کد خبر : 9647
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 سپتامبر 2021 - 22:33
-

انتقادات غیرفنی، عملکرد تیم‌های نفتی خوزستان را خدشه‌دار می‌کند

انتقادات غیرفنی، عملکرد تیم‌های نفتی خوزستان را خدشه‌دار می‌کند

 یک کارشناس فوتبال با بیان این که تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نیازمند حمایت هستند نه تخریب، گفت: باتوجه به این که دو تیم نفتی، دلخوشی مردم محروم خوزستان هستند، باید هم مسئولان و هم هواداران حمایت کنند تا این تیم ها بتوانند همچون نیم فصل نخست بدرخشند، چرا که هر گونه تخریب،

انتقادات غیرفنی، عملکرد تیم‌های نفتی خوزستان را خدشه‌دار می‌کند

 یک کارشناس فوتبال با بیان این که تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نیازمند حمایت هستند نه تخریب، گفت: باتوجه به این که دو تیم نفتی، دلخوشی مردم محروم خوزستان هستند، باید هم مسئولان و هم هواداران حمایت کنند تا این تیم ها بتوانند همچون نیم فصل نخست بدرخشند، چرا که هر گونه تخریب، انتقادات غیرفنی و غیرسازنده، خودزنی محسوب شده و عملکرد این تیم ها را خدشه‌دارتر خواهد کرد.

محسن بابادی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: همه ما به نیکی آگاهیم که نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان در هفته های اخیر لیگ برتر، نتایج قابل توجهی کسب نکردند که هر کدام نیز دلایل خاص خود را دارد. نفت مسجدسلیمان پس از این که رفتار غیرحرفه ای و رفتن ناگهانی حسینی به تیم شوک بدی وارد کرد، بلافاصله پس از انتخاب سرمربی جدید، در لیگ مقابل تراکتور قرار گرفت و به یک تساوی نیز رسید اما این تیم به دلیل باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتش، نتوانست به ترمیم کمبودها و نقاط ضعف خود بپردازد و خیلی ها باخت مقابل خیبر خرم آباد در جام حذفی را ناشی از عملکرد ضعیف این تیم دانستند، در حالی که واقعا شرایط مالی نفت به قدری بد و بغرنج است که حتی نتوانست به موقع پنجره نقل و انتقالات خود را باز کند. به اعتقاد من یکی از دلایل عملکرد نامناسب نفت مسجدسلیمان در بازی جام حذفی مقابل خیبر خرم آباد نیز همین مشکلات یاد شده است تا مسائل فنی.

وی عنوان کرد: از طرفی نفت آبادان نیز فصل نقل و انتقالات را از دست داد و هم اکنون بی پولی در این تیم بیداد می کند. تیم مدعی هفته های نخست، مشکلات مالی کمرش را خمیده کرده است و اکنون با تساوی های مکرر از کورس قهرمانی فاصله زیادی گرفته است. اما این که دو تیم نفتی طی روزهای اخیر مورد انتقاد شدید قرار گرفته اند، در حالی که کمبودها و مشکلات شان نادیده گرفته شده است، درست نیست. به هر حال در این وضعیت، اهالی فوتبال می توانند دو کار انجام دهند؛ یا از عملکرد کادر فنی بومی و نتایج این تیم ها با وجود مشکلات یاد شده انتقاد کرده که اگر این شیوه در پیش گرفته شود، دو تیم نفتی خوزستان در ادامه نیز دچار شرایطی بحرانی‌تر شده و بازی به بازی افول خواهند کرد یا این که به حمایت خود بیش از گذشته ادامه دهند، به این امید که در هفته های آتی نتایج درخشانی همچون نیم فصل نخست حاصل شود.

وی با بیان این که باید در انتظار روزهای بهتری باشیم و در شرایط فعلی نفتی های خوزستان نیاز به حمایت دارند، نه تخریب، گفت: احساس می کنم مسئولان سیاسی و ورزشی استان این تیم ها را به حال خود رها کرده اند و گویی نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان تنها در صورت پیروزی و برد می توانند از حمایت این مدیران برخوردار باشند. به اعتقاد بنده علی رغم نتایج چند هفته اخیر این تیم ها، هنوز هم هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است و باید دست این تیم ها را گرفت.

این کارشناس فوتبال افزود: با دیدن بی تفاوتی مسئولان، یاد تیم استقلال خوزستان در آخرین سال حضورش در لیگ برتر افتادم. فراموش نکنیم این تیم ها نمایندگان استان در لیگ برتر و بالاترین عرصه رقابت های فوتبالی کشور هستند. تمامی مردم استان چشم انتظار درخشش این تیم ها هستند. اما چرا حمایت ها قطع شده است؟ مشکل کجا است؟ وضعیت تیم های نفتی خوزستان مثل پدر و مادری می ماند که فرزند خود را در سن رشد، با جود خطرات فراوان، در میان اجتماع امروزی رها کرده و به نوعی خود را از زیر بار مسئولیت کنار کشیده. در این صورت چه بلایی سر فرزندان می آید؟

وی خاطرنشان کرد: هنوز یک سوم از لیگ باقی مانده است و در صورت حمایت مسئولان، این تیم ها می توانند خود را در جدول لیگ بالا بکشند. امیدوارم تمامی مسئولان سیاسی، ورزشی، مربیان، هواداران، رسانه ها، کارشناسان، لیدرها و… در استان، تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان را فراموش نکنند. هر چند اشتباهات تاکتیکی و فنی نیز در کار دو تیم وجود داشته است و اصلا هم قابل چشم پوشی نیست، اما به خاطر این که دو تیم نفتی دلخوشی مردم محروم خوزستان هستند، باید هم مسئولان و هم هواداران حمایت کنند تا این تیم ها بتوانند همچون نیم فصل نخست بدرخشند، چرا که هر گونه تخریب، انتقادات غیرفنی و غیرسازنده، خودزنی محسوب شده و عملکرد این تیم ها را خدشه دارتر خواهد کرد. همچنین امیدوارم کادر فنی این تیم ها نیز بازی های قبلی را بررسی و با برطرف نمودن ضعف ها و تقویت نقاط قوت، تا حدودی کمبودها را جبران کرده و با انگیزه ای مضاعف هر چه در توان دارند، برای اعتلای فوتبال استان به نمایش بگذارند. بازهم تاکید می کنم هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و زمان زیادی تا انتهای فصل باقی مانده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح