کد خبر : 144786
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 10:23
-

از اعلام آمادگی سینماهای حوزه هنری تا فراخوان کارگردانان برای گردهمایی «سیل مهربانی»

از اعلام آمادگی سینماهای حوزه هنری تا فراخوان کارگردانان برای گردهمایی «سیل مهربانی»

اعلام آمادگی سینماهای حوزه هنری در استان گلستان برای استفاده کودکان و اجرای برنامه‌های شاد و نیم بهاء شدن سینماهای سه استان سیل‌زده و اطلاعیه‌ی کانون کارگردانان برای گردهمایی روز جمعه برای سیل‌زدگان از جمله خبرهای سینمایی است که برای هم‌دردی با سیل‌زدگان در بخش سینمایی 21 فروردین ماه مخابره شد. مدیر پخش سینماهای حوزه هنری

اعلام آمادگی سینماهای حوزه هنری در استان گلستان برای استفاده کودکان و اجرای برنامه‌های شاد و نیم بهاء شدن سینماهای سه استان سیل‌زده و اطلاعیه‌ی کانون کارگردانان برای گردهمایی روز جمعه برای سیل‌زدگان از جمله خبرهای سینمایی است که برای هم‌دردی با سیل‌زدگان در بخش سینمایی 21 فروردین ماه مخابره شد.

مدیر پخش سینماهای حوزه هنری گزارشی از اکران نوروزی سینماهای حوزه و نیم بها شدن بلیت سینماهای استان‌های سیل زده خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی بهمن سبز درباره وضعیت اکران نوروزی در سینماهای حوزه هنری در سطح کشور عنوان کرد: نوروز امسال با توجه به بلای طبیعی سیل که گریبان چندین استان کشور را گرفت و مردم را مصیبت زده کرد تجربه متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته بود و استقبال مردم از سینما رفتن به عنوان یکی از تفریحات رایج نوروزی را تحت الشعاع قرار داد.

وی افزود: ما در مواجهه با این حال و هوای جامعه و برای مدیریت این بحران، بلیت سینماهای استان‌های فارس، گلستان و مازندران را به مدت یک هفته نیم بها کردیم که اتفاقاً استقبال بسیار خوبی در این روزها داشته ایم و تا حد زیادی به هدف اصلی مان که تغییر روحیه مردم و گذراندن ساعاتی از وقت خانواده‌ها در کنار یکدیگر در سالن‌های سینما بودیم، توانسته ایم خانواده‌ها در چنین شرایط غم انگیزی دور هم جمع کنیم و با توجه به غلبه تعداد فیلم‌های طنز نسبت به سایر فیلم‌ها، توانستیم ساعاتی آنها را بخندانیم.

فرجی خاطرنشان کرد: همچنین ما در سینما عصرجدید استان گلستان اعلام آمادگی کردیم که سالن‌های سینما را در بازه زمانی صبح تا ظهر برای استفاده کودکان و اجرای برنامه‌های شاد و نمایش و اکران فیلم‌های مرتبط را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

وی همچنین درباره جزئیات فیلم‌های اکران نوروزی امسال در سینماهای حوزه هنری در سراسر کشور به ما گفت: اگرچه مخاطب سینما قبل از ورود به سالن قابل تفکیک نیست و همه اقشار جامعه از انواع فیلم‌ها استقبال می‌کنند اما تمرکز اکران نوروزی امسال ما هم به دلیل خانوادگی بودن و سلامت اجتماعی و شاد بودن روی فیلم «زندانی‌ها» ساخته آقای ده نمکی بود که پخش و توزیعش را خودمان در بهمن سبز بر عهده داشتیم.

وی ادامه داد: البته بر حسب وظیفه و تعداد سالن‌هایی که در سراسر کشور در اختیار ماست سعی کردیم در کنار «زندانی‌ها» به همه۷ فیلم در حال اکران نیز امکانات مشابه بدهیم و در کنار یکدیگر به رونق چرخه اکران کمک کنیم.

 

پیام کانون کارگردانان سینما برای گردهمایی سیل‌زدگان

با وقوع حادثه سیل اخیر و آسیب‌های گسترده‌ای که به جان و مال هموطنان عزیزمان وارد آمد، کانون کارگردانان سینمای ایران ضمن عرض تسلیت و همدردی با یک‌یک هموطنان مصیبت‌دیده و داغدار شرکت و همراهی بی‌دریغ خود را با اقدام همکاران‌مان در خانه سینما جهت همیاری و مساعدت با سیل‌زدگان اعلام می‌کند.

ما نیز همراه با همکاران و هنرمندان سینمای ایران روز جمعه ٢٣ فروردین در مراسم «سیل مهربانی» در سینما آزادی حضور خواهیم داشت.

انتهای پیام

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح