کد خبر : 180353
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 دسامبر 2021 - 16:12
-

انقلاب اسلامی حقیقت برخاسته از سنت الهی است

انقلاب اسلامی حقیقت برخاسته از سنت الهی است

ایسنا/لرستان مسئول مشارکت روحانیت حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از یک سنت الهی است؛ گفت: امروز نیز ملت ما باید قدرت و عظمتی را که در سایه اسلام و وحدت به دست آورده حفظ کند. حجت‌الاسلام حسین بیرانوندی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی

انقلاب اسلامی حقیقت برخاسته از سنت الهی است

ایسنا/لرستان مسئول مشارکت روحانیت حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از یک سنت الهی است؛ گفت: امروز نیز ملت ما باید قدرت و عظمتی را که در سایه اسلام و وحدت به دست آورده حفظ کند.

حجت‌الاسلام حسین بیرانوندی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ایی تعیین کننده و بی‌مانند به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه با ورود امام خمینی(ره)، نظام پوسیده و فاسد و اصل نظام پادشاهی نابود و ازبین رفت، افزود: دهه‌ فجر آئینه‌ای است که اسلام در آن درخشید و به ما و جهانیان منعکس شد.

بیرانوندی با تأکید بر اینکه دهه‌ی فجر باید آنچنان برگزار شود که نمایشگر شکوه و عظمت حقیقی انقلاب باشد، گفت: فجر، دهه‌ تجدید قوای نیروهای انقلابی با تجدید یادها و خاطره‌های پرشکوه آن روزهاست و دهه تجدید عهد و میثاق ملت ما با انقلاب است.

مسئول مشارکت روحانیت حفظ آثار دفاع مقدس لرستان، با اشاره به معجزه بودن پیروزی انقلاب اسلامی در این روز گار، عنوان کرد: دشمنان سعی می‌کنند انقلاب را از یاد مردم ببرند؛ اما دهه فجر انقلاب را به یاد مردم می‌آورد.

وی ادامه داد: دشمن سعی می‌کند امام(ره) را از یاد مردم ببرد؛ اما دهه فجر، تجسم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست.

بیرانوندی با بیان اینکه حماسه بیست و دوم بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پایان تحقیر ملت ایران بود، تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی و امام بزرگوار ما نبود و اگر اسلام پرچمدار انقلاب و تحول در این کشور نبود، هیچ امیدی وجود نداشت که سُلطه تحقیرآمیز آمریکا و حکومت دیکتاتوری پهلوی از این مملکت برکنده شود.

مسئول مشارکت روحانیت حفظ آثار دفاع مقدس لرستان بیست و دوم بهمن را مظهر اقتدار ملی خواند و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نشان دهنده عزم عمومی ملت ایران در مقابله با ظلم و بی‌عدالتی بود، مظهر همان چیزی است که هر دشمنی را در هر حد و اندازه‌ایی از اقتدار نظامی و توانایی‌های تبلیغاتی و سیاسی مرعوب می‌کند.

وی افزود: ملت ایران هرسال با برگزاری برنامه‌های بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و حرکت خود در بیست و دوم بهمن ماه، دشمن را در جای خود متوقف و وادار به عقب نشینی کرده است.

بیرانوندی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران براساس سه عامل مهم رهبری هوشمندانه و مدبرانه امام خمینی (ره)، پشتوانه عظیم مردمی و مذهب اسلام شیعی شکل گرفت.

مسئول مشارکت روحانیت حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از یک سنت الهی است؛ گفت: امروز نیز ملت ما باید قدرت و عظمتی را که در سایه اسلام و وحدت به دست آورده حفظ کند.

وی افزود: رویکرد انقلاب، حفظ عظمت اسلام و مسلمین و دفاع از مظلومین و مستضعفین عالم است، بنابراین همه ما باید مدافع ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح