کد خبر : 55987
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اکتبر 2021 - 22:04
-

ایزدخواه: جوانان خواهان پالایش فضای مدیریت کشور از انحصار پدرخوانده ها هستند

ایزدخواه: جوانان خواهان پالایش فضای مدیریت کشور از انحصار پدرخوانده ها هستند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان امروز خواهان پالایش فضای مدیریت کشور از انحصار شرکت سهامی سیاسیون و قبضه پدرخوانده ها و بایکوت نخبگان و جوانان هستند.  روح الله ایزدخواه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با اختصاص نطق خود به جوانان اظهار کرد: آنها

ایزدخواه: جوانان خواهان پالایش فضای مدیریت کشور از انحصار پدرخوانده ها هستند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان امروز خواهان پالایش فضای مدیریت کشور از انحصار شرکت سهامی سیاسیون و قبضه پدرخوانده ها و بایکوت نخبگان و جوانان هستند.

 روح الله ایزدخواه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با اختصاص نطق خود به جوانان اظهار کرد: آنها امروز بیشترین مطالبه را از نظام داشته و آینده نظام هم بیشترین اتکا را به آنها خواهد داشت. جوان آرمان خواه با روال مرسوم سیاست بازی و قدرت طلبی بیگانه بوده و هم و غم خود را بر تحقق آرمان ها متمرکز کرده است. از سیاست ورزی باندی به تعبیر شهید بهشتی و حاکمیت اشرافی و مدیریت ارباب مسلک و متحجرانه بیزار و خسته است.

وی با بیان اینکه جوانان عَلم مطالبه گری و عدالت خواهی را با سختی ها و تلخی هایش به دوش گرفته اند تا انقلابی گری دچار لابی گری نشود، تصریح کرد: نمی شود از گام دوم سخن گفت اما از ضرورت پوست اندازی و خانه تکانی در قواره سیاسی کشور یعنی یک قواره نخبه گریز و مشارکت کم کن حرفی نزد.

نماینده مردم تهران یادآور شد: یکدست شدن حاکمیت صرف نظر از اصالت نداشتن خطر محافظه کاری را دو چندان می کند و محافظه کاری قتلگاه انقلاب است. جوانان امروز خواهان پالایش فضای مدیریت کشور از انحصار شرکت سهامی سیاسیون و قبضه پدرخوانده ها و بایکوت نخبگان و جوانان هستند.

ایزدخواه خوان دیگر پیش روی جوانان را مردمی سازی پیشرفت دانست و بیان کرد: دیگر مهلتی برای تداوم عقب ماندگی ها باقی نمانده و دست خالی الگوهای تکنوکرات هم رو شده است. انقلاب مردم و مملکت امام زمان باید برای صعود بزرگ به قله های پیشرفت تجهیز شود و این شدنی نیست مگر به دست جوانان جهادگر.

وی افزود: امروز آرایشی کم نظیر و البته کم هیاهو از هسته های جهادی و حلقه های میانی جوانان در حال آماده باش و عزیمت به جهادهای چندگانه به سر می برند که از جمله آن عرصه روستا، فرهنگ و رسانه، علم و فناوری، عرصه علوم انسانی و اسلامی و… عرصه هایی است که لشکر آماده جوانان را در خود جای داده که امیدواریم در پیچ و خم اداران ناتوان نشوند.

نماینده مردم تهران یادآور شد: طی نامه ای به رئیس جمهور عرض کردم که مراقب باشید بروکرات های تنبل و کاغذباز دولتی، روکش جهاد را بر روال های منسوخ و ناکارآمد دولت گرا نکشند و کار به معنای واقعی خود دست جوانان و مردم باشد. کنشگران وسیع اجتماعی را ببینید و به تعبیر حضرت امام به آنها متوسل شوید تا حماسه های پیشرفت یک به یک رخ دهد و میانبرها عملی شود و مردم بار دیگر طعم خدمت و پیشرفت را در منظومه نظام بچشند.

ایزدخواه تاکید کرد: برای تحقق هر دو هدف فوق الذکر جوانان باید زیست با مردم را سرلوحه اقدام خود قرار دهند. جوهره جهاد به میدان آوردن مردم بوده و هست و هدف غایی آن تاسیس نظامات اجتماعی بر مدار امام و امت است. امام، انقلاب را از بطن مردم و با جانفشانی مردم پیش برد، تحقق آرمان های انقلاب نیز برهمین منوال با عاملیت مردم رخ خواهد داد. حرکت جهادی برخاسته از مردم و روح جامعه پردازی است و نه صرف حل مساله و اقدام نقطه ای. الگوهای موفق خود را اجتماعی کنید و میدان را به سایر میادین متصل کنید و با هسته های دیگر هم نقشه شوید که این معنای واقعی تشکیلات انقلابی است.

وی با تاکید بر اینکه از فرصت دولت جدید حداکثر بهره برداری به عمل آورید، بیان کرد: جوان جهادی، خودجوش هست اما خودسر نیست و ماموریت خود را به هر طریق از حاکمیت و نظام می گیرد. حال اگر مجال خدمت مستقیم در ادارات به شما ندادند مایوس نشوید و به زیست با مردم هجرت کنید. عزیمت به نبرد و به پایانی همه جانبه با غربزدگی است.

نماینده مردم تهران گفت: سرمایه داری مکارتر از همیشه به جان انقلاب افتاده است. سرمایه داری وارداتی می خواهد نظامات کشور را از درون مضمحل نموده و در مدار عقب ماندگی ها و بی عدالتی ها دفن نماید.

ایزدخواه با بیان اینکه امروز با انبوه جهت گیری های غلط حکومتی مواجه هستیم، تصریح کرد: نگاه غلط به روستا و محرومیت زدایی که راهکارش را در امکانات و منابع فقط می بیند، نگاه غلط به اشتغال که کلیدش را تسهیلات نفتی می داند، نگاه غلط به توسعه که آن را دیوانسالار و شهرپایه تلقی می کند.

وی در پایان تاکید کرد: از پراکنده کاری و در محافل جزیره ای دست بردارید و آماده یک نبرد طولانی و تاریخی با تمام ارکان غربزدگی شوید.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح