کد خبر : 172028
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دسامبر 2021 - 11:12
-

آبی کرونایی در ۷ شهر از شهرستان های هشتگانه سمنان

آبی کرونایی در ۷ شهر از شهرستان های هشتگانه سمنان

ایسنا/سمنان رئیس ستاد استانی مقابله با کروناویروس از مرکز استان به عنوان تنها شهرستان زرد در این استان خبر داد و گفت: هفت شهرستان از شهرستان های هشتگانه استان در وضعیت آبی هستند. سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان ضمن تقدیر از تلاش های کادر بهداشت و درمان دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و شاهرود اظهار کرد: از

آبی کرونایی در ۷ شهر از شهرستان های هشتگانه سمنان

ایسنا/سمنان رئیس ستاد استانی مقابله با کروناویروس از مرکز استان به عنوان تنها شهرستان زرد در این استان خبر داد و گفت: هفت شهرستان از شهرستان های هشتگانه استان در وضعیت آبی هستند.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان ضمن تقدیر از تلاش های کادر بهداشت و درمان دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و شاهرود اظهار کرد: از مجموع ٨ شهرستان استان، خوشبختانه ۷ شهرستان در وضعیت رنگبندی آبی کرونایی قرار دارند که انشالله با کمک مردم و مسولین ، شهر سمنان نیز به زودی به رنگ آبی تغییر وضعیت دهد .

وی با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل ها در مدارس و دانشگاه ها افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان در زمان شروع امتحانات نظارت خود را افزایش داده تا زمینه حضور دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس فراهم گردد.

وی از مسئولین آموزش و پرورش استان خواست: پیش از شروع امتحانات نسبت به دریافت و بررسی کارت واکسن دانش آموزان اقدام و از ورود دانش آموزانی که واکسن کرونا تزریق نکرده اند جلوگیری به عمل آورد.

استاندار سمنان گفت: باید تلاش‌های لازم جهت دریافت و تزریق کامل واکسن به انجام رسیده و مراکز تجمیع واکسیناسیون به منظور تزریق دز سوم واکسن، مجددا فعال گردد.

وی تصریح کرد: اقدامات خوبی در کمیته اطلاع رسانی انجام گرفته است اما با توجه به ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و فرا رسیدن شب یلدا باید اطلاع رسانی افزایش یابد تا مردم پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت نموده و شاهد موج بعدی بیماری کرونا در سطح استان نباشیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه باید از توان خیرین برای مدارس کم برخوردار جهت تامین و تهیه مواد بهداشتی و ضد عفونی استفاده گردد ادامه داد: باید نسبت به سلامت دانش آموزان احساس مسولیت نموده و نظارتها را افزایش دهیم تا دانش آموزان حتما از ماسک و مواد ضد عفونی استفاده کنند.

رئیس ستاد استانی مقابله با کروناویروس اضافه کرد: در بحث واکسیناسیون باید تلاش خود را بیشتر نماییم تا به طور کامل دانش آموزان و فرهنگیان واکسینه شوند. خوشبختانه در بحث تامین واکسن دغدغه ای نداریم که این مهم نتیجه تلاش، تدابیر و اقدامات بسیار ارزشمند دولت سیزدهم است.

هاشمی اضافه کرد: با توجه به حضور استان سمنان در مسیر ترانزیتی تهران، مشهد و تردد مسافرین، باید تیم های نظارتی جهت مدیریت مسائل بهداشتی در مجتمع های بین راهی تشکیل شود تا موارد مرتبط رعایت گردد.

وی با بیان اینکه مرحله اول طرح هوشمند در دستگاههای دولتی انجام گرفت و دستور العمل ها به مدیران ابلاغ شده است گفت: مرحله دوم از فردا ٢٨ آذر ویژه حمل و نقل برون شهری انجام خواهد شد که ناظر عالی آن دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمان شهرداریها و همیاری ها است.

وی از مسولین شهرداری های استان خواست: تلاش کنند تا افرادی که در بحث حمل و نقل درون شهری فعالیت می‌کنند، دز کامل واکسن را تزریق کنند. همچنین از مردم استان سمنان انتظار داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده تا انشاله شاهد موج های بعدی کرونا نباشیم.

منبع: ايسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح