر : 209161
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 سپتامبر 2023 - 11:54
-

قیمت لوله بازکنی چقدر است؟ محاسبه قیمت با هر کدام از دستگاه های لوله بازکنی.

قیمت لوله بازکنی چقدر است؟ محاسبه قیمت با هر کدام از دستگاه های لوله بازکنی.

شاید شما نیز تا به حال با مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب و نیاز به افراد لوله بازکنی مواجه شده اید. اما این مطلب، تلنگری است برای عزیزان که بیشتر مراقب برخی افراد سود جو در این زمینه باشند. برخی افراد با خرید یک دستگاه لوله بازکنی، بدون آموزش و مهارت کافی، به سراغ رفع مشکل لوله

لوله بازکنی در تهران

شاید شما نیز تا به حال با مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب و نیاز به افراد لوله بازکنی مواجه شده اید. اما این مطلب، تلنگری است برای عزیزان که بیشتر مراقب برخی افراد سود جو در این زمینه باشند.

برخی افراد با خرید یک دستگاه لوله بازکنی، بدون آموزش و مهارت کافی، به سراغ رفع مشکل لوله ها در محل می روند و قیمت های نجومی دریافت می کنند یا به لوله ها آسیب می زنند.

ما در این مقاله شما را با انواع دستگاه های لوله بازکنی در تهران و قیمت باز کردن لوله با هر ابزار را آشنا می کنیم.

دستگاه های لوله بازکنی و تخلیه چاه

  1. رفع گرفتگی آشپزخانه و حمام در حالت معمولی

معمولا دلیل گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه و حمام، چربی ها، موهای زائد یا پرز لباس از محفظه ی لباس شویی است. برای باز کردن این نوع گرفتگی، از فنر های 6 متری و دستگاه های معمولی لوله بازکنی استفاده می شود. هزینه ی دریافتی از مشتری در سال 1402 طبق نرخ معین 250 الی 350 هزار تومان است.

  1. قیمت لوله بازکنی لوله توالت معمولی

گرفتگی لوله فاضلاب توالت، با تواجه به تجربه متخصصین لوله بازکنی، معمولا توسط دستمال کاغذی، تجمع فضولات، افتادن اجسام مانند درب شامپو و … اتفاق می افتد. باز کردن این لوله ها با فنر های 7 متری و یا با سرفنر های پیچی و دستگاه سه پایه یا موشکی با قدرت موتور 375 انجام می شود. قیمت انجام خدمات نسبت به کثیفی کار معمولا بین 400 تا 500 هزار تومان است.

  1. رفع گرفتگی لوله پارکینگ یا پشت بام

گرفتگی در لوله فاضلاب پارکنیگ، بیشتر در پاییز و زمستان اتفاق می افتد. بارش برف و باران، نفوذ شن و ماسه و برگ درختان به لوله ها باعث می شود تا لوله فاضلاب مسدود شود. طول برخی این لوله ها 3 یا 40 متر است و در زمان گرفتگی به سختی باز می شود.

برای حل مشکلات این لوله ها از دستگاه های موشکی 550 و فنر های بلند فولادی به طول 25 یا 35 متری استفاده می شود و قیمت توافقی آن با رضایت مشتری و با توجه به سختی کار معمولا بین 800 تا 1300 هزار تومان است.

لوله بازکنی نوین یکی از شرکت های معتبر لوله بازکنی در تهران است که با چندین شعبه در سراسر تهران به صورت شبانه روزی فعالیت می کند. لوله بازکنی ستارخان یکی از مناطق خدمات رسانی این شرکت است. شما میتوانید در صورت مواجه با گرفتگی لوله و فاضلاب لینک را کلیک کنید و بلافاصله نیروی لوله بازکن دریافت کنید. تمامی قیمت ها نیز منصفانه و توافق با مشتری است.

  1. در آوردن اشیا از چاه

افتادن وسیله های ارزشمند در چاه توالت از دیگر اتفاقات ناگوار است که برای در آوردن آن باید با شرکت های لوله بازکنی تماس بگیرید. برای در اوردن اشیا از چاه مانند گوشی، طلا، ایرپاد و … از دستگاه مکش یا انبر های مخصوص استفاده می شود و قیمت انجام خدمات معمولا بین 400 تا 800 هزار تومان است.

  1. رسوب تراشی و باز کردن لوله های سخت و سیمانی

در ساختمان های نوساز یا در حال بازسازی، گرفتگی لوله ها معمولا با سیمان، قیر و مصالح ساختمانی ایجاد می شود. رفع مشکل این نوع لوله ها، به تجربه کافی، متخصص حرفه ای، و دستگاه های قوی نیاز دارد.

قمیت های لوله بازکنی در اتحادیه، طبق متراژ فنر محاسبه شده است و اصلا توجهی به نوع دستگاه، ادرس محل خدمات دهی یا سختی و آسانی کار نشده است. برای مثال باز کردن لوله های سیمانی، 1 متر فنر نیاز دارد اما ممکن است 2 یا سه ساعت زمان ببرد.

قیمت رفع گرفتگی لوله های سیمانی در شرکت لوله بازکنی نوین با توجه به زمان و نوع ابزار کار، از 1 میلیون تا 3 میلیون متغیر است.

تخلیه چاه فاضلاب با تانکر

تخلیه چاه فاضلاب

برای خدمات تخلیه چاه از ماشین های 8000 لیتری خاور و 12000 لیتری بادسان استفاده می شود. همچنین 4 نوع پمپ تخلیه چاه وجود دارد که هر کدام قابلیت خاص خود را دارند. در برخی از خانه ها، درب چاه فاضلاب مشخص نیست و نیاز به مقنی دارد تا درب آن را باز کند. یا برخی مواقع از محلی ماشین ایستاده تا درب چاه 60 یا 70 متر است.

  1. مکنده

پمپ مکنده دارای یک موتور در بدنه ی خودرو است و با گیربکس خودرو کار می کند. با روشن کردن خودرو و اتصال موتور به دینام مکنده، شروع به مکش می کند و همانند جارو برقی چاه را خالی می کند. این پمپ در محل هایی که متراژ کمتری دارند استفاده می شود و قیمت آن به تعداد هر سرویس 1400 هزار تومان است.

پمپ کفکش معمولی از دیگر پمپ های تخلیه چاه است. این پمپ برای تخلیه لجن چاه به کف چاه فرستاده می شود. به همین دلیل باید دهانه ی چاه اندازه پمپ باز شود و گلدانی چاه نیز خراب شود. قیمت تخلیه چاه با پمپ کفکش معمولی حدودا 1500 به ازای هر سرویس است.

  1. پمپ کفکش سه فاز

از این پمپ در خانه هایی که منفی دارند و ارتفاع چاه 20 یا 30 متر از زمین فاصله دارد، استفاده می شود. این وسیله با برق سه فاز کار می کند و قدرت آن نسب به کفکش معمولی بیشتر است. قیمت تخلیه چاه با پمپ سه فاز 1800 هزار تومان به ازای هر سرویس است.

معرفی دستگاه های لوله بازکنی

لوله بازکنی ستارخان

برای خدمات لوله بازکنی به ابزارهای متفاوتی نیاز است که هر کدام کاربرد جداگانه ای در راه اندازی خدمات دارند. این ابزار ها با توجه به نیاز کاربر تهیه می شود و در صورت نبود آن، خدمات به خوبی انجام نمی شود.

  • دستگاه لوله بازکنی فنری موشکی

دستگاه فنر زنی مدل 750 برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده می شود. این لوله بازکن از موتور 750 وات بهره می برد و سرعت آن 470 دور در دقیقه می باشد. استفاده از این دستگاه نیاز به متخصص حرفه ای دارد.

این دستگاه دارای یک کلید راست گرد چپ گرد می باشد که برای قرار دادن فنر در لوله فاضلاب و چرخاندن فنر لوله بازکن استفاده می شود. لازم به ذکر است که کاربر هنگام کار با این دستگاه باید از دستکش چرمی مخصوص استفاده کند.

همچنین پریز برقی که قرار است دستگاه به آن وصل شود باید دارای سیستم ارت باشد. پس از بستن سر فنر مخصوص و اتصال آن به دستگاه آن را به سمت لوله فاضلاب هدایت می کنیم. فنر دستگاه لوله بازکنی شروع به گردش می کند و با فشار دست کارب، فنر حرکت کرده و لوله بازکنی انجام می شود.

هنگام استفاده از دستگاه لوله بازکنی باید شیلنگ آب در لوله قرار گیرد تا لایروبی و تراشیدن دیواره لوله نیز انجام شود.

  • دستگاه کمپرسور هوا

دستگاه تراکم هوا یکی از روش های لوله بازکنی است که هوا را در مخزن خود محبوس می کند و با فشار زیاد به لوله هدایت می کند. این دستگاه دارای یک مخزن دخیره باد، موتور تولید باد، شیر تخلیه فشار باد، فشار سنج و دکمه روشن خاموش می باشد.

لوله کشی در ساختمان های قدیمی از جنس چدنی است و گرفتگی در این لوله ها بسیار سخت اتفاق می افتد. بنابراین فر های لوله بازکنی قادر به حل مشکل گرفتگی در برخی از این ساحتمان ها نیستند. پمپ هوا یا کمپرسور باد، به راحتی گرفتگی این لوله ها را حل می کد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح