کد خبر : 8313
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 سپتامبر 2021 - 20:17
-

ایساکو اول شد

ایساکو اول شد

طبق جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو برای دوازدهمین سال متوالی صدرنشین حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودروی ایران شد.  طبق اعلام ایکوپرس، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، در ١٢ سال گذشته توانسته در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش صنعت خودرو، با کسب بالاترین امتیاز،

ایساکو اول شد

طبق جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو برای دوازدهمین سال متوالی صدرنشین حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودروی ایران شد.

 طبق اعلام ایکوپرس، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، در ١٢ سال گذشته توانسته در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش صنعت خودرو، با کسب بالاترین امتیاز، برترین شرکت خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور معرفی شود؛ اما در سال جاری ﺑﺮ اﺳﺎس آخرین بازنگری دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش، با جهش در شاخص رضایت مشتریان موفق شد، علاوه بر کسب «مقام اول»، «رتبه یک» این حوزه را نیز کسب کند.
از منظر سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، برای کسب «رتبه یک» دریافت امتیازی بین ۸۵ تا ۱۰۰ در شاخص کل ارزیابی، شرط لازم است و شرکت ایساکو در حالی که طی ١١ سال اخیر همواره با کسب امتیازهایی بین ۷۰ تا ۸۳.۹، بالاترین امتیاز را بین سایر خودروسازان کشور به دست آورده بود، امسال با کسب امتیاز ۸۵.۳ به عنوان اولین و تنها شرکت حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودروی کشور به جایگاه «رتبه یک» وارد شد.
در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) این نکته لحاظ شده که اﯾﺴﺎﮐﻮ ﺑﺮ اﺳﺎس دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش در اﻣﺘﯿﺎز «ﺷﺎﺧﺺ ﮐﻞ»، «ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻋﻤﻠﮑﺮد» و «ﮐﺴﺐ ﺣﺪ ﻧﺼﺎب ۷۵ درصد اﻣﺘﯿﺎز ﺿﺮﯾﺐ ﺧﺪﻣﺖ» در ﺣﻮزه ﺧﺪﻣﺎت‌رﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ هفت محصول ایران خودرو رﺗﺒﻪ یک شده و در سایر تولیدات نیز مقام اول را به دست آورده است.
در این رابطه، مهدی مونسان- مدیر عامل ایساکو- نیز ضمن اشاره به اینکه دو سال‌ اخیر به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا، از بحرانی‌ترین سال‌های صنعت کشور بوده است، گفت: اما ایساکو همچنان با هدف قرار دادن افزایش رضایت مشتریان و تلاش چند برابری با استفاده از فناوری روز و بهره‌مندی از سامانه‌هایی همچون اصالت قطعه و اپلیکیشن ایساکو همچنان در مسیر موفقیت به راه خود ادامه داد.
وی افزود: همچنین به روزرسانی و افزایش امکانات ارائه خدمات مکان محور و استقبال پیش از پیش هموطنان از این خدمات، پروژه‌های نگه‌داری نظام موفقیت پایدار، داخلی‌سازی قطعات خودرو، خودکفایی در تولید ابزار مخصوص و … باعث بهبود روزافزون ارایه خدمات ایساکو به هموطنان شد.
این مدیر صنعتی، با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا شرایط اقتصادی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نیز به تبعیت از سایر بخش‌های صنعت و تولید کشور تحت فشار قرار گرفت و موانع زیادی در مسیر ارائه خدمات ایجاد شد، خاطر نشان کرد: مجموعه ایساکو با وجود این مشکلات، همچنان توانست در تمام شاخص‌های ارزیابی، رشد چشمگیری را شاهد باشد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح