کد خبر : 161202
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دسامبر 2021 - 10:36
-

استان مرکزی نیازمند تزریق خون تازه در سیستم اجرایی است/روابط عمومی‌ها مدیران تغییر باشند

استان مرکزی نیازمند تزریق خون تازه در سیستم اجرایی است/روابط عمومی‌ها مدیران تغییر باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: استان نیازمند تزریق خون تازه در سیستم اجرایی است. به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، بهروز اکرمی در همایش مدیران روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرای در محل سد کمال صالح شازند بیان کرد: من باور دارم که اگر در دستگاه اجرایی، سازمان و ادارات، روابط عمومی فعالی حضور داشته

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: استان نیازمند تزریق خون تازه در سیستم اجرایی است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، بهروز اکرمی در همایش مدیران روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرای در محل سد کمال صالح شازند بیان کرد: من باور دارم که اگر در دستگاه اجرایی، سازمان و ادارات، روابط عمومی فعالی حضور داشته باشد، آن اداره و دستگاه اجرایی در سطح استان و حتی در سطح ملی می‌درخشد و اگر اثری از یک دستگاه اجرایی در بین دیگر دستگاه‌ها دیده نمی‌شود، اول باید به سراغ روابط عمومی رفت.

وی افزود: انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها، دستگاه‌های اجرایی را با نشاط کنند چراکه روند فعالسازی یک دستگاه اجرایی کار، وظیفه و تخصص روابط عمومی است و اگر برخی از ادارات در جامعه شناخته شده نیست به عملکرد روابط عمومی باز می‌گردد.

اکرمی با تاکید بر اینکه رخوت، سستی و بی‌حالی مختص انسان‌های متعادل نیست، افراد متعادل انسان‌هایی اثرگذار هستند و نبود یک فرد در یک مجموعه باید خود را نشان ‌دهد، گفت: انسان باید منشا اثر باشد و روابط عمومی یک مجموعه، باید اثرگذار و فعال باشد.

وی تصریح کرد: استان نیاز به تزریق خون تازه در سیستم اجرایی است، با این وضعیت نمی‌توان بسیاری از اهداف بلندمدت را خاصه در سال 98 با وجود همه مشکلات، محقق کرد، با سستی و بی‌حالی تحقق اهداف ممکن نخواهد بود، شرایط امروز ما ویژه و متفاوت است و تصمیمات و آدم‌های متفاوت را می‌طلبد، با کار عادی نمی‌توان به پیش رفت، استان نیازمند پویایی و جنب و جوش اجرایی است و روابط عمومی‌ها در این جنب و جوش موثر خواهند بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها پیش‌قراولان جنب و جوش اجرایی در استان باید باشند، افزود: چرا از تغییر، گریزان و همواره دنبال تکرار، شیوه، مسیر و کارکرد ثابت هستیم؟ تکرار کافیست. روابط عمومی‌ها می‌توانند مدیران تغییر باشند، تغییر باید خلاقانه و با جهت‌گیری مثبت دنبال کرد.

وی گفت: استان مرکزی یک سری مزیت‌های نسبی دارد، مدیران روابط عمومی وصل‌کننده اجزای سازمان به یکدیگر هستند و باید مزیت‌های نسبی استان را شناسایی و مورد استفاده قرار دهند. استان مرکزی چاه نفت ندارد، اما زیباست و می‌تواند رونق گردشگری را داشته باشد، چقدر از این زیبایی پول درآورده‌ایم و اقتصاد استان را به دوش گردشگری گذاشته‌ایم؟ این شناسایی و معرفی مزیت نسبی را باید میراث فرهنگی استان انجام دهد.

اکرمی با اشاره به اینکه روستاهای استان بسیار زیباست، اما چقدر این زیبایی توسط مردم استان و دیگر مردم کشور شناخته شده است، افزود: استان مرکزی به عنوان استان چهارراه شناخته شده است از این چهارراه بودن چه استفاده شده است و مردم استان تا چه میزان منتفع شده‌اند؟ برای شناسایی این مزیت‌ها باید تعامل دستگاه‌های اجرایی شکل گیرد و گردهمایی‌ها و همایش‌های روابط عمومی‌ها باید دستاورد داشته باشد.

وی تاکید کرد: مدیران روابط عمومی‌ها موظفند مزیت‌های نسبی دستگاه‌ اجرایی خود را در استان مرکزی شناسایی کنند و از آن برای ارتقای استان استفاده کنند.

معاون استاندار با اشاره به آغاز هفته سلامت از اول اردیبهشت‌ماه، گفت: هفته سلامت تنها به دانشگاه علوم پزشکی معطوف و محدود نمی‌شود، بلکه به همه دستگاه‌ها به ویژه، مدیران روابط عمومی ارتباط دارد یکی از الزامات این است که کارکنان یک دستگاه اجرایی سالم باشد، تا کی می‌توان بیمارستان ساخت؟ چقدر می‌توان پزشک تربیت کرد؟ راه آسان‌تر در این حوزه این است که اگر همه مردم ایران تصمیم بگیرند تغذیه درست داشته باشند و تحرک داشته باشند قطعا می‌توان سلامت جامعه تامین و هزینه درمان را کاهش خواهد یافت، باید برای کارکنان تحرک ایجاد کرد، قطعا کارمند سالم به لحاظ جسمی و روانی، خدمات سالم ارائه می‌دهد و در این راستا مدیران روابط عمومی می‌توانند اثرگذار باشند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح