کد خبر : 116240
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 15:13
-

افزایش بارش‌ها در استان مرکزی/اهمیت مضاعف تامین امنیت راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای

افزایش بارش‌ها در استان مرکزی/اهمیت مضاعف تامین امنیت راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: باتوجه به شرایط جوی پیش‌بینی شده که نوید بخش افزایش بارش‌های زمستانی است، استان مرکزی به سبب حضور در مرکز راه‌های شمال و جنوب و غرب و شرق می‌بایست نسبت به تامین امنیت‌ راه‌ها تلاش مضاعفی داشته باشد. فرزاد مخلص‌الائمه روز دوشنبه یکم آذر ماه در رزمایش طرح انتظامی – ترافیکی زمستان

افزایش بارش‌ها در استان مرکزی/اهمیت مضاعف تامین امنیت راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: باتوجه به شرایط جوی پیش‌بینی شده که نوید بخش افزایش بارش‌های زمستانی است، استان مرکزی به سبب حضور در مرکز راه‌های شمال و جنوب و غرب و شرق می‌بایست نسبت به تامین امنیت‌ راه‌ها تلاش مضاعفی داشته باشد.

فرزاد مخلص‌الائمه روز دوشنبه یکم آذر ماه در رزمایش طرح انتظامی – ترافیکی زمستان ۱۴۰۰ اظهار کرد: حضور نیروهای انتظامی و سایر سازمان‌ها در راه‌ها و سراسر نقاط ترددی استان مرکزی موجب حس امنیت در مردم خواهد بود. مشارکت مطلوب مردم در امور  و عدم اختلال در فعالیت شان در جامعه در گرو ایجاد حس امنیت است که اهمیت آن به موازات خود امنیت است.

وی افزود: علاوه بر همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در استان و مشارکت تشکل‌ها و نهادهای مردمی برای سپری کردن زمستانی بی‌حادثه و کم‌آسیب، نیازمند همراهی مردم هستیم، لذا مردم جهت حفظ سلامتی خود و دیگران، نسبت به  به افزایش سطح همکاری با پلیس راهور و سایر ارگان‌های مرتبط با این طرح بپردازند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی نیز در این رزمایش بیان کرد: طرح زمستانی سال ۱۴۰۰ از اول آذر ماه آغاز می شود و انتهای آن ۲۰ اسفندماه پیش‌بینی شده است که با در نظر گرفتن احتمال تداوم بارش‌های جوی تا نوروز ۱۴۰۱، این طرح در کنار طرح نوروزی ادامه خواهد داشت.

سردار حسن مفخمی شهرستانی با بیان اینکه نیروی انتظامی و سایر ارگان‌های مرتبط بطور مستقیم و ۲۴ ساعته در دو گردنه برف‌گیر قاقان و زالیان حضور خواهند داشت، تاکید کرد: حدود ۵۴ اکیپ از راهداری با ۲۲۶ ماشین برف روب در ۳۵ راهدارخانه استان مستقر خواهند شد. همچنین هلال احمر با ۱۸ تیم جاده‌ای و ۱۵۰ تیم امداد رسان در ۱۳ پایگاه مستقر هستند. ۲۲ تیم جاده‌ای اورژانس نیز در ۲۲ پایگاه جاده‌ای و ۱۸ پایگاه شهری حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۱۵۰۰ تصادف خسارتی در استان مرکزی رخ داده است، توضیح داد: استان مرکزی با مساحتی بیش از ۲۹ هزار کیلومتر مربع دارای ۶۴۲۰ کیلومتر جاده برون شهری و ۲۱۰۰ کیلومتر معابر درون شهری است. در طرح زمستانی سال گذشته متاسفانه حدود ۵۲ نفر بیرون از شهر و ۲۹ نفر درون شهر متوفی داشته‌ایم، همچنین تعداد مصدوم‌های درون شهری ۱۴۵۱ نفر و ۳۱۳ نفز نیز مصدوم‌های برون شهری بوده‌اند.

شهرستانی ضمن تاکید بر اعمال قانون درخصوص سه هزار فقره تصادف حادثه ساز و افرادی که قانون را رعایت نکردند، هشدار داد: در سال جاری نیز برخوردی قاطع با متخلفیتی که قصد برهم زدن نظم و امنیت ترافیکی را داشته باشند، خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی بطور جدی در پلیس راه کنترل خواهد شد. همچنین حدود ۹۰ تیم گشتی توسط پلیس راهور در معابر مستقر خواهند شد. امید است طرح زمستانی سال ۱۴۰۰ نماد هم‌افزایی، همکاری، تعامل و استفاده از کلیه ظرفیت‌های مادی اعم از نیروی انسانی، تجهیزانی و خودرویی باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح