کد خبر : 130715
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 نوامبر 2021 - 21:49
-

افتتاح طرح توسعه محصولات دخانی و مواد شوینده در زنجان

افتتاح طرح توسعه محصولات دخانی و مواد شوینده در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طرح توسعه محصولات دخانی و مواد شوینده زنجان در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد. ناصر فغفوری شامگاه امروز (۲۳ اسفندماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: پروژه‌های حوزه صنعت و معدن استان زنجان با توجه به طرح‌های توسعه‌ای،

افتتاح طرح توسعه محصولات دخانی و مواد شوینده در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طرح توسعه محصولات دخانی و مواد شوینده زنجان در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

ناصر فغفوری شامگاه امروز (۲۳ اسفندماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: پروژه‌های حوزه صنعت و معدن استان زنجان با توجه به طرح‌های توسعه‌ای، سند آمایش سرزمین و تحقق به شعار سال با عنوان جهش تولید برنامه‌ریزی و اجرا شده است، به طوری که حجم سرمایه‌گذاری صنعتی به بهره‌برداری رسیده در استان، سالانه چیزی حدود ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ میلیارد تومان بود که در سال جهش تولید، این رقم به ۸۰۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی افتتاح شرکت فولاد ناب آرش با ظرفیت تولید یک میلیون تن شمش فولاد و ۴۵۰۰ میلیارد تومان ارزش سرمایه‌گذاری و اشتغال ۷۰۰ نفر را یکی از پروژه‌های مهم افتتاح شده برشمرد و گفت: طرح توسعه شرکت فولادکاران افق ابهر نیز با تولید انواع میلگرد و با سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومان، تکمیل زنجیره‌های تولید این صنعت را در دستور کار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه در کشور ۷۰ میلیارد نخ سیگار واردات داریم، عنوان کرد: شرکت GTI در راستای تکمیل زنجیره ارزش‌افزوده دخانیات فعالیت می‌کند. هر چند صنعت دخانیات به لحاظ اجتماعی وجهه مناسبی ندارد اما تولید این محصول از واردات و قاچاق که موجب خروج ارز از کشور می‌شود، جلوگیری می‌کند، بنابراین طرح توسعه این شرکت با ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اضافه شدن ۷۰ نفر نیروی اشتغال در سال ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین طرح توسعه شرکت سپهرپلاستیک در شهرک نوآوران زنجان نیز با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد تومان و ظرفیت اشتغال ۱۷۸ نفر در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. تا سه سال گذشته میزان تولید مواد شوینده در استان ۱۵۰ هزار تن بود که با افتتاح کارخانجات مختلف، این حجم به بیش از یک میلیون تن رسیده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه پنجره واحد سرمایه‌گذاری در زنجان ایجاد شده است، اظهار کرد: در این پنجره ۳۳ فرآیند استعلام سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده و ۳۴ دستگاه اجرایی با ۱۷۰ کاربر در آن فعال است.

ابوالفضل عباسچیان با اشاره به اینکه با تلاش‌های انجام شده در راستای رفع موانع تولید، رتبه کسب و کار زنجان در رتبه دوم کشوری قرار گرفته است، افزود: پیش از این رتبه استان در این بخش رتبه ۱۴ و ۱۵ کشوری بوده است.

وی نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان را طی سال‌های گذشته اول تا سوم کشوری عنوان کرد و گفت: استان زنجان در نرخ بیکاری نیز جزو ۶ استان برتر کشور بوده و توانسته فضای اشتغال خوبی ایجاد کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری خارجی زنجان در سال گذشته ۳۵ میلیون دلار بوده است، افزود: این رقم در سال‌جاری با افزایش ۶۹ درصدی به ۵۹ میلیون دلار رسیده است. رقم واردات نیز در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۳۳۶ میلیون دلار بوده که عمدتاً به مواد اولیه و دستگاه‌ها و تجهیزات واحدهای تولیدی اختصاص دارد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح