کد خبر : 57952
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اکتبر 2021 - 15:38
-

اعزام ملی پوشان رویینگ به قهرمانی آسیا در هاله ای از ابهام/ فرزام: ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود

اعزام ملی پوشان رویینگ به قهرمانی آسیا در هاله ای از ابهام/ فرزام: ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود

سرمربی تیم ملی قایقرانی رویینگ گفت: پس از بررسی وضعیت رکوردی قایقرانان در مورد اعزام تیم به قهرمانی آسیا تصمیم می گیریم. افشین فرزام درباره تکلیف حضور تیم ملی قایقرانی رویینگ ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد:  مسابقات که برگزار می‌شود. البته قرار بود یک هفته قرنطینه برای شرکت کنندگان بگذارند که لغو شد

اعزام ملی پوشان رویینگ به قهرمانی آسیا در هاله ای از ابهام/ فرزام: ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود

سرمربی تیم ملی قایقرانی رویینگ گفت: پس از بررسی وضعیت رکوردی قایقرانان در مورد اعزام تیم به قهرمانی آسیا تصمیم می گیریم.

افشین فرزام درباره تکلیف حضور تیم ملی قایقرانی رویینگ ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد:  مسابقات که برگزار می‌شود. البته قرار بود یک هفته قرنطینه برای شرکت کنندگان بگذارند که لغو شد و همچنین عنوان شده بود که اگر تعداد تیم‌های شرکت کننده کمتر از شش تیم باشد، مسابقات لغو می‌شود. از آنجا که آخرین مهلت برای اعلام آمادگی ۱۵ اکتبر بود بنابراین اگر تعداد تیم ها به حد نصاب نرسیده بود تا الان اعلام می‌کردند. ما هم اردوهای تیم ملی را آغاز کردیم اما نکته‌ای که وجود دارد باید شرایط ورزشکاران را بسنجیم و ببینیم در این یک ماه که فرصت داریم وضعیت رکوردی آنها به چه صورت است. با توجه به اینکه تمرینات ورزشکاران هم خوب نبوده بنابراین حتماً باید بررسی در مورد وضعیت رکوردی آنها در قایق های مختلف داشته باشیم. ما در سال ۲۰۱۹ که نتایج خوبی در قهرمانی آسیا گرفتیم حدود هفت ماه تمرین داشتیم اما الان  یک ماه  برای آماده شدن فرصت داریم.
فرزام در پاسخ به این پرسش که یعنی احتمال دارد تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نکند، تاکید کرد: پس از بررسی وضعیت رکوردی قایقرانان تصمیم می‌گیریم که فقط در قایق هایی که شرایط بهتر است نفر اعزام کنیم یا تیم اصلاً شرکت نکند. فکر می‌کنم تا دو هفته دیگر تکلیف این مسئله مشخص می‌شود.
سرمربی تیم ملی رویینگ در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چرا بلافاصله پس از پایان المپیک اردوها برای قهرمانی آسیا تشکیل نشد؟ تصریح کرد: به این دلیل که تکلیف برگزاری مسابقات مشخص نبود و یک ماه پیش بود که اعلام شد قطعا مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می شود. از طرفی قرار بود که مسابقات قهرمانی کشور برگزار شود تا نفرات بر اساس نتایج قهرمانی کشور برای تیم ملی انتخاب شوند و تلاش شد قهرمانی کشور خیلی زود برگزار شود اما یکی دو هیات اعلام کردند که آمادگی شرکت در مسابقه را ندارند از این رو زمان برگزاری قهرمانی کشور هم به تعویق افتاد.
فرزام در مورد این که قایقهای جدید رویینگ به دستشان رسیده است یا خیر گفت: هنوز به دستمان نرسیده است و همانند قبل از قایق‌های قدیمی استفاده می کنیم. چون تعداد این قایق ها هم کم است مجبوریم ورزشکاران را شیفت بندی کنیم تا همه بتوانند از قایق ها استفاده کنند.
او در پاسخ به این پرسش که به فدراسیون اعلام کرده است برای آماده سازی تیم تا بازی های آسیایی به چه امکاناتی نیاز دارد؟ تاکید کرد: در اولین جلسه کمیته فنی که بعد از المپیک برگزار شد فدراسیون اعلام کرد مواردی که نیاز است تا سطح کیفی و فنی تیم تا بازی های آسیایی ارتقاء یابد را عنوان کنیم که کمیته فنی تمام مواردی که نیاز بود را به صورت کتبی اعلام کرد از جمله نیاز به اردوهای برون‌مرزی و اردوی مشترک با کشور های خوب، تامین تجهیزات به روز و برگزاری اردوهای مستمر.  همچنین کامل شدن کادر فنی نیز از دیگر موارد درخواستی بود.  نیاز است روانشناس و مربی بدنساز  در کنار تیم باشند و بتوانند باری از روی دوش ما بردارند. تا الان خودم همه کارها را انجام می‌دادند اما نیاز است که الان دیگر تیم کامل باشد. ما موارد را گفته ایم و حالا باید ببینیم اجرای آن به چه صورت خواهد بود.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح