کد خبر : 15361
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 سپتامبر 2021 - 21:35
-

امام جمعه اصفهان: چپ و راست را کنار بگذاریم و وحدت داشته باشیم

امام جمعه اصفهان: چپ و راست را کنار بگذاریم و وحدت داشته باشیم

 امام جمعه اصفهان بر وحدت و همدلی تاکید کرد و گفت: از مدیریت جدید شهری می‌خواهم چپ و راست را کنار بگذارند که ما را عقب انداخته و باعث شده مدیران در کشور ما چهار سال تجربه داشته باشند و بعد عوض شوند، درحالی که باید سلیقه را کنار بگذاریم و وحدت داشته باشیم. آیت

امام جمعه اصفهان: چپ و راست را کنار بگذاریم و وحدت داشته باشیم

 امام جمعه اصفهان بر وحدت و همدلی تاکید کرد و گفت: از مدیریت جدید شهری می‌خواهم چپ و راست را کنار بگذارند که ما را عقب انداخته و باعث شده مدیران در کشور ما چهار سال تجربه داشته باشند و بعد عوض شوند، درحالی که باید سلیقه را کنار بگذاریم و وحدت داشته باشیم.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در مراسم تکریم و معارفه شهردار اصفهان که صبح امروز (پنجشنبه_۸ مهرماه) در مسجد امام(ره) برگزار شد، اظهار کرد: وقتی سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار اصفهان شده بود از آقای جوادی تشکر کردم و به آقای سقائیان نژاد گفتم فعلا معلوم نیست شما چه کار می کنید و بعدا که معلوم شد تشکر می کنم، انصافا خیلی کار انجام دادند و خیلی از کارها که امروز در اصفهان انجام می‌شود را پایه گذاری کردند.

وی افزود: آقای نوروزی شهردار سابق اصفهان هم کار کرد، اگر هم گاهی تذکری می دادیم می پذیرفتند و عمل می کردند. انصاف است از همه مدیران شهرداری سابق تشکر کنیم و ان شاالله شهردار جدید کارها را ادامه دهد.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر اینکه باید به زیبایی شهر توجه شود، اما به معنویات در شهر نیز توجه شود، گفت: پخش اذان در تمام نقاط شهر موضوع مهمی است که باید به آن توجه کرد. کارهای زیادی در شهر اصفهان انجام شده که امیدواریم در این دوره نیز ادامه پیدا کند و مدیران شهری به بهترین وجه کار کنند.

وی از شهردار اصفهان خواست شهرداران مناطق که عملکرد خوبی دارند را حفظ کند و افزود: باید چپ و راستی را کنار بگذاریم و کم کم برداریم که ما را عقب انداخته است. مدیران در کشور ما چهار سال تجربه دارند و بعد عوض می شوند، درحالی که باید این کار را کنار گذاشت. سلیقه ها متفاوت است.

وی با بیان اینکه مگر در جنگ تحمیلی فقط یک گروه جنگیدند،‌ گفت: الان هم اگر کاری باشد همه باید در کنار هم باشم. خدا یکی است و اگر هدف همه ما خدایی است باید وحدت داشته باشیم.

آیت الله طباطبایی نژاد از مدیریت جدید شهری همچنین خواست برای جلب رضایت مردم تلاش کنند و افزود: از دست دادن مردم کار اشتباهی است و باید کار مردم را طوری انجام دهیم که راضی باشند. مردم معمولا از شهرداری رضایت ندارند و باید کاری کنیم رضایت آنها را در شهرداری جلب کنیم.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های اشتباه در شهرداری‌ها این است که براساس طرح مصوب در خیابانی ۴ طبقه بیشتر نباید ساخته شود اما می گویند بساز و جریمه بده! این کار به هم خوردن نظم شهر است و این شیوه کسب درآمد که در کل شهرهای کشور وجود دارد درست نیست.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه خیلی از شهرداری‌ها می گویند پول ما از جریمه به دست می آید، تصریح کرد: پول درآوردن مشکل نیست، پول درست درآوردن و خرج کردن مهم است. پولی که در شهرداری می آورید نباید خلاف قانون و مسیر باشد.

وفاق و همدلی، گمشده امروز

عباس رضایی_استاندار اصفهان نیز در این ‌مراسم با اشاره به اینکه شورا و شهرداری قبل زحمات زیادی کشیدند که جای قدردانی دارد، گفت: برای مدیریت شهری جدید آرزوی موفقیت در اجرای اهداف و برنامه‌هایی را دارم که به مردم قول داده اند. این جلسات آینه عبرت است و مثل روزی که مسئولیت را ترک می‌کنیم باید این دنیا را هم ترک کنیم. چهار سال در یک چشم به هم زدن می‌گذرد و باید تلاش کنیم رضایت خلق خدا را جلب کنیم.

وی با بیان اینکه برای اجرایی کردن مطالبات ارزشمند امام جمعه اصفهان باید امور شهر را الکترونیکی کنیم، گفت: این موضوع یکی از مسئولیت‌هایی است که قانون به ما سپرده و می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

به گزارش ایسنا، استاندار اصفهان ادامه داد: موضوع بعدی درآمدهای شهرداری است که چند سالی است با اختصاص مالیات بر ارزش افزوده، بسیاری از مسائل شهرداری قابل حل و فصل شده است، درحالی که علاوه بر جمعیت باید فاکتورهای دیگری نیز درنظر گرفت تا روز به روز کارهای بیشتری انجام شود.

وی به مدیران شهری توصیه کرد از حاشیه فاصله بگیرند و تاکید کرد: باید قدر داشته هایمان را بدانیم و گمشده امروز ما که وفاق و همدلی است را پیدا کنیم.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح