کد خبر : 3996
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آگوست 2021 - 14:01
-

افرایش ۱۱۷ درصدی کشفیات سلاح‌های جنگی

افرایش ۱۱۷ درصدی کشفیات سلاح‌های جنگی

  فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به ۵ جرم اول حوزه انتظامی استان، گفت: تصادفات با ۴۴ درصد رتبه اول جرایم را به خود اختصاص داده و پس از آن سرقت با ۳۵ درصد، ‌ نزاع و درگیری با ۱۲ درصد، جرائم مالی با ۵ درصد و مفاسد اجتماعی با ۴ درصد رتبه‌های بعدی

افرایش ۱۱۷ درصدی کشفیات سلاح‌های جنگی

  فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به ۵ جرم اول حوزه انتظامی استان، گفت: تصادفات با ۴۴ درصد رتبه اول جرایم را به خود اختصاص داده و پس از آن سرقت با ۳۵ درصد، ‌ نزاع و درگیری با ۱۲ درصد، جرائم مالی با ۵ درصد و مفاسد اجتماعی با ۴ درصد رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده است.

سردار محمدرضا میرحیدری در نشستی با خبرنگاران که امروز (یکشنبه_۱۷مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: در شرایطی که کشورمان با جنگی نابرابر و هجمه نظام استکبار مواجه است، با انتخابات هوشمندانه‌ای که برگزار شد انتظار داریم بتوانیم از این گردنه عبور کنیم و با همدلی و همبستگی و وحدت رویه بین دستگاه‌های مختلف، شاهد رشد و شکوفایی ایران اسلامی باشیم.
وی با بیان اینکه با وجود همه برنامه‌های دشمن، کشور ما امن ترین کشور منطقه است و تلاش‌های دشمن برای ایجاد ناامنی به نتیجه نرسیده، گفت: این موضوع به غیرت و همت مردم ما برای بقای ایران اسلامی برمی‌گردد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: باوجود پیچیدگی و ظرافت‌هایی که در استان اصفهان وجود دارد باز هم نسبت به سایر استان‌ها شاهد وضعیت مطلوبی هستیم که نتیجه همراهی مردم و همدلی دستگاه‌ها و به ویژه اقدامات فرهنگی است.
وی با اعلام اینکه در تیرماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش ۱۲ درصدی تماس با ۱۱۰ بودیم، گفت: میزان تماس های پاسخ داده شده ۶ درصد رشد داشته، قطع تماس توسط شهروندان ۲۷ درصد کاهش داشته و اشغالی خطوط ۹۷ درصد کاهش داشته است.
سردار میرحیدری با اشاره به اینکه طی این مدت روزانه ۴ هزار و ۶۱۸ تماس با ۱۱۰ برقرار شد، افزود: هر ساعت ۱۹۲ مورد تماس داشته‌ایم که ۲۲ درصد تماس‌ها درگیری، ۱۵ درصد تصادفات، ۱۰ درصد سرقت، ۱۱ درصد مزاحمت، ۳ درصد مواد مخدر، ۱ درصد جرایم سایبر و ۳۷ درصد سایر تماس‌ها بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت کل ورودی‌های سامانه رخداد و مراجعات حضوری به کلانتری و یگان‌های پلیس ۱۱ درصد رشد داشته که ۴۰ درصد راهنمایی و مشاوره بوده و ۶۰ درصد عملیاتی شده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به ۵ جرم اول حوزه انتظامی استان، تصریح کرد: تصادفات با ۴۴ درصد کل جرایم رتبه اول را به خود اختصاص داده، سرقت با ۳۵ درصد، ‌ نزاع و درگیری با ۱۲ درصد، جرائم مالی با ۵ درصد و مفاسد اجتماعی با ۴ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارد.
وی از کاهش ۷ درصدی سرقت در تیرماه امسال خبر داد و گفت: جرایم خشن ۵۹ درصد کاهش و تجاوز به عنف ۶۰ درصد کاهش داشته است. همچنین سرقت مغازه ۴۴ درصد کاهش، منزل ۳۱ درصد، اتومبیل ۳۳ درصد، احشام ۳۳ درصد و قطعات اتومبیل ۱۳ درصد کاهش داشته است.
سردار میرحیدری با اشاره به افزایش سرقت اماکن مانند باغات، ساختمان‌های نیمه کاره و مدارس، گفت: شاهد رشد ۸ درصدی سرقت اماکن هستیم که یکی از دلایل آن خرید بی جای اموال مردم از ضایعات فروشی‌ها است و سهمی هم به دستگاه‌های مربوطه برمی گردد که باید به این مقوله توجه کنند.
وی خاطرنشان کرد: جیب بری بیشتر نشأت گرفته از عوامل بیرونی است و برخی افراد خارج از استان در اماکن عمومی اقدام به جیب بری می‌کنند، همچنین شاهد سرقت سیم های برق و مخابرات هستیم که باید توسط دستگاه‌های مربوطه نظارت بیشتری انجام شود.
رئیس پلیس اصفهان از رشد ۷ درصدی کشفیات سرقت‌ها در استان خبر داد و گفت: پرونده های مربوط به جعل ۳۹ درصد کاهش داشته، اما جرائم رایانه ای ۳ درصد رشد داشته است.
وی از کاهش ۱۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: بخشی از این موضوع به خشکسالی در افغانستان و کاهش واردات مواد مخدر به کشور و ناامنی‌ها در آن کشور برمی‌گردد. طی این مدت تعداد باندهای مواد مخدر منهدم شده ۱۱ درصد رشد داشته، تعداد قاچاقچیان دستگیر شده ۱۸ درصد رشد، تعداد معتادان جمع آوری شده ۶۷ درصد رشد و تعداد خرده فروشان دستگیر شده ۲۶ درصد رشد داشته است.
به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در حوزه قاچاق کالا کشفیات پلیس ۱۵۰ درصد رشد داشته که بیشتر در حوزه سوخت، تجهیزات ماهواره ای و مواد محترقه بوده است.
وی همچنین اعلام کرد: ۱۱۷ درصد افزایش کشفیات سلاح های جنگی داشتیم و کشفیات سلاح شکاری ۱۹ درصد کاهش داشته است.
سردار میرحیدری با بیان اینکه فوتی های صحنه تصادف ۷ درصد کاهش داشته، گفت: میزان فوتی ها در حوزه تصادفات برون شهری ۱۶ درصد کاهش و درون شهری ۱۸ درصد کاهش داشته است.
وی با اشاره به اینکه تصادفات جرحی در جمع ۳ درصد کاهش داشته است، گفت: کل تصادفات ۵ درصد افزایش دارد، به خصوص تصادفات درون شهری که شاهد افزایش ۶ درصدی تصادفات هستیم.
سردار میرحیدری با اشاره به رشد نزاع و درگیری در استان، تصریح کرد: نزدیک به یک میلیون مهاجر در سطح استان داریم که اگر بتوانیم توجه بیشتری به فرهنگ سازی داشته باشیم می توانیم از بسیاری از این درگیری ها و نزاع‌ها پیشگیری کنیم.
وی با بیان اینکه از ۲۴ شهرستان استان، جرایم در ۹ شهرستان افزایشی و مابقی کاهشی است، گفت: میزان سرقت‌ها در فریدونشهر ۹۳ درصد افزایش، ‌ فریدن ۴۴ درصد، برخوار ۳۵ درصد، بوئین و میاندشت ۲۷ درصد، مبارکه ۱۸ درصد و لنجان ۱۵ درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه امسال نزدیک به هزار و ۴۰۰ نفر سهمیه جذب نیرو داریم، گفت: رسانه ها به ارزش و جایگاه پلیس بپردازند تا بتوانیم نیروهای جوان و بومی از اصفهان برای حوزه انتظامی و راهنمایی و رانندگی جذب کنیم.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح