کد خبر : 59076
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اکتبر 2021 - 21:49
-

اجرای طرح ملی سواد حرکتی دانش‌آموزان ابتدایی

اجرای طرح ملی سواد حرکتی دانش‌آموزان ابتدایی

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش، (۲۶ مهر تا ۲ آبان) را تبریک گفت و با اشاره به طرح ملی سواد حرکتی دانش‌آموزان ابتدایی گفت: از جمله نتایج این طرح، اصلاح سبک زندگی کودکان و نوجوانان کشور و پرورش نسلی سالم، با نشاط و فعال خواهد بود.  در

اجرای طرح ملی سواد حرکتی دانش‌آموزان ابتدایی

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش، (۲۶ مهر تا ۲ آبان) را تبریک گفت و با اشاره به طرح ملی سواد حرکتی دانش‌آموزان ابتدایی گفت: از جمله نتایج این طرح، اصلاح سبک زندگی کودکان و نوجوانان کشور و پرورش نسلی سالم، با نشاط و فعال خواهد بود.

 در پیام علیرضا کاظمی آمده است: «ورزش تربیتی» یکی از ارکان ساحت‌های تعلیم و تربیت و بنیان ورزش همگانی و قهرمانی کشور محسوب می‌شود و اصول حاکم بر آن مبتنی بر ایمان، اخلاق، نشاط، سلامت، جمع‌گرایی، نوع‌دوستی، قانون پذیری، سخت‌کوشی، ظلم‌ستیزی و منش پهلوانی است که همگی از اهداف کلان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محسوب می‌شوند.
وزارت آموزش و پرورش در راستای عملیاتی نمودن سند تحول، همواره تلاش نموده است در تمامی ساحت‌های تعلیم و تربیت، برنامه‌ها و پروژه‌هایی را که از مفاهیم فاخر این سند الهام گرفته است، در قالب بسته‌های تحولی تبیین کند و به مرحله اجرا بگذارد. حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت با مشارکت فکری معلمان تربیت‌بدنی، مدیران، صاحب‌نظران و پیشکسوتان، در ساحت زیستی و بدنی مجموعه‌ای از طرح‌ها و برنامه‌ها را با هدف ارتقای شایستگی‌های پایه دانش‌آموزان تدوین کرده و به مرحله اجرا گذاشته است. یکی از این بسته‌های تحولی، طرح ملی سواد حرکتی دانش‌آموزان ابتدایی است که پیامدهای اجرای آن، اصلاح سبک زندگی کودکان و نوجوانان کشور و پرورش نسلی سالم، با نشاط و فعال خواهد بود.
در این پیام آمده است: فعالیت‌های ورزشی و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در ایام آموزش غیرحضوری به صورت نظام یافته در حال ارائه از شبکه آموزشی دانش‌آموز(شاد) است که این مهم نیز سهمی قابل توجه در تحقق عدالت آموزشی و تسهیل دسترسی به مواد و محتوای آموزشی برای دانش‌آموزان در جای جای کشور فراهم نموده است. بی‌شک معلمان و مربیان سخت‌کوش و شریف تربیت‌بدنی در این شرایط به عنوان رکن اصلی، نقشی بی بدیل و تعیین‌کننده در حفظ و ترویج فعالیت‌های تربیت بدنی و ورزش دانش‌آموزی کشور داشته‌اند که از یکایک این عزیزان صمیمانه تشکر می‌نمایم.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در ادامه از دانش‌آموزان خواست که با بهره‌مندی از فرصت‌های به وجود آمده، اجازه ندهند که شرایط موجود از فعالیت‌های حرکتی و سلامت آنان بکاهد و شادابی، توانمندی و مهارت‌های اجتماعی و روان‌شناختی خویش را با شرکت در فعالیت‌های تربیت بدنی و ورزش، ارتقا بخشند.
وی همچنین خطاب به والدین هم گفت که انتظار دارم، حمایت و همراهی لازم را از شرکت فرزندان خویش در برنامه‌های سلامت بخش و نشاط‌آفرین تربیت‌بدنی به عمل‌آورند.
کاظمی در خاتمه از مدیران مدارس و  سازمان‌ها و نهادهای سهیم و مؤثری که در این شرایط سخت، حمایت خود را از تربیت بدنی دانش آموزان برای داشتن یک ملت سالم، فعال و پر افتخار دریغ نکرده‌اند، تقدیر کرد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح