کد خبر : 185156
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 ژانویه 2022 - 17:29
-

افزایش تخصیص آب مطالبه مردم است

افزایش تخصیص آب مطالبه مردم است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: افزایش تخصیص آب و اتصال شبکه‌های آبیاری به زمین‌های دیمی و تکمیل سدهای دیگر مطالبه مردم است. حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد ضمن سفارش همگان به تقوا الهی، اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم از پیر، جوان، زن و مرد با

افزایش تخصیص آب مطالبه مردم است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: افزایش تخصیص آب و اتصال شبکه‌های آبیاری به زمین‌های دیمی و تکمیل سدهای دیگر مطالبه مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد ضمن سفارش همگان به تقوا الهی، اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم از پیر، جوان، زن و مرد با وجود ویروس منحوس کرونا در چهل دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جای سپاسگزاری دارد.

وی افزود: آنچه جشن‌های دهه فجر و انقلاب اسلامی ما را از دیگر کشورها جدا می‌کند این است که مراسم ما مردمی بوده و سنگینی این مراسم بر دوش مردم دلسوز، جوانان حزب اللهی، انقلابی و گروه‌های جهادی است که این جزء برجستگی‌های جشن‌های دهه فجر است.

شاهرخی عنوان کرد: حضور مردم در راهپیمایی امسال با شکل و شیوه جدید نشان دهنده این است که مردم حامی عزت و استقلال کشور خود هستند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های دهه فجر توسط دانش‌آموزان لرستانی، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه‌ها و جشن‌ها هنر فاخر نسل جدید نمایان است در همه شهرها اینچنین نمایشگاه‌هایی برپا شد و این نشان دهنده این است که باید به جوانان اعتماد کرده و امورات را به آن‌ها بسپاریم.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم لرستان در جشن‌های دهه فجر و بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام‌هایی برای مدیران، مسئولان و کارگزاران دارد و ما مستمراً و بدون وقفه برای اجرایی شدن این پیام‌ها رصد کرده و گام بر می‌داریم و اگر کسانی سستی کنند، مردم و نظام ما از انفعال و سستی آن‌ها نخواهند گذشت.

شاهرخی بیان کرد: معاون رئیس جمهور و رئیس برنامه و بودجه در ۲۰ بهمن به استان ما آمدند و اعلام کردند علاوه‌بر بودجه‌های سالانه استان، ۱۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار، برای تکمیل طرح‌ها تا پایان امسال یا پایان فعالیت دولت به استان اختصاص داده شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن، عنوان کرد: در این طرح باید بیش از ۱۰ هزار مسکن در استان ساخته شود؛ اجرایی شدن ۲۵۰۰ واحد مسکونی و ایجاد ۳۰۰۰ شغل برای فرزندان شهدا و جانبازان در سفر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید که تفاهم‌نامه آن هم نوشته شده و باید به‌عنوان مطالبه مردم اجرایی شود.

وی تأکید کرد: کارخانه‌هایی که در استان تعطیل و یا نیمه کاره رها شده، برخی مشکلات حقوقی و قضایی دارند و تلاش‌هایی صورت گرفته اما گشایشی در بیکاری جوانان جویای کار به وجود نیامده است، مردم از استاندار و مدیران مرتبط با دستگاه قضایی انتظار دارند با حل مشکلات مالی و قضایی هزاران نفر مستقیم و غیر مستقیم جذب این کارگاه‌ها و کارخانه‌ها شوند تا از مشکلات بیکاری جوانان کاسته شود.

شاهرخی گفت: افزایش تخصیص آب و اتصال شبکه‌های آبیاری به زمین‌های دیمی و تکمیل سدهای دیگر مطالبه مردم است؛ با توجه با اینکه استان ما جز پنج استان پربارش در کشور است، باید میزان زمین‌های آبی استان ما به سطح متوسط در کشور برسد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: وضعیت مرکز استان از جهت زیبایی و باز آفرینی شهری، آسفالت کوچه‌ها، خیابان‌ها و حقوق‌های معوقه کارکنان زحمت‌کش شهرداری و عدم رسیدگی به حاشیه شهر، درختان سر به فلک کشیده در شهر باید روی آن پلاک زده شود درختی که دو قرن سابقه دارد باید شهرداری و شورای شهر فکر اساسی و اقدامات جهادی کنند.

وی افزود: ما آرمان‌های بلند داریم، مردم برای رسیدن به پیروزی ۲۲ بهمن تلاش‌های زیادی داشته و شهدا و جانبازانی را تقدیم کرده‌اند، دین‌ستیزی، فساد درون سیستم حکومتی رژیم طاغوت که حاضر به اطلاح آن نبودند، ظلم و بی‌عدالتی گسترده و حمایت از فاسدان و ظالمان، وابستگی کامل به کشورهای بیگانه خصوصاً آمریکا، بی‌اعتنایی به رأی مردم، عقب ماندگی کشور در علم، صنعت و عقب ماندگی از امور ابتدایی رفاهی موجب قیام مردم شد.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح