کد خبر : 88010
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 12:06
-

افزایش ۱۰۰ درصدی متقاضیان بانک خون بند ناف در کردستان

افزایش ۱۰۰ درصدی متقاضیان بانک خون بند ناف در کردستان

ایسنا/کردستان رییس جهاددانشگاهی استان کردستان،گفت: از سال گذشتهتا کنون تعداد متقاضیان بانک خون بند ناف استان حدود ۱۰۰ درصد افزایش یافته و این امر نشان می هد که در صورت آگاه رسانی درست به مردم، جامعه استقبال خوبی از این خدمات دارد. اکبر اسدی امروز شنبه (۲۲ آبانماه) در نشست تخصصی که با حضور مدیرعامل بانک

ایسنا/کردستان رییس جهاددانشگاهی استان کردستان،گفت: از سال گذشتهتا کنون تعداد متقاضیان بانک خون بند ناف استان حدود ۱۰۰ درصد افزایش یافته و این امر نشان می هد که در صورت آگاه رسانی درست به مردم، جامعه استقبال خوبی از این خدمات دارد.

اکبر اسدی امروز شنبه (۲۲ آبانماه) در نشست تخصصی که با حضور مدیرعامل بانک خون بند ناف رویان و جمعی از پزشکان و ماماهای استان برگزار شد اظهار کرد: کردستان ظرفیت های زیادی دارد و یکی از این سرمایه های اصلی، مردم نجیب و پر تلاش استان هستند، که تلاش برای رضایتمندی این مردم نجیب ضروری بوده و در این راستا نباید کوتاهی شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه جهاددانشگاهی به عنوان یک نها انقلابی از بدو تاسیس منشأ خدمات زیادی در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و حتی اشتغال برای مردم شده است افزود: بهترین شاخص برای ارزشمندی فعالیت های جهاددانشگاهی نقطه نظرات مسئولان ارشد نظام از جمله مقام معظم رهبری است که خود ایشان به پژوهشگاه رویان نیز سر زده و مسئولیت جهاددانشگاهی را صد چندان کرده است.

رییس جهاددانشگاهی استان کردستان، عنوان کرد: جهاددانشگاهی که یک مرکز دانش بنیان به شمار می آید و خاستگاه آن دانشجویی است، بر اساس رسالت خود علوم مختلف را به صورت کاربردی در آورده و در عرصه های گونان در اختیار آحاد جامعه قرار داده است.

وی بیان کرد: یکی از حوزه های پر اهمیت جامعه، بهداشت و درمان است که جهادگران جهاددانشگاهی با کمترین امکانات توانسته اند در رنکینگ بین امللی جزو کشورهای برتر دنیا در حوزه تکثیر سلول های بنیادی قرار گیرند.

به گفته اسدی، ذخیره سازی خون بند ناف، زیر مجموعه پژوهشکده رویان است که خدمات تخصصی زیادی را به جامعه ارائه می دهد و در سراسر کشور زمینه اشتغال دانش بنیان را برای کثیری از جوانان فراهم کرده است؛ کشور ما به تداوم این خدمات تخصصی نیازمند است و توسعه آن موجب اقتدار نظام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از سال ۱۳۸۸ موسسه بن یاخته های رویان در قالب شعبه ای در کردستان فعالیت های خود را آغاز کرده است و حدود ۲۲۰۰ خانواده عضو این موسسه شده اند خاطرنشان کرد: از سال گذشته این تعداد حدود ۱۰۰ درصد افزایش یافته و این امر نشان می هد که در صورت آگاه رسانی درست به مردم، جامعه استقبال خوبی از این خدمات دارد.

رییس جهاددانشگاهی استان کردستان، با اشاره به اینکه خدمات بانک خون رویان در همه شهرستان های استان فعال است یادآور شد: امید است که با همت جهاددانشگاهی استان و همراهی پزشکان زنان به موفقیت های خوبی در این زمینه برسیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح