کد خبر : 191234
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 ژانویه 2022 - 17:04
-

افتتاح ۲۴۰۰ میلیارد پروژه طی دهه فجر در استان همدان

افتتاح ۲۴۰۰ میلیارد پروژه طی دهه فجر در استان همدان

ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: دهه فجر امسال در استان همدان ۲۴۰۰ میلیارد ریال پروژه افتتاح و بیش از ۵۰۰۰ میلیارد ریال طرح کلنگ زنی شد. مصطفی آزادبخت یکشنبه ۱۹ بهمن ماه در جمع مسئولان شهرستان اسدآباد در ساختمان ولیعصر(عج) مخابرات اسدآباد و در آیین افتتاح همزمان ۲۳ طرح مخابراتی شهرستان در هشتمین

افتتاح ۲۴۰۰ میلیارد پروژه طی دهه فجر در استان همدان

ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: دهه فجر امسال در استان همدان ۲۴۰۰ میلیارد ریال پروژه افتتاح و بیش از ۵۰۰۰ میلیارد ریال طرح کلنگ زنی شد.

مصطفی آزادبخت یکشنبه ۱۹ بهمن ماه در جمع مسئولان شهرستان اسدآباد در ساختمان ولیعصر(عج) مخابرات اسدآباد و در آیین افتتاح همزمان ۲۳ طرح مخابراتی شهرستان در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، اظهار کرد: در شهرستان اسدآباد ۱۶۶ طرح افتتاح و کلنگ زنی شده در زمانی انجام گرفته که در محاصره و تحریم اقتصادی قرار داریم و قطعاً در صورت نبودن این شرایط خدمات بیشتری در راستای رفاه و آسایش و رونق اقتصادی جامعه به مردم ارائه می شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان با اشاره به دستاوردهای مالی و معنوی انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته اضافه کرد: این دستاوردها به یمن انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف به دست آمده و باید قدردان آنها بود.

آزادبخت با تأکید بر تکریم مردم و نیز داشتن اخلاق متواضعانه با مردم توسط مدیران و مسئولان ادارات مختلف سطح استان همدان افزود: عمر خدمت زود می گذارد و باید مدیران از این فرصت به عنوان یک نعمت بزرگ در خدمتگزاری به مردم نهایت استفاده را ببرند.

وی در ادامه با بیان اینکه استاندار همدان با برنامه ریزی استان را  مدیریت می کند و برای استان برنامه راهبردی سه ساله را تدوین کرد و امام جمعه استان تقویت کننده همه ما مدیران است، یادآور شد: این همدلی و وحدت نیز بین امام جمعه شهر اسدآباد، نماینده مردم اسدآباد در مجلس و فرماندار اسدآباد برای خدمتگذاری به مردم کاملاً مشهود است.

آزادبخت با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) به ملت ایران اسلامی هویت بخشیدند، اظهار کرد: از اینکه امروز وابسته به هیچ کشوری نیستیم باید شکرگزار باشیم چراکه فرزندان ما امروز در تمام عرصه ها توانسته اند کشور را بسازند و این امر برای ما یک افتخار بزرگ در جهان به شمار می رود.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی برای ما دستاوردهای بسیاری داشته و در دستاوردهای انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی با وجود مردم رونق گرفت، خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان باید خدمتگزار بی منت مردم باشند چرا که خدمتگزاری به مردم توفیق می خواهد.

آزادبخت با اشاره به نقش بی بدیل و بدون جایگزین  ولایت فقیه در مدیریت ایران اسلامی و ساده زیستی و آزادگی امام راحل و مقام معظم رهبری یادآور شد: همه ما موظف هستیم دولت را تقویت کرده و به فرمایش مقام معظم رهبری در این راستا عمل کنیم.

وی با بیان اینکه برخی متوجه نیستند که با صحبت های خود در رابطه با دولت آب به آسیب دشمن می ریزند، اظهار کرد: دولت نقد و انتقاد سازنده را می پذیرد و ما باید با تقویت دولت نسبت به پیشرفت روزافزون کشور ایران اسلامی همدل و همراه باشیم.

آزادبخت در ادامه با اشاره به بحث کرونا نیز تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد در وضعیت آبی قرار داشته که این امر نشان از مدیریت وضعیت شهرستان توسط مسئولان اسدآباد دارد و بر تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و دستور العمل ها همچنان تأکید داریم.

وی در پایان بیان کرد: شهرستان اسدآباد در طرح سردار شهید سلیمانی ورود خوبی داشته است و در حال حاضر با زحمات مسئولان و همکاری مردم باید سعی کرد تا این شرایط پایدار مانده و به شرایط قبل بازنگردد.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم ادامه دارد و کار تعطیل نشده است، مطرح کرد: برنامه محوری و تدوین سند توسعه استان توسط استاندار یک الگوی کاری برای همه ما به شمار می رود و در همین راستا در شهرستان اسدآباد طرح های خوبی در دست اجرا و پیگیری قرار دارد.

سعید کتابی از افتتاح ۱۶۶ پروژه عمرانی مختلف به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با اعتباری افزون بر ۷۲ میلیارد تومان در حوزه های مختلف عمرانی چون انرژی، آب، برق، گاز، مخابرات، حمل و نقل، فرهنگی و هنری، گردشگری، خدمات شهری، روستایی و پروژه های دهیاری ها افتتاح و یا کلنگ زنی  شده و یا به زودی در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح