کد خبر : 187219
تاریخ انتشار : شنبه 8 ژانویه 2022 - 16:56
-

آغاز عملیات اجرایی ۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در ملایر

آغاز عملیات اجرایی ۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در ملایر

ایسنا/همدان بسیج سازندگی شهرستان ملایر عملیات اجرایی ساخت ۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) را همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، آغاز کرد. مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر روز دوشنبه ۱۳ دی ماه در آئین آغاز عملیات اجرایی ساخت هشت واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد بخش جوکار

آغاز عملیات اجرایی ۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در ملایر

ایسنا/همدان بسیج سازندگی شهرستان ملایر عملیات اجرایی ساخت ۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) را همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، آغاز کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر روز دوشنبه ۱۳ دی ماه در آئین آغاز عملیات اجرایی ساخت هشت واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد بخش جوکار در قالب احداث ۵۰ واحد مسکونی مددجویان شهرستان ملایر اظهار کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی(ره)، سهم شهرستان ملایر از ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی توسط سازمان بسیج سازندگی برای مددجویان این نهاد، ۵۰ واحد مسکونی است.

سرهنگ پاسدار علی سیاوشی با بیان اینکه نخستین مرحله ساخت این واحدهای مسکونی در بخش جوکار با هشت واحد مسکونی آغاز شد، گفت: این واحدها در مدت زمان تعیین شده احداث و تحویل مددجویان خواهد شد.

سیاوشی تصریح کرد: برای احداث این تعداد واحد مسکونی ۲ قطعه زمین هر کدام به متراژ ۲۰۰ مترمربع توسط خدایار اکبری و مرحومه حاجیه خانم فراهانی اهدا شد.

وی ادامه داد: اگر زمین‌های مورد نظر و متراژ آنها، آمار و اطلاعات و پروانه ساخت هر چه سریعتر شناسایی، تکمیل و تحویل بسیج سازندگی شهرستان شود، بلافاصله نسبت به ساخت واحدهای مسکونی اقدام می‌کنیم.

سیاوشی از افتتاح یک واحد مسکونی کمیته امداد به مساحت ۶۰ مترمربع در شهر جوکار خبر داد و افزود: این واحد توسط گروه جهادی حضرت زینب(س) و همکاری حوزه مقاومت بسیج محمدرسوال‌الله (ص) و حوزه مقاومت علی‌ابن ابیطالب(ع) و استفاده از ظرفیت خیران و کمیته امداد مرمت و بازسازی شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر با اشاره به آمادگی کامل بسیج سازندگی برای مرمت و بازسازی منازل مسکونی مددجویان و محرومان در بخش‌های مختلف، گفت: هم اکنون نیز بازسازی جاده روستای میشن را در دست اقدام داریم.

سیاوشی همچنین از پرداخت تسهیلات بسیج سازندگی این شهرستان برای ایجاد کارگاه های تولیدی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این هفته همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س)، طبق تفاهم‌نامه‌ای با بانک‌های ملت، تجارت و صادرات، مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان به متقاضیان برای ایجاد کارگاه‌های تولیدی، طرح‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی جذب و پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان وام مرابحه توسط بانک ملت و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات به اعضای صندوق‌های قرض الحسنه توسط بانک تجارت، بیان کرد: علاوه بر این ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات نیز توسط بانک صادرات برای تعاونی‌هایی همچون کارگاه‌های مرواربافی و خیاطی جذب و پرداخت شد که این کارگاه‌ها در حال گسترش در سطح شهرستان است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر اضافه کرد: در حال حاضر تفاهم‌نامه‌ای با بانک کشاورزی منعقد کردیم که در قالب آن یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات در بخش کشاورزی و اشتغالزایی، جذب و پرداخت می شود.

سیاوشی با بیان اینکه تسهیلات بسیج سازندگی به بسیجیان، گروه‌های جهادی و اعضای صندوق‌های قرض‌الحسنه که دارای طرح‌های توجیهی پرداخت می‌شود، یادآور شد: راستی‌آزمایی از این طرح‌ها با ارائه گواهی مهارت، پایداری عرصه و اشتغال انجام می شود.

وی در پایان خواستار تسهیل روند دریافت ضمانت‌های بانکی برای متقاضیان از سوی بانک های عامل شد  و گفت: اولویت ما در ارایه این تسهیلات محرومیت‌زدایی و کمک به ایجاد اشتغال و تولید است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح