کد خبر : 92594
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 نوامبر 2021 - 15:42
-

استان اردبیل فاقد زندانی ناشی از حوادث رانندگی است

استان اردبیل فاقد زندانی ناشی از حوادث رانندگی است

ایسنا/اردبیل رئیس صندوق تامین خسارت های بدنی استان اردبیل گفت: با پیگری های صندوق تامین خسارت های بدنی استان اردبیل فاقد زندانی ناشی از حوادث رانندگی است. سیدمحسن میراحمدزاده ۲۴ آبان در دیدار با مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل اظهار کرد: صندوق تأمین خسارت‌های بدنی شعبه اردبیل از مرداد ماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را

استان اردبیل فاقد زندانی ناشی از حوادث رانندگی است

ایسنا/اردبیل رئیس صندوق تامین خسارت های بدنی استان اردبیل گفت: با پیگری های صندوق تامین خسارت های بدنی استان اردبیل فاقد زندانی ناشی از حوادث رانندگی است.

سیدمحسن میراحمدزاده ۲۴ آبان در دیدار با مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل اظهار کرد: صندوق تأمین خسارت‌های بدنی شعبه اردبیل از مرداد ماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در این استان آغاز و در اجرای مواد ۱۳ ، ۲۱، ۱۲ و ۳۲ قانون بیمه اجباری شخص ثالث سال ۹۵ پرداخت و در اسرع وقت به تشکیل و پاسخگویی به پرونده های خسارت، ارجاعی از ستاد دیه، مراجع قضایی و شرکت‌های بیمه اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با هدف حمایت از زیان دیدگان در کنار شرکت‌های بیمه همواره تلاش کرده ایم تا خسارت‌های زیان‌دیدگان ناشی از حوادث رانندگی جبران گردد.

رئیس صندوق تامین خسارت های بدنی استان اردبیل با اشاره به تعهدات صندوق در اجرای تبصره ماده ۵۵۱ قانون مجازات اسلامی که بخشی از وظایف صندوق است، گفت: با عمل به تعهدات این صندوق موفق شدیم تا از زندانی شدن تعداد قابل توجهی از مقصران حوادث رانندگی فاقد بیمه نامه و موارد خارج از تعهدات بیمه نامه شخص ثالث جلوگیری کنیم.

میراحمدزاده ادامه داد: در راستای حمایت از بیمه‌گذاران و درک شرایط اقتصادی، بخشودگی جرایم حق بیمه شخص ثالث به منظور ترویج و توسعه پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه از اقدامات این نهاد در استان اردبیل است.

رئیس شعبه استان اردبیل صندوق یادآور شد: با پیگیری‌های مستمر به عمل آمده در حال حاضر استان اردبیل فاقد زندانی ناشی از حوادث رانندگی است.

میراحمدزاده همکاری در راستای تعامل مستمر با مراجع قضایی، شرکت‌های بیمه و ستاد دیه، در استان اردبیل را یاداور شد و بیان کرد: شناسایی پرونده‌های مشمول تعهدات صندوق اولویت و رسالت اصلی صندوق در اردبیل است.

به گفته میراحمدزاده؛ صندوق تأمین خسارت‌های بدنی به عنوان نهاد حاکمیتی در ایفای مسئولیت اجتماعی خویش در استان اردبیل نیز همگام با سایر شعب در سطح کشور، خدمت‌رسانی همراه با تعهد را سرلوحه وظایف خویش قرار داده است.

در این جلسه جلسه محبوبی مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان اردبیل، ضمن ابراز رضایت از خدمات صندوق تامین خسارت های بدنی و پاسخگویی سریع و بهینه این نهاد در استان از آزادی ۳۴ نفر زندانی مشمول تعهد صندوق و همکاری با مراجع قضایی خبر داد.

وی گفت: این صندوق مانع از زندانی شدن تعداد قابل توجهی از مقصران حوادث رانندگی و حمایت از آسیب‌دیدگان در استان شده است که سرمایه ای عظیم برای اردبیل محسوب می شود.

 

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح