کد خبر : 117997
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 13:13
-

اتصال بندر شهید حقانی به سامانه کیا جهت ممانعت از سفرهای غیر ضروری

اتصال بندر شهید حقانی به سامانه کیا جهت ممانعت از سفرهای غیر ضروری

ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر از آغاز مرحله سوم غربالگری با را اندازی ۵ ایستگاه در نقاط مختلف بندر شهید باهنر و ۳ ایستگاه در بنادر تابعه( شهید حقانی، هرمز و جاسک) خبرداد. حمید رضا محمد حسینی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مرحله سوم غربالگری نه تنها معطوف به کارکنان اداری

اتصال بندر شهید حقانی به سامانه کیا جهت ممانعت از سفرهای غیر ضروری

ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر از آغاز مرحله سوم غربالگری با را اندازی ۵ ایستگاه در نقاط مختلف بندر شهید باهنر و ۳ ایستگاه در بنادر تابعه( شهید حقانی، هرمز و جاسک) خبرداد.

حمید رضا محمد حسینی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مرحله سوم غربالگری نه تنها معطوف به کارکنان اداری و عملیاتی است بلکه کلیه مراجعین به بنادر مرکز و شرق استان را شامل می شود اظهار کرد: این اقدام براساس تدوین یک برنامه مستمر در ادامه مراحل قبلی و این بار با تاکید بر اقدامات کنترلی و مراقبتی همزمان با شروع فعالیت های اقتصادی و مراجعه به بنادر با دقت و حساسیت در حال انجام است.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل های ابلاغی در اجرای سومین مرحله غربالگری که از ۱۶ فروردین در هشت ایستگاه سلامت درحال اجراست علاوه بر همکاران سازمانی، کلیه کارکنان ادارات مستقر در بنادر، پیمانکاران، کارگران خنکار، خدمه شناورها و …. در فرایند قرارگرفته و سلامت سنجی می شوند.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر  به اقدامات در حال انجام در بنادر مسافری اشاره کرد و افزود: اتصال بندر شهید حقانی به سامانه کیا منطقه آزاد قشم http://qea.qeshm.ir  با هدف احراز برخط ضرورت سفر و ممانعت جدی از سفر های غیر ضرور به جزیره قشم، انجام تمامی مراحل تهیه بلیط به شکل هوشمند و بدون رد و بدل شدن اسکناس در بندر شهید حقانی و هرمز همچنین توزیع ماسک بین تمامی  کارکنان بنادر مسافری، خدمه شناورها، کارگران خدمات حمل بار و … با استفاده از ظرفیت NGO ها و تعاونی ها از جمله اقدامات مهم درحال انجام در بنادر مسافری استان است.

وی ادامه داد: افزون براین انجام فعالیت های پیشگیرانه نظیر تب سنجی، تامین و توزیع اقلام بهداشتی بین کارکنان و گند زدایی بنادر، پایانه ها، شناورها، ساختمان های اداری، شهرک مسکونی و… بر اساس، برنامه زمانبندی  و به شکل مداوم را از دیگر  برنامه های  صورت گرفته برشمرد.

محمد حسینی ارتقای فناوری ارتباطی به منظور ایجاد بستر مناسب جهت اجرای طرح فاصله گذاری  فیزیکی و بهره مندی ارباب رجوع از خدمات بندر به شکل  اینترنتی و از راه  دور را در زمره برنامه های کاری دانست و عنوان کرد: براین باوریم که نمی توان موضوعات نوپدیدی و بی سابقه ای چون کرونا ویروس را با همان روش های سنتی مدیریت ‌وفعالیت های را با همان ساز وکار قبلی ادامه داد از این رو مطابق با دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و هماهنگی با سازمان بنادر با تقویت و ارتقاع فناوری های ارتباطی همواره سعی داشته ایم  همسو با پویش درخانه بمانیم  از هرگونه خروج  و مراجعه  غیر ضروری به بنادراجتناب صورت پذیرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح