کد خبر : 17594
تاریخ انتشار : شنبه 2 اکتبر 2021 - 15:29
-

اداره ورزش و جوانان کوهسرخ چارت سازمانی و ردیف اعتباری ندارد

اداره ورزش و جوانان کوهسرخ چارت سازمانی و ردیف اعتباری ندارد

 معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اداره ورزش و جوانان کوهسرخ هنوز چارت سازمانی و ردیف اعتباری ندارد و برای آن تعریف نشده است. احمد کیفی با انتقاد از اینکه برخی مناطق بدون داشتن پشتیبانی به شهرستان ارتقاء پیدا می‎‌کنند، افزود: سال گذشته ۶ شهرستان بدون اینکه

اداره ورزش و جوانان کوهسرخ چارت سازمانی و ردیف اعتباری ندارد

 معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اداره ورزش و جوانان کوهسرخ هنوز چارت سازمانی و ردیف اعتباری ندارد و برای آن تعریف نشده است.

احمد کیفی با انتقاد از اینکه برخی مناطق بدون داشتن پشتیبانی به شهرستان ارتقاء پیدا می‎‌کنند، افزود: سال گذشته ۶ شهرستان بدون اینکه چارت سازمانی‌شان تغییر کند و اعتباری برایشان تخصیص یابد فقط در فرمانداری روی نقشه تقسیم و به ما اضافه شدند در صورتی که این نوع اقدامات موجب بروز مشکلات بسیاری می‌شود.

وی مطرح کرد: اداره ورزش و جوانان کوهسرخ چون هنوز چارت سازمانی ندارد فعلا یک نفر از نیروهای کاشمر را به این شهرستان فرستادیم تا شاید طی دو سال آینده چارت سازمانی تعریف و به ما مجوز استخدامی بدهند.

معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: استخدامی پروسه چند ساله دارد و به راحتی انجام نمی‌‎شود. قبل از اینکه کوهسرخ به شهرستان ارتقاء یابد باید توسط سازمان اداری و استخدامی کشور برای آن چارت‌ سازمانی تعریف شود که این پیشنهاد را هم دادیم، اداره ورزش و جوانان کوهسرخ به رئیس شهرستان، کارشناس اداری، کارشناس بانوان و… نیاز دارد ولی بیش از یک سال زمان می‌برد تا پست‌های سازمانی را برای شهرستان‌های تازه تأسیس تعریف کنند.

کیفی در ادامه با اظهار تأسف از اینکه ورزش کوهسرخ مورد غفلت قرار گرفته و کمتر به آن توجه شده است، گفت: انتظاری که تاکنون از شرایط ورزش کوهسرخ داشته‌ایم برآورده نشده است، متاسفانه کوهسرخ شهرستان محرومی است و از آن غافل شده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با راه‌اندازی اداره ورزش و جوانان و استقرار آن در کوهسرخ و همچنین حمایت مسئولان شهرستان تا سال آینده هیات‌های ورزشی در این منطقه فعال شوند.

معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: تا پایان امسال دو زمین چمن مصنوعی در این شهرستان برای دو روستا احداث خواهد شد.

کیفی با اظهار تأسف از اینکه تاکنون کوهسرخ محروم مانده و به آن زیاد توجه نشده است، گفت: اگر چه شهرستان کوهسرخ باید عقب ماندگی خود را در حوزه ورزش جبران کند، اما دست رئیس این اداره در شهرستان خالی است و مکانی ندارد، در همین رابطه با فرماندار کوهسرخ برای در اختیار گذاشتن یک مکان مناسب هماهنگ شده است.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی اداره ورزش و جوان و فعال شدن هیات‌ها باید جزء اولویت‌های رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهسرخ باشد.

کیفی با اشاره به اینکه جزء پنج یا ۶ شهرستانی که جدید ارتقاء یافته‌اند سایر شهرستان همه از مکان مناسبی برای اداره ورزش و جوانان برخوردارند، به وضعیت اعتبارات اشاره کرد و افزود: سال گذشته به خاطر شیوع ویروس کرونا از نظر درآمدی اصلا وضعیت خوبی نداشتیم به طوری که نزدیک به صفر رسید.

وی تصریح کرد: برای امسال کوهسرخ و کاشمر برای تخصیص اعتبارات دیده شده‌اند، به خصوص برای جذب نیروی انسانی نیز پیش بینی‌های لازم انجام شده است.

معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اعتبارات ۱۴۰۰ مشخص شده ولی بیشتر برای پروژه‌های عمرانی است فقط منتظر تخصیص هستیم، هر چند احداث چند زمین چمن مصنوعی برای کوهسرخ در اعتبارات امسال دیده شده اما اینکه چقدر دولت تخصیص دهد مهم است.

وی همچنین مطرح کرد: کرونا طی دو سال اخیر برای استخرهای شنا و اغلب اماکن ورزشی مشکلات بسیاری به وجود آورده است، به طوری که چندین هزار از مربیان و نیروهای استخرها بیکار و اغلب اماکن ورزشی ورشکسته شده‌اند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح