کد خبر : 140740
تاریخ انتشار : جمعه 3 دسامبر 2021 - 20:36
-

آموزش مجازی گامی برای اجرای عدالت آموزشی در کشور

آموزش مجازی گامی برای اجرای عدالت آموزشی در کشور

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: شیوع بیماری کرونا فرصت‌های جدیدی در فرآیند تعلیم و تربیت بوجود آورد که می‌تواند منشاء سرفصل‌های بدیع برای اجرای عدالت آموزشی در کشور را فراهم آورد. حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه

آموزش مجازی گامی برای اجرای عدالت آموزشی در کشور

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: شیوع بیماری کرونا فرصت‌های جدیدی در فرآیند تعلیم و تربیت بوجود آورد که می‌تواند منشاء سرفصل‌های بدیع برای اجرای عدالت آموزشی در کشور را فراهم آورد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کرونا فرصت‌های جدیدی در آموزش و پرورش ایجاد کرد، گفت: آموزش و پرورش توانست با بهره مندی هوشمندانه از شرایط کرونایی بر بستر آموزش مجازی، چالش‌های عدالت آموزشی را تا حدودی از پیش روی بردارد.

وی تاکید کرد: کرونا فرصت‌های جدیدی در فرآیند تعلیم و تربیت به وجود آورده و بهره‌برداری از این فرصت، نیازمند بهره‌مندی هوشمندانه از فضای مجازی بر پایه تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به محرومیت دانش آموزان از فضای مجازی در برخی از مناطق، گفت: دانش آموزان نباید از آموزش محروم شوند و راه برون رفت از این مشکل نیز توزیع بسته‌های آموزشی، گسترش استفاده از آموزش تلویزیونی، آموزش فرد به فرد و افزایش کمک‌های خانواده به دانش آموزان است.

امام جمعه تبریز افزود: بروز وضعیت کرونایی، موجب بروز خلاقیت، از بین بردن محدودیت‌های زمان و مکان در آموزش و افزایش توقع از معلم به علت در دسترس بودن وی، شده است.

وی با بیان اینکه دخالت غیراصولی برخی از خانواده‌ها در موضوع آموزش به عنوان موضوع تخصصی موجب افراط و تفریط می‌شود، گفت: ایجاد شبکه شاد نقطه شروع خوبی برای برون رفت از چالش تعطیلی مدارس و آموزش در شرایط کرونایی بود، ولی تحقیقات باید در خصوص ارتقای سطح شبکه شاد و امکانات آن با سرعت ادامه یابد.

وی با بیان اینکه شبکه شاد همچنین در موضوع مناسبت‌های مختلف از جمله جشن تکلیف دانش آموزان عملکرد خوبی داشت، ادامه داد: نقش آموزش، خانواده و بزرگان در شکل گیری نظام تعلیم و تربیت، نقش اصلی را بر عهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به اینکه تجربه نشان داده راه نابودی یک ملت، هدف گیری خانواده، نظام آموزشی و اسطوره‌ها و الگوهای یک کشور است، افزود: برای نابودی خانواده، منزلت زنان را می‌شکنند که بر این اساس باید منزلت بانوان در جامعه صیانت شود و ارتقا یابد.

وی اضافه کرد: برای شکستن منزلت نظام آموزشی نیز منزلت معلمان را می‌شکنند و برای از بین بردن الگوها و اسطوره‌ها، منزلت بزرگان را از بین می‌برند که باید جایگاه بزرگان و پیشکسوتان و معلمان و زنان حفظ شود.

به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، دانشنامه فرهنگی با نام شهید سلیمانی که توسط سپاه عاشورا با همکاری بسیج فرهنگیان و معلمان آذربایجان شرقی، چاپ شده بود در این دیدار، توسط امام جمعه تبریز به وزیر آموزش و پرورش اهدا شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح