کد خبر : 206672
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 ژانویه 2023 - 22:26
-

مهره مار برای چی خوبه

مهره مار برای چی خوبه

  در گذشته، مردمان قدیم بر این باور بودند که، مهره مار می تواند، زندگی شان را عوض کند، و در مسیر خوشبختی  قرار دهد. آنها به شکل های مختلفی در جستجوی این سنگ شگفت انگیز، بودند. به مرور زمان این باور باعث شد، تا نسل امروزی نیز به اهمیت این مسئله، پی ببرند. آنها

 

در گذشته، مردمان قدیم بر این باور بودند که، مهره مار می تواند، زندگی شان را عوض کند، و در مسیر خوشبختی  قرار دهد. آنها به شکل های مختلفی در جستجوی این سنگ شگفت انگیز، بودند. به مرور زمان این باور باعث شد، تا نسل امروزی نیز به اهمیت این مسئله، پی ببرند. آنها باور دارند که، مهره مار در همه  جوانب زندگی، می تواند یاریشان کند، و حلال مشکلات باشد. از آنجایی که مردم از گذشته تا کنون، با مشکلات زیادی همراه بودند، همواره به دنبال راهی برای حل مشکلات شان و راهی برای رسیدن به آرزوهایشان هستند، مهره مار می تواند، یکی از راه های حل مشکلات باشد، و آن ها را در مسیر خوشبختی قرار دهد. افرادی نیز هستند که، همواره به دنبال راهی برای محبوبیت، و رسیدن به اوج اعتماد به نفس هستند. این افراد باور دارند که، مهره مار می تواند آن ها را به محبوبیت و اوج اعتماد به نفس برساند، در طی گذشت زمان، این مسئله به اثبات رسیده است. مهره مار از آنجایی که، خواص زیادی را به افراد می رساند، از گذشته مورد توجه بوده، و اکنون نیز مورد توجه می باشد. محبوبیت مهره مار در بین اقوام عرب نیز، زیاد دیده می شود. عرب ها نیز بر این باورند که، این مهره رازی عجیب دارد که، همیشه خوش یمن است.

مهره مار

مهره مار چیست؟

مار‌های نر و ماده، به علت وضعیت آناتومیک خودشان، از حالت های متفاوتی برخوردار هستند، تا انگیزه ای برای آمیزش  پیدا کنند، و با این اقدام ادامه بقاء داشته باشند. خدای بزرگ، متابولیسم بدن مار را طوری ساخته است، که در طول مدت طولانی، یک ترشح استخوان مانندی مثل سنگ، بر روی سر خود ترشح می‌نمایند که، این قسمت دارای بیشترین نیروی مغناطیسی میباشد.و به شکل تک قطبی است که آن را مهره مار می‌نامیم

افرادی هستند که، به محض استفاده از مهره مار انتظار نتیجه سریع از آن را دارند، اما بدانید که، این انتظار فرای تصور است. مهره، برای افرادی که خود، انرژی مغناطیسی قوی تری در اطراف بدنشان دارند، نتیجه سریع تر و بهتری دارد. افرادی هستند که، اصلا در مورد این مهره هیچ گونه اطلاعی ندارند و این سوال در ذهنشان به وجود می آید که مهره مار برای چه چیز خوب می باشد، و افراد زیادی نیز هستند که، این سنگ را به چشم خرافات نگاه می کنند. در این مقاله، شما را با خاصیت مهره مار آشنا می کنیم. جالب است بدانید مهره مار اصل خواص زیادی دارد، البته حتما باید از نوع اصلی آن، استفاده کنید. مهره مار اصل، معمولا از هند و آفریقا وارد کشور ما می شود، در درجه اول، بهترین مهره در هندوستان وجود دارد، چون در آن کشور به علت دارا بودن انواع مارهای کبری، افعی، دابویا، پیتون، توانسته است، جزو بهترین کشورهای تولید مهره اصل باشد. البته ناگفته نماند در کشورهای آفریقای جنوبی و در مصر باستان هم مارهای گوناگونی وجود دارد، که از نژاد های برتر مهره مار آفرقایی می توان به مهره مار مامبای سیاه اشاره کرد. پس به این نتیجه میرسیم، کشور هندوستان و آفریقا، با توجه به وجود انواع مختلف نژاد مارها، جزو رتبه اول در جهان است.  انواع مارها به علت، اندازه های مختلفی که دارند، مهره های متفاوتی از خود تولید می کنند. پس هرچه جثه مار بزرگ تر باشد، نیروی مغناطیسی آن بیشتر است و آن را به فرد دارنده مهره مار، انتقال می دهد

قدرت مغناطیسی سنگ تولید شده از مار دابویا و مامبای سیاه، بسیار زیاد است، و انرژی مثبت زیادی به سمت خود جذب می کنند. مهره مار  دابویا از لحاظ ظاهری، کاملا شبیه سنگ، شاه کبری است. ولی سایز آن کمی بزرگ تر است همچنین مهره مار مامبای سیاه نیز از سایز بزرگتری برخوردار است و اندازه آن از شاه کبری و دابویا بزرگتر است.

به شما توصیه می کنم از اصل بودن آن مطلع شوید و سپس اقدام به خرید کنید

مهره مار اصل

اصالت مهره‌های مار

چطور متوجه اصل بودن مهره مار شویم؟

به گفته بعضی از اشخاص مهره مار اصل را، با سرکه انگور می توان تشخیص داد. به این صورت که:

اگر شما  دو عدد مهره مار (از جهت صاف مهره قرار دهید) را داخل ظرفهای سرکه خالص انگور بگذارید، باید این دو مهره، بعد از مدتی شروع به حرکت کرده، و به سمت هم نزدیک می شوند، و در نهایت به هم می چسبند. مدت زمانی که طول می کشد، تا دو مهره به هم بچسبند، متفاوت می باشد، ولی در کل از چند دقیقه تا چند ساعت متفاوت است. که از زمان قدیم گفته شده است، با این اقدام خاصیت مهره مار کلا از بین می رود و به قهر مهره مار معروف شده است. شما می توانید، مهره را از فروشگاه  معتبر خریداری کنید و بعد از خرید مهره مار اصل، باید اثرات مهره را بین یک هفته تا نود روز در زندگی خود ببینید.

 

  البته این نکته را فراموش نکنید، ابتدا باید دعای مهره مار بدرستی خوانده شود. زمانی که دعا به روی مهره ها خوانده شود، بعد از یک هفته شروع به فعال شدن می کند، به این فرآیند طلسم مهره مار می گویند. گفته شده است، زمان فعال شدن مهره مار، به مغناطیس بدن هر کسی متفاوت می باشد. 

مهره مار چگونه به دست می‌آید؟ 

مهره مار به دست مارگیر هایی بسیار کارآزموده، شجاع و از جان گذشته ای بدست می آید که، همیشه و به مدت روزهای طولانی در دشت و کوه می مانند، و در انتظار جفت گیری مارها هستند تا در موقعیت مناسب، مهره را بیابند.

مار‌ها زمانی در صورتی جفت گیری می کنند، که خیالشان آسوده شود، که دور از چشم بقیه هستند، سپس، یک تکه استخوان را در همان محل می گذارند، که این همان مهره مار می باشد. این قطعه استخوان، از انرژی مغناطیسی زیادی برخوردار می باشد، و کسانی که این مهره را در دست دارند، دارای محبوبیت و جذابیت در میان عموم می باشند.

اما  لوازم دیگری از مار را، بعد از کشتن مار جمع آوری می شود. که بهترین آنها که خاصیت اصلی مار را دارد، همان مهره مار می باشد. بسیاری دیگر از این لوازم مانند:  نیش مار، دندان مار، نیز دارای انرژی خاصی هستند، که برای دارنده این لوازم، شانس و طالع نیک به همراه دارد، و اقبال خوبی برایش رقم زده خواهد شد. اما کارایی مهره مار بیشتر از، این لوازم می باشد.

مهره مار

قابل توجه است بدانید که، این سنگ با ارزش، در رنگ های مشکی، خاکستری، زرد، کرم، سبز و سفید، یافت می شود. خاصیت این مهره موارد زیر می باشد:

  1. افزایش روزی و درآمد

  2. جلب محبت و توجه

  3. افزایش اعتماد به نفس

  4. رفع استرس و ایجاد آرامش

  5. ایجاد آرامش در دیگران و رام کردن آنها

  6. رفع درد های جسمانی و تسکین درد

  7. از بین برنده نویز های گوشی‌های تلفن همراه (موبایل)، دکل‌های مخابراتی و تلویزیون

افزایش روزی و درآمد با  مهره مار

خاصیت افزایش روزی مهره مار، مورد توجه بسیاری از افراد می باشد، که از وضعیت مالی خود، بسیار ناراضی  هستند، و آنها هر راهی را امتحان کرده اند، و به نتیجه دلخواه خود نرسیده اند. اما حال، با این سنگ، می توانند به آرزوهایشان در زیاد شدن روزی، برسند. و وضعیت خود را بهبود ببخشند. خاصیت مهره مار، در افزایش روزی، همچنان مورد توجه بسیاری از مردم از قدیم الایام بوده است، بخاطر همین موضوع طرفداران زیادی پیدا کرده است.

نقل شده است که، مهره مار، بین 7 تا 90 روز زمان میبرد، تا تاثیر خودش را بگذارد. شما می توانید بعد از خرید آن، دعای مرتبط با رونق کسب و کار و افزایش رزق و روزی بخوانید، و در اینجاست که، انرژی های این مهره، به طرف شما ارسال می شود، و در کسب و کارتان موفق می شوید.

مهره مار

جلب محبت و توجه

همه ی ما انسانها به ارتباط با دوستان و نزدیکان خود، نیاز داریم. اما گاهی اوقات همه چیز درست پیش نمی رود، و با عزیزانمان یا اطرافیان به مشکل می خوریم. اشخاصی که با نزدیکان خود مشکل دارند، و دائم با دیگران کشمکش دارند، می توانند از خواص  مهره مار اصل، استفاده کنند،  و تاثیر آن را، در بهبود مشکلات خود، از جمله درگیریهایی که با اقوام و نزدیکان خود دارند،مشاهده کنند. همچنین همسران می توانند، از کارایی مهره مار اصل در بهبود زندگی مشترکشان، نهایت استفاده را ببرند، و زندگی  شیرین، توام با آرامش را، برای خودشان ایجاد کنند. حتی دعای مهر و محبت هم، می تواند باعث شود، به مرور زمان کیفیت زندگی شما بهتر شود 

افزایش اعتماد به نفس

خاصیت افزایش اعتماد به نفس، یکی دیگر از خاصیت های مهره مار است، و برای کسانی که از کمبود اعتماد به نفس رنج می برند، مناسب است. این مهره برای کسانی که، در ارائه کنفرانس، یا موقع صحبت کردن در جمع، واهمه دارند، و استرس وجودشان را فرا می گیرد، بسیار کارایی دارد. با استفاده مداوم از این سنگ، اعتماد به نفس شما روز به روز بهتر می شود، و حس خوب عزت نفس، شما را فرا می گیرد

مهره مار

رفع درد های جسمی

مهره مار اصل، به دلیل خاصیت مغناطیسی آن، باعث بهبود بسیاری از درد ها و مشکلات جسمانی می شود، و این خود، یکی از دلیل هایی است که، مردم همواره به این سنگ، علاقه مند شده اند. و استقبال بسیار زیادی از مهره مار شده است. یکی از بهترین کارایی مهره مار، جذب انرژی مثبت است، که این انرژی فوق العاده را، به صاحب مهره انتقال می دهد. همین موضوع باعث بهبود بیماری های جسمانی می شود.

منبع : 

http://shamghah.com/

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح