کد خبر : 102656
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 نوامبر 2021 - 22:27
-

اهداف اقتصادی با جهش تولید محقق می‌شود

اهداف اقتصادی با جهش تولید محقق می‌شود

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: اهداف اقتصادی با جهش تولید محقق می‌شود. حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با سرپرست اداره‌کل نوسازی مدارس لرستان، بیان کرد: شروع سال نو با نام باب‌الحوائج که گره‌گشای کارها است مصادف شده بوده و در فروردین‌ماه اعیاد

اهداف اقتصادی با جهش تولید محقق می‌شود

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: اهداف اقتصادی با جهش تولید محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با سرپرست اداره‌کل نوسازی مدارس لرستان، بیان کرد: شروع سال نو با نام باب‌الحوائج که گره‌گشای کارها است مصادف شده بوده و در فروردین‌ماه اعیاد بزرگی مثل مبعث پیامبر اسلام(ص) و میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) را پیش‌رو داریم.

وی با اشاره به تقارن عید مبعث با نوروز، خاطرنشان کرد: تقارن بهار طبیعت با اعیاد اسلامی نشان‌دهنده این است که بهار طبیعت و بهار دل‌ها باید ملازم هم باشند و همان‌گونه که طبیعت روبه سرسبزی می‌رود، درون ما هم باید رو به تازگی و بهاری شدن داشته باشد و این در صورتی میسر است که انسان توجه به مبدا و معاد داشته باشد.

شاهرخی افزود: کسی‌که می‌خواهد به قله ایمان برسد، مطابق با حدیث پیامبر اکرم(ص) باید از طول و بلندی آرزوهای مادی دوری کند و دوم این‌که باید بر نفس غلبه کنیم که غلبه بر نفس موجب تازگی دل می‌شود، چنان‌چه این دو مورد صورت پذیرفت، هر روز برای انسان عید و نوروز است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید» محقق شدن اهداف اقتصادی را در گرو جهش در تولید دانست و عنوان کرد: نام‌گذاری امسال به‌عنوان جهش تولید و رسیدن به این جهش مستلزم کار و تلاش مضاعف با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تاکید بر لزوم اهتمام تمام دستگاه‌ها به تحقق اهداف شعار سال، تصریح کرد: ما باید همه امکانات را برای این جهش، بسیج کنیم، همان‌گونه که مردم و مسئولین برای مدیریت خسارات سیل و همچنین مقابله با ویروس منحوس کرونا بسیج شده‌اند، برای جهش تولید هم باید بسیج شویم و در طول سال با برنامه‌ریزی و کار و تلاش جهادی، رسیدن به این مهم را سرلوحه خود قرار دهیم.

وی توسعه و تجهیز مدارس را امری معنوی دانست و با اشاره به ظرفیت خیرین در حوزه مدارس، افزود: استفاده از ظرفیت عظیم خیرین استانی و کشوری می‌تواند تا حد بسیار زیادی ما را در رسیدن به چشم‌انداز ششم توسعه یاری کند.

شاهرخی با ذکر این مطلب که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تاکنون از یک دهم ظرفیت‌ها و امکانات استفاده شده است، اضافه کرد: چنان‌چه از تمام این ظرفیت‌ها استفاده شود، جهش تولید و رفع موانع توسعه کشور خیلی آسان و در دسترس خواهد بود.

حمایت خیرین از نوسازی مدارس بیشتر شود

غفوری، سرپرست اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان نیز در این دیدار ضمن‌ تبریک عید نوروز و عید مبعث حضرت رسول(ص) با ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته، افزود: کارکنان نوسازی مدارس استان با روحیه جهادی و تلاش‌های شبانه‌روزی توانستند عملکرد خوب و بی‌نظیری در حادثه سیل سال گذشته از خود نشان دهند به نحوی‌که در مدت زمان دو ماه ۳۱۰ مدرسه با هزار و ۷۷۵ کلاس درس را تعمیر و تا دهه فجر بیش از ۷۰ مدرسه جدید را در مناطق سیل‌زده ساخته و در اختیار آموزش و پرورش قرار دادند.

وی با ذکر این مطلب که در بحث استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی اداره‌کل نوسازی مدارس لرستان توانست ۲ هزار و ۸۸۱ کلاس درس را با اعتباری بالغ‌بر ۴۲ میلیارد تومان به سیستم‌های گرمایشی استاندارد مجهز کند، ادامه داد: حمایت خیرین در نوسازی مدارس لرستان باید بیشتر شود این در حالی‌است که خیرین مدرسه‌ساز همواره بازوی کمکی برای نوسازی مدارس لرستان هستند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح