کد خبر : 178218
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دسامبر 2021 - 18:30
-

می‌خواهیم یک خوزستان جدید را به واترپلو کشور معرفی کنیم

می‌خواهیم یک خوزستان جدید را به واترپلو کشور معرفی کنیم

ایسنا/خوزستان رئیس کمیته فنی واترپلو هیات شنا خوزستان گفت: باتوجه به برنامه‌های مدنظر در استان، هدف ما معرفی یک خوزستان جدید در واترپلو به کشور است. رضا جعفری در گفت و گو با ایسنا در خصوص اهداف برگزاری اردوی مشترک تیم واترپلو زیر ۱۷ و ۲۰ سال استان که تا کنون ۱۱ جلسه از آن تشکیل

می‌خواهیم یک خوزستان جدید را به واترپلو کشور معرفی کنیم

ایسنا/خوزستان رئیس کمیته فنی واترپلو هیات شنا خوزستان گفت: باتوجه به برنامه‌های مدنظر در استان، هدف ما معرفی یک خوزستان جدید در واترپلو به کشور است.

رضا جعفری در گفت و گو با ایسنا در خصوص اهداف برگزاری اردوی مشترک تیم واترپلو زیر ۱۷ و ۲۰ سال استان که تا کنون ۱۱ جلسه از آن تشکیل شده است، اظهار کرد: شناسایی پتانسیل واترپلو موجود استان، ایجاد انگیزه بین مربیان و بازیکنان که به دلیل شیوع کرونا آسیب زیادی دیدند از دلایل آغاز تمرینات مشترک تیم‌های واترپلو زیر ۱۷ و ۲۰ سال خوزستان است.

وی بیان کرد: معرفی یک خوزستان جدید در واترپلو به کشور یکی دیگر از اهداف برگزاری اردوی مشترک بوده است. ارتباط هر چه بیشتر و بهتر خانواده واترپلو خوزستان با هم دیگر، آشنایی بازیکنان با قوانین جدید واترپلو، آشنایی بازیکنان و مربیان با شیوه جدید بازی واترپلو در سطح کشور، آشنایی بازیکنان آموزشی این رشته در خوزستان با شیوه جدید آموزش واترپلو، افزایش تعداد مربیان و ورزشکاران این رشته در سطح استان از نظر کیفی و کمی و تحریک، تشویق و جذب اسپانسرهای مالی جهت سرمایه‌گذاری در این رشته در استان و مهم‌تراز همه آماده‌سازی جهت شروع لیگ واترپلو خوزستان که در کمیته فنی استان برنامه‌ریزی شد نیز از دیگر دلایل برگزاری این تمرینات مشترک بود.

رئیس کمیته فنی واترپلو هیات شنا خوزستان در پاسخ به این سوال که پس از برگزاری ۱۱ جلسه اردوی مشترک تیم واترپلو زیر۱۷ و زیر ۲۰ سال استان تا چه میزان به اهداف موردنظر کمیته فنی واترپلو استان رسیده‌اید؟ گفت: اردوی متمرکز واترپلو خوزستان در دو رده سنی زیر ۱۷ و ۲۰ سال خوزستان از ۲۲ مهرماه سال جاری به صورت هفته‌ای یک بار به میزبانی شهرستان امیدیه آغاز شد و تاکنون ۱۱ جلسه از آن برگزار شده است؛ سرعت پیشرفت واترپلویست‌های استان در این اردو خیلی بیشتر از تصور ما بود و این به شدت باعث امیدواری ما است، هرچند با توجه به این‌که هنوز بیشتر استخرهای استان بازگشایی نشدند و امکان تمرینات مداوم برای آن‌ها نیست اما همین امر نیز روند پیشرفت ما را در استان در بر دارد.

وی در ادامه نیز بیان کرد: امیدوارم به زودی استخرهای استان بازگشایی شوند تا علاقه‌مندان بتوانند تمرینات مستمر خود را داشته باشند. در این اردوی متمرکز در حال شناسایی نقاط ضعف بازیکنان، مربیان و شرایط فنی خود هستیم تا ان‌شاءالله با باز شدن استخرهای استان و آغاز لیگ واترپلو خوزستان در جلسات متعدد و تخصصی کمیته فنی استان برای رفع نقاط ضعف شناسایی شده اقدام کنیم.

سرمربی سابق تیم‌ملی واترپلو افزود: برنامه‌ای که برای آینده سیستم آموزشی واترپلو استان در نظر داریم برنامه‌ریزی جهت طرح درس و آموزش های یکسان در سطح استان است که در این راستا باید به سمت آموزش‌های نوین واترپلو، هم در بخش آموزش و هم بازی برویم که این کار را باید با بهره بردن از اساتید بزرگ کشور و مربیان برتر انجام دهیم که برنامه‌ریزی آن صورت گرفته و فقط منتظر بازگشایی استخرهای استان هستیم که انجام آن گام بسیار بزرگ و ارزشمندی در پیشرفت واترپلو خوزستان خواهد بود.

جعفری در پایان نیز گفت: لیگ واترپلو استان در رده های زیر ۱۴، ۱۷ و ۲۱ سال به صورت رفت و برگشت، استاندارد و منسجم قطعا قبل از پایان سال جاری آغاز می‌شود. همچنین مسابقاتی در قالب جشنواره برای رده‌سنی زیر ۱۲ سال استان داریم که البته برد و باخت ندارد و فقط برای استعدادیابی و پشتوانه‌سازی برای استان در رده‌های پایه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت کامپیوتر گیمینگ

قیمت سیستم گیمینگ

لمینت متحرک دندان

قیمت فنس

قیمت خرید پترولیوم کک

عباس نادر روان شناس

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

پکیج ویدئویی آموزشی قراردادهای EPC ( نشریه 5490

نمایندگی فروش تجهیزات آتش نشانی

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح