کد خبر : 6635
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 آگوست 2021 - 0:49
-

انتظارات پارلمان بخش خصوصی از دولت سیزدهم

انتظارات پارلمان بخش خصوصی از دولت سیزدهم

 رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان از دولت سیزدهم خواست: تکلیف خود را با جامعه بین‌المللی روشن کند. علی‌اصغر جمعه‌ای در جمع خبرنگاران با اشاره به تاثیر مستقیم این روابط بر بخش تولید و معشت مردم اظهار کرد: اولین انتظار ما تولیدکنندگان از دولتمردان این است که تکلیف خود را با جامعه بین‌المللی مشخص کنند. وی

انتظارات پارلمان بخش خصوصی از دولت سیزدهم

 رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان از دولت سیزدهم خواست: تکلیف خود را با جامعه بین‌المللی روشن کند.

علی‌اصغر جمعه‌ای در جمع خبرنگاران با اشاره به تاثیر مستقیم این روابط بر بخش تولید و معشت مردم اظهار کرد: اولین انتظار ما تولیدکنندگان از دولتمردان این است که تکلیف خود را با جامعه بین‌المللی مشخص کنند.
وی با بیان اینکه در شرایط فعلی هر کالایی با قیمت بیشتر به دست ما می رسد افزود: به دلیل تحریم‌های ظالمانه هر کالایی بین 6 تا 30 درصد گران‌تر از دیگر کشورها به دست مردم می رسد.
عضو اتاق ایران با بیان اینکه هر کالای وارداتی چه تجهیزات و ماشین آلات تولید و چه مواد اولیه با هزینه بیشتری از قیمت واقعی‌اش به دست ما می رسد تصریح کرد: تا زمانی که روابط ما با دیگر کشورها اصلاح و عدی‌سازی نشود، این لطمه‌ها به بخش خصوصی وارد خواهد شد.
جمعه‌ای با بیان اینکه هزینه‌های انتقال پول و کالا بالاست افزود: مسوولان باید واقع‌بینانه به روابط اقتصادی نگاه کنند.
رئیس پارلمان بخش خصوصی در سمنان با بیان اینکه ارتباط با دیگر کشورها به معنای زیر بار ذلت رفتن نیست خاطرنشان کرد: همه کشورها با همدیگر ارتباط دارند و این به آن معنی نیست که همه زیر بار ذلت رفته باشند.
وی با بیان اینکه ما باید به دنبال روابط برد برد با دیگر کشورها باشیم اضافه کرد: جامعه اقتصادی و تولیدی کشور خواهان رفع موانع و مشکلات پیش روی تولید است.
جمعه ای همچنین از آنچه  توقف”صدور پی در پی قوانین و دستورالعمل‌های متناقض”می خواند به عنوان دیگر مطالبه و خواسته بخش تولید از دولتمردان دولت سیزدهم نام برد و گفت: دولت باید یک نقشه راه برای بخش خصوصی ترسیم کند تا بخش خصوصی تکلیف خود را بداند.
وی با اشاره به آسیب‌های وارده به بخش تولید در دوران کرونا خواستار تسریع در واکسیناسیون مردم شد و گفت: بخش مسوولیت اجتماعی اتاق ایران درخواستی در خصوص واردات واکسن و واکسیناسیون نیروهای بخش تولید ارائه داد اما متاسفانه علی رغم اخذ موافقت از رئیس جمهور وقت، این طرح به جایی نرسید.
وی با اشاره به لزوم واکسیناسیون کارگران گفت: انتظار ما این بود که نیروهای تولید و کارگران نیز در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند. همکاران ما آمادگی داشتند که خود واکسن وارد و نیروهای کارگری را واکسیناسیون کنند اما متاسفانه این مهم نیز محقق نشد.
این فعال اقتصادی به قطع برق واحدهای تولیدی در این چند ماهه اشاره و تصریح کرد: قطع برق به صنایع آسیب جدی وارد کرده است. در برخی واحدها قطع بدون اطلاع برق هزینه های زیادی به تولیدکننده ها وارد کرده چرا که برخی کوره ها قبل از خاموشی باید کاملا تخلیه می شدند لذا با قطع بی اطلاع برق، لطمات زیادی دیدند.
رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان از بررسی زیان های ناشی از قطع برق در صنایع استان خبر داد و گفت: براساس این بررسی ها قطع برق بیش از 400میلیارد تومان به صنایع در استان سمنان زیان وارد کرده است.
وی با بیان اینکه صنایع استان بیشترین همکاری را با اداره برق داشتند تصریح کرد: متاسفانه با وجود این همکاری ها، ساعات قطع برق نیز دو برابر شده است.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح