کد خبر : 16703
تاریخ انتشار : جمعه 1 اکتبر 2021 - 14:51
-

از واکسیناسیون ۱۲ هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی تا آغاز آرام و سنجیده آموزش حضوری

از واکسیناسیون ۱۲ هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی تا آغاز آرام و سنجیده آموزش حضوری

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۱۲ هزار دانش‌آموز در این استان واکسن کرونا را دریافت کردند و پوشش واکسیناسیون فرهنگیان نیز به بیش از ۹۵ درصد رسید. محمدعلی واقعی، پنج شنبه شب ۸ مهر به رسانه‌ها اعلام کرد: خوشبختانه واکسیناسیون در استان شتاب بیشتری گرفته است و بیش از ۹۵ درصد واکسیناسیون معلمان

از واکسیناسیون ۱۲ هزار دانش‌آموز خراسان جنوبی تا آغاز آرام و سنجیده آموزش حضوری

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۱۲ هزار دانش‌آموز در این استان واکسن کرونا را دریافت کردند و پوشش واکسیناسیون فرهنگیان نیز به بیش از ۹۵ درصد رسید.

محمدعلی واقعی، پنج شنبه شب ۸ مهر به رسانه‌ها اعلام کرد: خوشبختانه واکسیناسیون در استان شتاب بیشتری گرفته است و بیش از ۹۵ درصد واکسیناسیون معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در همه سطوح انجام شده است.

به گزارش ایسنا، وی گفت: واکسیناسیون دانش‌آموزان و رانندگان سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش‌آموزی در اولویت قرار گرفته است و اولیای دانش‌آموزان نیز در صورت نیاز واکسن دریافت می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: حضور دانش‌آموزان در مدرسه، نقش معلم در تربیت و یادگیری و تأثیر تعلیم و تربیت حضوری در دانش‌آموزان بی‌بدیل و غیرقابل جایگزین است.

وی گفت: شواهد حاکی از افت تحصیلی آشکار و پنهان ناشی از توقف آموزش‌های حضوری قابل توجه بوده و ممکن است در آینده نتایج و آثار جبران‌ناپذیری بر دانش‌آموزان، نظام آموزشی و جامعه در ابعاد مختلف بگذارد.

واقعی افزود: تبعاتی چون تاخیر در روند جامعه‌پذیری نوجوانان و اجتماعی شدن آنان، تغییر در سبک زندگی و الگوهای رفتاری، کم‌تحرکی و فعالیت بدنی اندک، استفاده زیاد از تلفن همراه و حضور در فضای مجازی فقط گوشه‌ای از پیامدهای سوء توقف آموزش‌های حضوری بر دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به بازگشایی تدریجی مدارس، از آن به عنوان هدفی ارزشمند یاد کرد و گفت: آموزش و پرورش استان همگام با کشور قصد دارد با شروع آرام، سنجیده، اقتضایی، منعطف و مشارکت فعالانه همه ارکان مؤثر در نظام آموزشی، کیفیت تعلیم و تربیت کودکان و نوجوان را در شرایط حاضر تقویت کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: برای رسیدن به این هدف مفاد دستورالعمل‌های بهداشتی مدارس را در سرلوحه توجه قرار گرفته و بر آن است همسو با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و رویکردهای مراجع تخصصی رسمی بهداشتی  استان، زمینه فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدارس را در جهت آموزش‌های حضوری اثربخش، آماده سازد.

وی آموزش ابتدایی را خشت زیربنای نظام تعلیم و تربیت برشمرد و عنوان کرد: براساس دستورالمعل ارسالی از وزارت آموزش و پرورش، یک هزار و ۴۷۵ آموزشگاه روستایی و عشایری با ۵۰ هزار دانش‌آموز به صورت حضوری و مابقی به صورت مجازی و تلفیقی به ارائه خدمات آموزشی و پرورشی می‌پردازند.

واقعی یادآور شد: در پایه اول دبستان با توجه به اهمیت آن و لزوم حضور دانش‌آموزان در مدارس، ۲۰ هزار دانش‌آموز در مدارس استان به صورت حضوری با رعایت فاصله اجتماعی حضور پیدا می‌کنند و بقیه دانش‌آموزان به صورت مجازی آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح