کد خبر : 8313
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 سپتامبر 2021 - 20:17
-

ایساکو اول شد

ایساکو اول شد

طبق جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو برای دوازدهمین سال متوالی صدرنشین حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودروی ایران شد.  طبق اعلام ایکوپرس، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، در ١٢ سال گذشته توانسته در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش صنعت خودرو، با کسب بالاترین امتیاز،

ایساکو اول شد

طبق جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو برای دوازدهمین سال متوالی صدرنشین حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودروی ایران شد.

 طبق اعلام ایکوپرس، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، در ١٢ سال گذشته توانسته در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش صنعت خودرو، با کسب بالاترین امتیاز، برترین شرکت خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور معرفی شود؛ اما در سال جاری ﺑﺮ اﺳﺎس آخرین بازنگری دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش، با جهش در شاخص رضایت مشتریان موفق شد، علاوه بر کسب «مقام اول»، «رتبه یک» این حوزه را نیز کسب کند.
از منظر سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، برای کسب «رتبه یک» دریافت امتیازی بین ۸۵ تا ۱۰۰ در شاخص کل ارزیابی، شرط لازم است و شرکت ایساکو در حالی که طی ١١ سال اخیر همواره با کسب امتیازهایی بین ۷۰ تا ۸۳.۹، بالاترین امتیاز را بین سایر خودروسازان کشور به دست آورده بود، امسال با کسب امتیاز ۸۵.۳ به عنوان اولین و تنها شرکت حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودروی کشور به جایگاه «رتبه یک» وارد شد.
در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) این نکته لحاظ شده که اﯾﺴﺎﮐﻮ ﺑﺮ اﺳﺎس دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش در اﻣﺘﯿﺎز «ﺷﺎﺧﺺ ﮐﻞ»، «ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻋﻤﻠﮑﺮد» و «ﮐﺴﺐ ﺣﺪ ﻧﺼﺎب ۷۵ درصد اﻣﺘﯿﺎز ﺿﺮﯾﺐ ﺧﺪﻣﺖ» در ﺣﻮزه ﺧﺪﻣﺎت‌رﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ هفت محصول ایران خودرو رﺗﺒﻪ یک شده و در سایر تولیدات نیز مقام اول را به دست آورده است.
در این رابطه، مهدی مونسان- مدیر عامل ایساکو- نیز ضمن اشاره به اینکه دو سال‌ اخیر به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا، از بحرانی‌ترین سال‌های صنعت کشور بوده است، گفت: اما ایساکو همچنان با هدف قرار دادن افزایش رضایت مشتریان و تلاش چند برابری با استفاده از فناوری روز و بهره‌مندی از سامانه‌هایی همچون اصالت قطعه و اپلیکیشن ایساکو همچنان در مسیر موفقیت به راه خود ادامه داد.
وی افزود: همچنین به روزرسانی و افزایش امکانات ارائه خدمات مکان محور و استقبال پیش از پیش هموطنان از این خدمات، پروژه‌های نگه‌داری نظام موفقیت پایدار، داخلی‌سازی قطعات خودرو، خودکفایی در تولید ابزار مخصوص و … باعث بهبود روزافزون ارایه خدمات ایساکو به هموطنان شد.
این مدیر صنعتی، با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا شرایط اقتصادی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نیز به تبعیت از سایر بخش‌های صنعت و تولید کشور تحت فشار قرار گرفت و موانع زیادی در مسیر ارائه خدمات ایجاد شد، خاطر نشان کرد: مجموعه ایساکو با وجود این مشکلات، همچنان توانست در تمام شاخص‌های ارزیابی، رشد چشمگیری را شاهد باشد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ثبت آگهی رایگان

ثبت برند

سم برای موش

دفع موریانه

سم برای ساس

سم برای سوسک

کنسرت معین زندی کیش 10 اسفند 1403 ( خرید بلیط )

مونتاژ برد الکترونیکی

تور گوا نوروز 1404

آسانسور

رژیم کتوژنیک

نمایندگی لباسشویی اسنوا

اجاره خودرو

نمایندگی بوتان کرج

عصر موزیک

تعمیرات لپ تاپ

ایرواشر

تور کربلا هوایی

ای آی موزیکال

خرید لوله و اتصالات با بهترین قیمت و کیفیت

قیمت روغن سیر سیاه

قرص لاغری جی سی

عطر لطافه

آزمایشات طب کار بدو استخدام

میلگرد بستر

میز اداری

ثبت شرکت

شیرگازی اذر

بانک کتاب

روبیک موزیک

خرید گرماتاب

دوربین سیمکارت خور ارزان

رتبه بندی شرکت

مانیتور دنا

پشتیبانی بانک رسالت

چوب پلاست

پشتیبانی سامانه کاتب

پشتیبانی سامانه کاتب

سئو سایت پزشکی

تشک دو نفره

اجاره خودرو

خرید صندل عمده

زير نويس ساز

اهمیت استفاده از رپورتاژ

شیشه ماشین

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی