کد خبر : 116195
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 15:07
-

افزایش ۱۸ درصدی تلفات جاده‌ای امسال در زنجان

افزایش ۱۸ درصدی تلفات جاده‌ای امسال در زنجان

ایسنا/زنجان فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: امسال تاکنون میزان تلفات جاده‌ای در زنجان ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش نشان می‌دهد. سردار رحیم جهانبخش پیش از ظهر امروز (اول آذرماه) در مراسم آغاز رزمایش طرح انتظامی ترافیکی زمستانی پلیس که با حضور نماینده ولی‌فقیه و شماری از مسئولان این استان در محوطه ستاد نیروی انتظامی

افزایش ۱۸ درصدی تلفات جاده‌ای امسال در زنجان

ایسنا/زنجان فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: امسال تاکنون میزان تلفات جاده‌ای در زنجان ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش نشان می‌دهد.

سردار رحیم جهانبخش پیش از ظهر امروز (اول آذرماه) در مراسم آغاز رزمایش طرح انتظامی ترافیکی زمستانی پلیس که با حضور نماینده ولی‌فقیه و شماری از مسئولان این استان در محوطه ستاد نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: با اجرای طرح انتظامی و ترافیکی زمستانی پلیس، حضور عوامل پلیس‌راه در سطح جاده‌های ارتباطی استان زنجان، بیشتر و پررنگ‌تر شده و مسافران و رانندگان می‌توانند احساس ایمنی، امنیت و آرامش بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: پارسال میزان تلفات جاده‌ای استان با توجه به اقدامات پلیس ۳۸ درصد کاهش داشت و امیدواریم امسال نیز با تلاش‌های به‌ عمل آمده با شروع طرح زمستانی پلیس و با تلاش شبانه‌روزی نیروهای مشارکت‌کننده در این طرح، شرایط را بهبود ببخشیم.

جهانبخش در ادامه افزود: ۶۸ تیم از پلیس‌راه، یک فروند بالگرد به همراه ۱۱ پایگاه و ۲۲ واحد گشتی از هلال‌احمر، ۳۹ پایگاه و ۵۸ دستگاه آمبولانس از اورژانس، ۵۰۰ نیرو در ۳۱ راهدارخانه با ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۵۰ اکیپ از راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در راستای اجرای این طرح زمستانی با پلیس زنجان مشارکت دارند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تلفات جاده‌ای این استان در سطح مسیرهای فرعی و مواصلاتی بین استانی اتفاق می‌افتد، گفت: بیشترین میزان تصادفات نیز در مسیر ارتباطی خدابنده – ابهر رخ می‌دهد که با ایجاد این دو پاسگاه مصوب‌شده، پلیس استان می‌تواند در کاهش حوادث رانندگی در زنجان تاثیرگذار باشد.

این مقام انتظامی یادآور شد: پوشش پلیس در مسیر ارتباطی خدابنده – ابهر و خدابنده – همدان به لحاظ نبود پاسگاه پلیس‌راه در حداقل قرار گرفته است و تصادفات رخ داده در این مسیرهای ارتباطی نشان می‌دهد که حضور پلیس می‌تواند بخشی از تلفات جاده‌ای را کاهش دهد که امید است در این خصوص اقدام عاجل شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: باید ۱۵ درصد از جرایم رانندگی ناشی از اعمال قانون که سالانه ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان می‌شود به استان عودت داده شود که این می‌تواند در بحث آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی که با مشکل مواجه هستیم، مورد استفاده قرار گیرد و از استانداری درخواست داریم که کمک کند تا این مبالغ مشخص شده در قانون را اخذ کنیم.

افزایش ۱۸ درصدی تلفات جاده‌ای امسال در زنجان

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این مراسم گفت: اقدامات پیشگیرانه در کاهش حوادث رانندگی و تلفات جاده‌ای بسیار نقش‌آفرین و موثر است و پلیس زنجان در این‌خصوص تلاش وافر دارد تا دردها ایجاد نشود.

آیت‌الله علی خاتمی افزود: این رزمایش، اعلام آمادگی برای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان و شهروندان استان است و پلیس تلاش دارد با اجرای این طرح در روزهای سخت زمستان به خاطر ایمنی و آرامش رانندگان و مسافران و نیز کاهش حوادث رانندگی و تلفات جاده‌ای به یاری جامعه هدف بشتابد.

وی خاطرنشان کرد: شانیت ما خدمت به جامعه و مردم بوده و خداوند متعال و قادر، این توفیق را داده است تا در خدمت نظام و ملت باشیم که خدمات و تلاش خدمت‌گزاران نظام مقدس، از جمله نیروی انتظامی در این راستا، قابل تحسین و تقدیر است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح