کد خبر : 177386
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دسامبر 2021 - 16:41
-

اهدای عضو بیمار مرگ مغزی ملایری به ۳ نفر عمر دوباره داد

اهدای عضو بیمار مرگ مغزی ملایری به ۳ نفر عمر دوباره داد

ایسنا/همدان مسئول فراهم آوری اعضای تیم پیوند عضو دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از دوازدهمین اهدای عضو موفق در سال جاری در سطح استان خبر داد و گفت: اعضای یک بیمار ملایری که به علت خونریزی(CVA) دچار مرگ مغزی شده بود، به سه بیمار زندگی دوباره بخشید. دکتر مجید حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با

اهدای عضو بیمار مرگ مغزی ملایری به ۳ نفر عمر دوباره داد

ایسنا/همدان مسئول فراهم آوری اعضای تیم پیوند عضو دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از دوازدهمین اهدای عضو موفق در سال جاری در سطح استان خبر داد و گفت: اعضای یک بیمار ملایری که به علت خونریزی(CVA) دچار مرگ مغزی شده بود، به سه بیمار زندگی دوباره بخشید.

دکتر مجید حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه «حاتم حاتمی»، ۵۴ ساله، اهل و ساکن شهرستان ملایر بود که به علت خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شد، تصریح کرد: با رضایت خانواده این مرحوم، کبد و کلیه‌های وی به سه بیمار نیازمند عضو اهداء شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۵ مورد رضایت بر اهدای عضو داشتیم اما در سه مورد موفق به پیوند عضو نشدیم و ۱۲ اهدای موفق داشتیم، خاطرنشان کرد: آمار اهدای عضو بیماران مرگ مغزی در سال جاری بیشتر از سال ۹۸ است به طوریکه در سال گذشته ۱۱ اهدای عضو موفق داشتیم اما از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ اهدای موفق داشتیم و یک ماه هم تا پایان سال فرصت داریم.

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر نیز با اعلام خبر اهدای عضو یک بیمار مرگ مغزی اهل این شهرستان به خبرنگار ایسنا گفت: «حاتم حاتمی» به علت مرگ مغزی در بیمارستان مهر ملایر بستری بود که با رضایت خانواده اعضایش به چند بیمار نیازمند زندگی دوباره داد.

دکتر عباس آذرهمایون با اشاره به اینکه پس از تأیید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده و انتقال نامبرده به بیمارستان سینای تهران، کبد، کلیه‌ها و نسوج وی به بیماران نیازمند پیوند عضو اهداء شد، مطرح کرد: این فرد هشتمین اهداکننده عضو در شهرستان ملایر و دوازدهمین مورد در استان همدان بوده است.

وی با بیان اینکه مدیران بیمارستان مهر برای جلب رضایت خانواده مرحوم حاتمی و انجام این اقدام خداپسندانه، نقش مؤثری ایفا کردند، یادآور شد: ۳۵ نفر بیمار مرگ مغزی طی مدت زمان فعالیت این مجمع در ملایر اقدام به اهدای عضو کرده اند و با همکاری شهرداری یک قطعه ویژه در بهشت هاجر ملایر برای خاکسپاری بیماران مرگ مغزی که اعضای خود را اهداء کرده اند، اختصاص یافته است.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: امسال در بخش اهدای عضو مجمع خیرین سلامت ملایر حدود ۳۰۰ نفر برای دریافت کارت اهدای عضو ثبت نام کردند و تاکنون برای بیش از ۳۰۰۰ نفر ثبت نامی کارت اهدای عضو صادر شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح