کد خبر : 116197
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 15:07
-

تردد روزانه بیش از ۷۰۰ هزار خودرو از محورهای مواصلاتی قزوین

تردد روزانه بیش از ۷۰۰ هزار خودرو از محورهای مواصلاتی قزوین

عکس: آرشیو ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده در استان قزوین روزانه ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس و ۷۰۰ هزار خودروی سبک از محورهای مواصلاتی استان تردد دارند که براین‌اساس نیازمند برنامه‌ریزی در محورهای ترافیکی هستیم. سردار علی ابراهیمی در طرح رزمایش ترافیکی زمستانه استان قزوین که ظهر امروز اول آذر در

تردد روزانه بیش از ۷۰۰ هزار خودرو از محورهای مواصلاتی قزوین
عکس: آرشیو

ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین اعلام کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده در استان قزوین روزانه ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس و ۷۰۰ هزار خودروی سبک از محورهای مواصلاتی استان تردد دارند که براین‌اساس نیازمند برنامه‌ریزی در محورهای ترافیکی هستیم.

سردار علی ابراهیمی در طرح رزمایش ترافیکی زمستانه استان قزوین که ظهر امروز اول آذر در محل آزادراه «قزوین – زنجان» برگزار شد، اظهار کرد: از همه دستگاه‌های خدمت‌رسان که در این رزمایش حضور داشتند تشکر دارم، همه ما بسیجی هستیم و باید بسیجی‌وار به مردم خدمت بی‌منت ارائه دهیم؛ البته همه مسئولان نیز باید این روحیه را داشته باشند.

وی ادامه داد: باتوجه‌به فصل بارش و شروع تغییرات جوی، بارش نزولات آسمانی را طی چند روز اخیر شاهد بودیم و همواره این موضوع ترافیک را تحت تأثیر خود قرار داده است که باعث بروز اختلال در رفت‌وآمد در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: نه‌تنها در این فصل بلکه اقدامات پیشگیرانه باید در تمامی فصول توسط دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان عملیاتی شوند؛ گروه‌های امدادی و ترافیکی ۲۴ ساعته در مناطق حساس و گردنه‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

وی اشاره کرد: استان قزوین با ۲۲۰ کیلومتر آزادراه، ۵۹۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۶۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی شاهراه کشور است که باتوجه‌به این امر حجم سنگین تردد خودرویی را در محورهای مواصلاتی استان شاهد هستیم؛ بر اساس گزارش‌های ارائه شده در استان قزوین روزانه ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس و ۷۰۰ هزار خودروی سبک تردد دارند که نیازمند برنامه‌ریزی در محورهای ترافیکی هستیم.

ابراهیمی تشریح کرد: طی ۶ سال اخیر شاهد کاهش تصادفات در خودروهای مواصلاتی استان بودیم اما به این اکتفا نکرده و همچنان کاهش تصادفات فوتی در دستور کار قرار گیرد، از ابتدای سال جاری ۱۶۵ نفر در محورهای مواصلاتی استان قزوین فوت کردند که این رقم قابل‌قبول نیست و باید کاهش پیدا کند که این هدف با تسهیل در رفت‌وآمد مسافران و اطلاع‌رسانی به‌موقع توسط دستگاه‌های خدمت‌رسان و اصحاب رسانه ممکن خواهد بود.

وی تصریح کرد: هرساله رزمایش طرح زمستانی اجرا می‌شود، امسال این طرح از ابتدای آذر آغاز شده است و تا بیستم اسفند ادامه خواهد داشت البته پس از آن نیز طرح تعطیلات نوروزی اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: باتوجه‌به اقدامات پیشگیرانه در کرونا شاهد محدودیت‌های ترافیکی بودیم که پیش‌بینی می‌شود این محدودیت‌ها طی ماه‌های آینده برداشته شود و شاهد افزایش تردد مسافران باشیم این امر می‌طلبد که دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی اتحاد و انسجام داشته باشند تا تصادفات را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح