کد خبر : 3592
تاریخ انتشار : شنبه 7 آگوست 2021 - 21:38
-

استقرار مرکز جهاددانشگاهی گنبدکاووس در مکان جدید/ هم افزایی نهادهای انقلابی برای توسعه دانش

استقرار مرکز جهاددانشگاهی گنبدکاووس در مکان جدید/ هم افزایی نهادهای انقلابی برای توسعه دانش

 با امضای تفاهم نامه ای سه جانبه محل جدید مرکز آموزش جهاددانشگاهی گنبدکاووس به ساختمان دانشگاه مذاهب اسلامی گنبدکاووس منتقل می شود. جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی برگفته از بطن انقلاب بیش از 4 دهه است که در راستای ماموریت های سترگ خود بی وقفه در حال مجاهدت و تلاش شبانه روزی استو در

استقرار مرکز جهاددانشگاهی گنبدکاووس در مکان جدید/ هم افزایی نهادهای انقلابی برای توسعه دانش

 با امضای تفاهم نامه ای سه جانبه محل جدید مرکز آموزش جهاددانشگاهی گنبدکاووس به ساختمان دانشگاه مذاهب اسلامی گنبدکاووس منتقل می شود.

جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی برگفته از بطن انقلاب بیش از 4 دهه است که در راستای ماموریت های سترگ خود بی وقفه در حال مجاهدت و تلاش شبانه روزی استو در این راستا خدمات بزرگی را به این مرز و بوم ارائه کرده است.
مرکز آموزش جهاددانشگاهی گنبدکاووس که ذیل معاونت آموزشی حهاددانشگاهی استان گلستان فعالیت خود را حدود یک دهه است در شرق استان گلستان آغاز کرده است با توجه به افزایش سطح خدمات،، تنوع دوره های آموزشی و ایجاد پیوست های فرهنگی و پژوهشی نیازمند فضایی بزرگتر و متناسب با حوزه آموزش بود که به همین منظور پس از طرح موضوع در کمیسیون دانشجویی شهرستان گنبدکاووس به پیشنهاد فرماندار این شهرستان موضوع در کارگروهی مورد بررسی قرار گرفته و پس از بحث و تبادل نظر مکانهایی مورد مطالعه قرار گرفت که نهایتا فضایی در دانشگاه مذاهب اسلامی گنبدکاووس بدین منظور اختصاص یافت که طی جلسه ای در روز 16 مرداد به مناسبت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی و با امضای تفاهم نامه های سه جانبه و چهارجانبه به تصویب رسید.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در این نشست جهاددانشگاهی را یکی از کلیدی ترین عناصر توسعه علم وفناوری در کشور دانست و اظهار کرد: انتظار ما این است با توسعه زیرساختهای فیزیکی در این نهاد انقلابی که همزمان با سالروز تشکیل جهاددانشگاهی صورت گرفته، گستره خدمات آن نیز به مراتب افزایش یابد.
عبدالقدیر کریمی با تقدیر از همدلی میان مسئولان در استان گلستان و به ویژه شهرستان گنبدکاووس، افزود: امروز وقتی شاهد هستیم سه نهاد خدمت رسان و انقلابی در کنار هم برای حل معضلات و کمک به توسعه اهداف یکدیگر دوشادوش هم قرار گرفته و در قالب تفاهم نامه بهآیندهای روشن می اندیشند برای همه ما مایه مباهات و افتخار است.
وی با تاکید بر اینکه نگاه ما به مجموعه جهاددانشگاهی نگاهی مترقی و مبتنی بر انتظار رهبر معظم انقلاب از این نهاد است، خاطرنشان کرد: حضور جدی جهاددانشگاهی برای برداشتن بارهای بر زمین مانده انقلاب در حوزه های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی نعمت بزرگی برای هر منطقه و شهرستانی خواهد بود که گنبدکاووس نیز از این موهبت برخوردار است.
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبدکاووس نیز در این دیدار جهاددانشگاهی را پرچمدار حوزه جهش علمی در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی دانست و گفت: دانشگاه تقریب مذاهب با رویکردهای کاملا مشخص بر اساس اهداف انقلاب از هرگونه همکاری با نهادهای انقلابی استقبال کرده و برای توسعه فرهنگ تقریب آماده تهیه پیوست های تقریبی برای فعالیت های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، اجتماعی و دانش محور است.
حسن بیارجمندی با ابراز خرسندی از تعامل مثبت میان جهاددانشگاهی واحد گلستان با دانشگاهها و نهادهای علمی و فرهنگی، تصریح کرد: تحقق منویات رهخبر معظم انقلاب و ساختن جامعه اسلامی تنها از طریق همین مجاهدت های علمی و فرهنگی و تعامل و هم افزایی میان نیروهای دلسوز انقلاب قابل دسترسی است.
سرپرست جهاددانشگاهی استان گلستان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از گستره خدمات این نهاد در استان گلستان، گفت: جهاددانشگاهی در تلاش است تا بتواند با نقش آفرینی مثبت در معادلات علمی، فرهنگی و اشتغال زایی استان به نحو مطلوب زمینه ساز رشد همه جانبه استان در کنار سایر نهادهای خدمت رسان باشد.
ابراهیم شهبازی با تقدیر از همکاری مدیران و مسئولان شهرستان گنبدکاووس با مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت این نهاد در شرق استان گلستان، خاطرنشان کرد: میوه همدلی و هم افزایی نهادهای انقلابی وخدمت رسان قطعا پیشرفت و توسعه دانش محور خواهد بود.
وی با تقدیر از همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه مذاهب اسلامی گنبدکاووس با جهاددانشگاهی، گفت: مطابق تفاهم نامه منعقد شده امروز سرآغاز فصل نوینی از فعالیت های مشترک آموزشی، فرهنگی، پژوهشی میان این سه نهاد خواهد بود.
به گزارش ایسنا، در پایان این نشست چهارجانبه و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون همکاری های مشترک بین جهاددانشگاهی، دانشگاه تقریب مذاهب گلستان و اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس تفاهم نامه ای میان این سه نهاد و با نظارت معاونت استانداری و فرمانداری ویژه گنبدکاووس به امضا رسید که طی آن ضمن واگذاری حق انتفاع یک مکان فیزیکی برای جهاددانشگاهی همکاری های مشترک فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اشتغال محور با پیوست سواد تقریب مورد توجه قرار گرفته است.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح