کد خبر : 206066
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دسامبر 2022 - 10:39
-

الگوریتم جگر گوگل چیست؟

الگوریتم جگر گوگل چیست؟

این الگوریتم گوگل در سال 2005 معرفی شد. الگوریتم جگر بر روی لینک سازی غیر طبیعی و محتوای تکراری متمرکز شده است. این نتیجه یک سری به روز رسانی الگوریتم بود. همچنین شامل برخی ملاحظات فنی دیگر برای Google است.   رتبه بندی گوگل تاثیر زیادی بر استفاده از اینترنت دارد، هم برای ارائه دهندگان

این الگوریتم گوگل در سال 2005 معرفی شد. الگوریتم جگر بر روی لینک سازی غیر طبیعی و محتوای تکراری متمرکز شده است. این نتیجه یک سری به روز رسانی الگوریتم بود. همچنین شامل برخی ملاحظات فنی دیگر برای Google است.

 

رتبه بندی گوگل تاثیر زیادی بر استفاده از اینترنت دارد، هم برای ارائه دهندگان محتوا و هم برای مصرف کنندگان، بنابراین فکر می کنم درک نحوه انتخاب صفحه اول نتایج ایده خوبی است. فهرست برتر در گوگل می تواند یک شرکت را ایجاد کند یا شکست دهد، اما همچنین می تواند تعیین کند که کدام مقاله در مورد یک موضوع می خوانید، که افکار شما را شکل می دهد. به عبارت دیگر، من فکر می کنم این چیزهای مهمی برای درک است. 

به روز رسانی  الگوریتم گوگل (با نام رمز “جگر”) تغییر بسیار مهمی بود که شایسته کمی توضیح است. برای اینکه بفهمید جگر چه می کند (و چرا)، باید بدانید که سیستم رتبه بندی گوگل چگونه کار می کند.

در اینجا یک تاریخچه بسیار ساده از الگوریتم گوگل آورده شده است: 

 

تغییر اصلی Jagger تغییر از سیستم صفحه رنک زیبا اما بیش از حد قابل اعتماد به سیستم TrustRank واقعی تر بدبینانه تر است که فقط برای شمارش آرای سایت های مورد اعتماد طراحی شده است.

TrustRank رفتار انسان را تقلید می کند – اگر غریبه ای در قطار فیلمی را توصیه کند، ارزش آن را بسیار کمتر از توصیه یک دوست صمیمی یا منتقد فیلم می دانم، که هر دوی آنها با مدت زمانی که من اعتماد من را جلب کرده اند. آنها را می شناسیم یا بر اساس شهرتشان. اعتماد از دو منبع می آید – قدمت سایت و پیوندهایی از منابع قابل اعتماد. از قیاس توصیه فیلم من در بالا، سن سایت دوست صمیمی است که در طول سن رابطه اعتماد را به دست آورده است، در حالی که منابع قابل اعتماد سایت هایی هستند که توسط پیوندهایی که یک گروه کوچک از سایت های مورد اعتماد را تشکیل می دهند، موقعیت معتبری به آنها داده شده است.

 

راه دیگری برای بررسی این موضوع از دیدگاه یک ناشر محتوا با یک سایت جدید است. در ابتدا، پیوندهای شما غیرقابل اعتماد خواهند بود و به رتبه صفحه صفحه ای که به آن لینک می دهند کمکی نمی کنند. سایت قبل از اینکه معتبر تلقی شود، باید یک تاخیر قدیمی داشته باشد، که منجر به بحث در مورد “جعبه ایمنی” (یا “جعبه اعتماد”) شده است. ایده این است که سایت‌های جدید سندباکس می‌شوند تا زمانی که خود را ثابت نکرده باشند، نمی‌توانند رتبه‌بندی را به هم بزنند و در آن زمان می‌توانند در رای‌گیری رتبه صفحه شرکت کنند.

این اشتباه را نکنید که فرض کنید یک جعبه جریمه ساده / جعبه شنی با تاخیر زمانی مشخص قبل از اعتماد به سایت وجود دارد – این چیزی بیش از یک ناراحتی برای SEO نیست. بحث پر جنب و جوشی در این مورد وجود دارد که می توان آن را با گفتن اینکه این یک Sandbox نیست، یک Trustbox است خلاصه کرد. نکته این است که شما فقط از طریق ارشدیت اعتماد کسب نمی کنید، بلکه آن را از طریق پیوندهایی از منابع قابل اعتماد به دست می آورید.

 

این برای انواع مختلف سایت ها پیامدهای متفاوتی دارد. به عنوان مثال، یک فروشگاه آنلاین یا محصول ممکن است نیاز به اقدامات پیشگیرانه برای تشویق پیوند دادن به آن داشته باشد. با این حال، برای یک وبلاگ یا سایت محتوا، به نظر می رسد بهترین توصیه عقل سلیم است: به طور مداوم محتوای جالب و مرتبط تولید کنید تا سایر وبلاگ ها و سایت های محتوا به محتوای شما لینک دهند.  

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح