کد خبر : 130777
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 نوامبر 2021 - 22:04
-

از قوه قهریه تنها در موارد استثنایی و ضروری استفاده شود

از قوه قهریه تنها در موارد استثنایی و ضروری استفاده شود

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: در برخورد با چالش‌های اجتماعی باید تا جای ممکن از رویکرد نرم‌افزاری و فرهنگی استفاده شود و استفاده از روش سلبی و قوه قهریه باید در موارد استثنایی و ضروری باشد. قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز (۲۳ اسفندماه) در نشست با فرمانده انتظامی استان خوزستان که در محل فرماندهی این نیرو برگزار شد، اظهار

از قوه قهریه تنها در موارد استثنایی و ضروری استفاده شود

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: در برخورد با چالش‌های اجتماعی باید تا جای ممکن از رویکرد نرم‌افزاری و فرهنگی استفاده شود و استفاده از روش سلبی و قوه قهریه باید در موارد استثنایی و ضروری باشد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی امروز (۲۳ اسفندماه) در نشست با فرمانده انتظامی استان خوزستان که در محل فرماندهی این نیرو برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان متأسفانه در مسیر ترانزیتی مواد مخدر قرار دارد و برای حل و اصلاح شرایط کنونی نیاز است که جلوی انتقال مواد مخدر از مبدا دیگر استان‌ها و مرزها به استان گرفته شود.

به گزارش ایسنا، رئیس شورای تامین خوزستان افزود: امنیت جامعه مرهون جانفشانی‌های نیروهای امنیتی و مسلح از جمله نیروی انتظامی در برخورد با شرارت‌ها، سرقت‌های مسلحانه و ناامنی‌ها است که وظیفه خود می‌دانم از همه نیروهای امنیتی و مسلح از جمله نیروهای جان برکف پلیس استان قدردانی نمایم.

سلیمانی‌دشتکی ادامه داد: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با جرائم و ناامنی است و بر اساس آمار، عمده موارد مربوط به جرائم و سرقت‌ها کشف و خنثی می‌شود البته امیدوارم فضا برای همان درصد کم از سارقان و مجرمان نیز بیش از گذشته ناامن شود.

وی افزود: نیروی انتظامی با فداکاری‌های خود موجب آسایش و امنیت شهروندان می‌شود و امیدواریم عموم مردم و دستگاه‌ قضایی و سایر نهادها بیش از پیش با پلیس همکاری و همراهی کنند.

استاندار خوزستان گفت: در برخورد با چالش‌های اجتماعی باید تا جای ممکن از رویکرد نرم‌افزاری و فرهنگی استفاده شود و استفاده از روش سلبی و قوه قهریه باید در موارد استثنایی و ضروری باشد.

وی افزود: خوزستان دارای فرهنگ غنی از لحاظ عشایر است و از ظرفیت شیوخ و خوانین و بزرگان اقوام در بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی می‌توان استفاده کرد.

سلیمانی‌دشتکی عنوان کرد: نیروی انتظامی در کنار نیروهای امنیتی و مسلح در مبارزه با کرونا نقش ویژه‌ای داشته است و این امر را در کمک به بستن مرز استان همچنین در زمینه ورود و خروج به استان و نیز در زمینه محدودیت‌های اصناف شاهد بوده‌ایم.

استاندار خوزستان بیان کرد: بر اساس گزارش ارائه‌شده، آمار تصادفات کاهش قابل توجهی داشته است که این کار با تلاش‌های نیروی انتظامی صورت گرفته که بسیار ارزشمند است و جای تقدیر دارد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح