کد خبر : 117999
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 13:14
-

ارایه خدمات مراکز مشاوره تا اطلاع ثانوی به شکل تلفنی/ راه‌اندازی سامانه «خودارزیابی روانشناختی»

ارایه خدمات مراکز مشاوره تا اطلاع ثانوی به شکل تلفنی/ راه‌اندازی سامانه «خودارزیابی روانشناختی»

مدیر کل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی خدمات مراکز مشاوره همچنان به شکل تلفنی در اختیار افراد قرار می‌گیرد، از راه‌اندازی سامانه «خودارزیابی روانشناختی» خبر داد. بهزاد وحیدنیا در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بعد از شیوع کروناویروس نحوه فعالیت مراکز مشاوره طی بخشنامه‌ای با

ارایه خدمات مراکز مشاوره تا اطلاع ثانوی به شکل تلفنی/ راه‌اندازی سامانه «خودارزیابی روانشناختی»

مدیر کل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی خدمات مراکز مشاوره همچنان به شکل تلفنی در اختیار افراد قرار می‌گیرد، از راه‌اندازی سامانه «خودارزیابی روانشناختی» خبر داد.

بهزاد وحیدنیا در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بعد از شیوع کروناویروس نحوه فعالیت مراکز مشاوره طی بخشنامه‌ای با عنوان «نحوه ارائه خدمات روانشناسی در شرایط بحران» طراحی و به همه استان‌ها ابلاغ شد، گفت: این شیوه نامه نحوه عملکرد مراکز مشاوره حضوری که قصد دارند به شکل تلفنی و موقت با محوریت بحران اقدام به ارائه خدمات کنند را مشخص کرده است.

وی با اشاره به اینکه بخشنامه مذکور در عین حال ساز و کار و جزییات نحوه فعالیت این مراکز را در شرایط بحران تعیین کرده است، اظهار کرد: در بخش دیگری از اقدامات سازمان بهزیستی فعالیت سامانه «خودارزیابی روانشناختی» هم پیش بینی شده است.

به گفته مدیر کل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور این سامانه می‌تواند به عنوان محور اول در بحث غربالگری‌ روانشناختی کمک کند تا افراد بتوانند سطح استرس و اضطرابشان را بسنجند.

وحیدنیا با بیان اینکه این افراد در صورت نیاز به خدمات تکمیلی، می‌توانند از چرخه خدمات روانشناختی تلفنی نیز بهره‌مند شوند، تصریح کرد: در خصوص ارائه سایر خدمات هم تلاش شده است تا با شرایط حال حاضر کشور هماهنگی لازم را داشته باشیم.

وی در خصوص تصمیم بهزیستی برای نحوه ادامه فعالیت مراکز روانشناختی و مشاوره نیز گفت: به نظر می‌رسد با توجه به وضعیت کنونی همراهی بیشتری برای تعطیلی مراکز مشاوره و عدم مراجعه حضوری افراد نیاز است. بنابراین تا اطلاع ثانوی این خدمات همچنان به شکل تلفنی در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح