کد خبر : 186426
تاریخ انتشار : جمعه 7 ژانویه 2022 - 9:37
-

اقتدار دفاعی و نفوذ منطقه‌ای؛ نماد موفقیت ایران است

اقتدار دفاعی و نفوذ منطقه‌ای؛ نماد موفقیت ایران است

ایسنا/زنجان همرزم سردار سلیمانی گفت: اقتدار دفاعی و نفوذ منطقه‌ای؛ نماد موفقیت جمهوری اسلامی ایران است. سردار حسن پلارک شامگاه امروز (۱۲ دی‌ماه) در آیین دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، با بیان اینکه پیرامون سردار ملی و بین‌المللی در این دو سال حرف‌ها گفته و کتاب‌ها نوشته شده است

اقتدار دفاعی و نفوذ منطقه‌ای؛ نماد موفقیت ایران است

ایسنا/زنجان همرزم سردار سلیمانی گفت: اقتدار دفاعی و نفوذ منطقه‌ای؛ نماد موفقیت جمهوری اسلامی ایران است.

سردار حسن پلارک شامگاه امروز (۱۲ دی‌ماه) در آیین دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، با بیان اینکه پیرامون سردار ملی و بین‌المللی در این دو سال حرف‌ها گفته و کتاب‌ها نوشته شده است و خوشبختانه مردم به خوبی از آن بهره‌برداری کرده‌اند، اظهار کرد: حیف بود که سرباز دین و مکتب عظیم اسلام و مقام معظم رهبری گمنام بماند و حق و انصاف این بود که ایشان باید شهید می‌شد و کیفیت این شهادت نیز به گونه‌ای بود که مکتب او بیان شود.

وی با بیان اینکه شاید رسانه‌ها نتوانند همه ویژگی‌های سردار سلیمانی را منعکس کنند، افزود: سال‌ها باید بگذرد تا مردم و جهان اسلام راه و هدف این شهید والامقام و برکات آن را برای اسلام بشناسند. در طول تاریخ اسلام و در برهه کنونی باید چنین شخصیتی ظهور می‌کرد تا جوشش جدیدی را در دل مسلمانان ایجاد کند.

این مسئول با بیان اینکه سردار سلیمانی حتی در زمانی که پاسداری عادی بود، باز هم استثنایی و متفاوت بود، ادامه داد: اتفاقات و معجزاتی در طول یک دهه بازسازی عتبات اتفاق افتاده که کمتر کسی آن را باور می‌کند و در رابطه با حاج قاسم نیز این‌گونه است، گاهی توفیقات اتفاق افتاده توسط وی به عنوان یک فرد، قابل باور نیست.

هم‌رزم سردار شهید سلیمانی با اشاره به فرماندهی‌های سردار سلیمانی در جبهه‌های حق علیه باطل، تصریح کرد: حاج قاسم سمبل فرماندهی الهی و سربازی از ولایت و ولی‌امر مسلمین است. مثلاً در سال ۷۸ طالبان افغانستان را از دست مجاهدان می‌گیرد، حاج قاسم موفق شد با احمدشاه مسعود در دره پنجشیر صحبت کند و تصمیم می‌گیرد به افغانستان و کنار احمدشاه مسعود برود. وی وارد پنجشیر می‌شود و ساعت ۱۰ صبح دستور پیاده کردن سه آتش‌بار پیاده را داد و این در حالی بود که سپاه قدس در آن زمان این امکانات را به طور کامل در منطقه نداشت و یک بامداد توپ‌ها در دره پنجشیر پیاده شد، حال باید گفت که آیا این اتفاق جز فرمان و خواست الهی بود؟

اقتدار دفاعی و نفوذ منطقه‌ای؛ نماد موفقیت ایران است

دستیار ویژه فرمانده نیروی زمینی سپاه قدس تصریح کرد: در داستان عراق نیز سردار مجاهدت‌های بسیاری داشت. ابومهدی تماس گرفت که داعش با ستون خودرویی قوی در حال حرکت به سمت بغداد است و سرعت عمل بالایی دارد و کسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها بایستد. نیروهای داعش در مسیر حرکت همه ایستگاه‌های ایست و بازرسی را تخریب می‌کرد ولی در ایستگاه آخر ورود به بغداد، داعش از توهم تله و توطئه وحشت می‌کند و از ترس کمین در همان‌جا متوقف می‌شود؛ کمتر از ۵ ساعت حاج قاسم خود را به نیروهای مردمی می‌رساند و می‌بینید که مسئولان دولتی آماده تسلیم هستند که ایشان به آنان تشر زده و همه را به دفاع تشویق می‌کند. خودرویی که حاج قاسم سوار آن بود، به گلوله بسته شده و تخریب شده بود ولی داعش از ورودی بغداد به سامرا و پس از آن به موصل عقب‌نشینی می‌کند و حاج قاسم بغداد را نجات می‌دهد.

رئیس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت با اشاره به جنگ‌های سوریه، عنوان کرد: هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که بتوان بشار اسد را حفظ کرد. رهبر معظم انقلاب به این مسئله معتقد بودند و سردار سلیمانی نیز بر این امر تاکید داشت و این در حالی است که همه در کشور با این مسئله مخالف بودند و سردار سلیمانی به تنهایی در مقابل مخالفت‌های داخلی و خارجی ایستاد و سوریه‌ای را که ۸۰ درصد خاکش را از دست داده بود، نجات دهد.

پلارک با بیان اینکه سردار سلیمانی علاوه بر شجاعت، عقلانیت و برنامه‌ریزی را در میدان‌های جنگی داشت، گفت: در دوره‌ای سردار به این نتیجه رسید که آتش سنگین علیه دشمن در سوریه کم است و تلفات می‌دادیم، با تدبیر بالا روس‌ها را وارد میدان کرده و در کنار خود قرار داد و اینگونه مشکل کمبود آتش برطرف شده و در نهایت سوریه را نجات داد.

وی با اشاره به اینکه امروز قصه یمن نیز تمام‌ شده است، عنوان کرد: امروز آمریکا در عراق به دنبال خروج آبرومندانه است و نمی‌خواهد داستان فضاحت افغانستان دوباره تکرار شود و در یمن نیز چنین اتفاقی در حال رخ دادن است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقتدار و موفقیت جمهوری اسلامی در دو بخش دفاعی، شامل جبهه موشکی و دفاعی و دیگری در بخش نفوذ منطقه‌ای است و در این جبهه با کم‌ترین هزینه و تلفات این توفیق حاصل شده و این‌ها چیزی جز فرماندهی معظم کل قوا و ولایت‌مداری سرباز مطیع ایشان، قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح