کد خبر : 6241
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آگوست 2021 - 22:04
-

بابت قطعی‌های برق از مردم عذرخواهی می‌کنیم

بابت قطعی‌های برق از مردم عذرخواهی می‌کنیم

 سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با بیان اینکه ما مسئولان برق هیچ پاسخی بابت گلایه مردم بابت قطعی های مکرر نداریم و فقط باید عذرخواهی کنیم،  گفت: اینکه خاموشی ها بی برنامه به مردم تحمیل می شود، شرایط ایجاد کرده و در اختیار مدیران برق استان ها نیست، اما در تلاشیم حداقل خاموشی ها با

بابت قطعی‌های برق از مردم عذرخواهی می‌کنیم

 سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با بیان اینکه ما مسئولان برق هیچ پاسخی بابت گلایه مردم بابت قطعی های مکرر نداریم و فقط باید عذرخواهی کنیم،  گفت: اینکه خاموشی ها بی برنامه به مردم تحمیل می شود، شرایط ایجاد کرده و در اختیار مدیران برق استان ها نیست، اما در تلاشیم حداقل خاموشی ها با برنامه و براساس اطلاع رسانی قبلی باشد.

محمدرضا نوحی در گفت‌و گو با ایسنا درباره گلایه اصفهانی ها از قطعی های چندین باره در چند روز اخیر، اظهار کرد: دوباره از ظهر امروز دوشنبه در مرحله اول رله های فرکانسی خطوط آبشار، مشتاق،  حافظ و … وارد عمل و خاموشی ها به میزان ۱۰۴ مگاوات اعمال شد.
وی با بیان اینکه همواره شرکت های توزیع برق استان ها مدیریت مصرف بار را در کشور انجام می دهند، افزود: یعنی با خاموشی دادن به مشترکین بخش خانگی مطابق برنامه زمان بندی،  میزان کمبود تولید برق در کشور را جبران می کنیم، اما در دو روز اخیر نه تنها خاموشی های زمان بندی شده در کشور جواب نداده، بلکه به دلیل افزایش مصرف برق،  رله های فرکانسی نیز وارد عمل شده اند.
سخنگوی صنعت برق استان اصفهان تاکید کرد: با افزایش مصرف برق برای پایداری شبکه و جلوگیری از فروپاشی شبکه سراسری برق، رله های فرکانسی به صورت اتوماتیک در کشور عمل می کنند.
وی در پاسخ به این سوال که خاموشی های با برنامه و بدون برنامه تا چه زمانی قرار است ادامه یابد، گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی در دو روز سه شنبه و چهارشنبه دمای هوا افزایشی خواهد بود که با این وضعیت همچنان خاموشی خواهیم داشت و بعید است حتی در هفته آینده نیز خاموشی نداشته باشیم.
نوحی با بیان اینکه ما مسئولان برق هیچ پاسخی بابت گلایه مردم بابت قطعی های مکرر نداریم و فقط باید عذرخواهی کنیم،  تصریح کرد: اینکه خاموشی ها بی برنامه به مردم تحمیل می شود، شرایط ایجاد کرده و در اختیار مدیران برق استان ها نیست، اما در تلاشیم حداقل خاموشی ها با برنامه و براساس اطلاع رسانی قبلی باشد.
وی دلیل قطعی های سراسری برق را تنها افزایش دمای هوا اعلام کرد و گفت: با افزایش دمای هوا، مصرف برق در کشور اوج می گیرد، از سوی دیگر باید توجه داشت که اکنون فعالیت ماینرهای مجاز نیز تا پایان شهریور ماه متوقف شده است.
سخنگوی صنعت برق استان اصفهان درباره اینکه آیا با وجود کمبود تولید، صادرات برق داریم یا خیر؟  اظهار کرد: در حال حاضر نه تنها صادرات برق به کشوری نداریم، بلکه به صورت محدود و جزئی نیز واردات برق به کشور داریم.
وی تاکید کرد: امروز تمام مسئولان استان و مدیر عامل شرکت های توزیع برق استان و شهرستان از شرایط تامین برق مستاصل مانده اند، اما باید توجه داشت که قطعی های برق تنها مربوط به اصفهان نیست و کل کشور دچار خاموشی های بی برنامه است.
نوحی درباره گلایه مردم مبنی بر اینکه بدون ارسال پیامک و اطلاع رسانی قبلی برق آنها قطع می شود، گفت: شرکت های توزیع برق قطعی برق با برنامه را از طریق پیامک به مشترکین خود اطلاع رسانی می کنند، اما اگر پیامکی به آنها نرسد شاید مربوط به ایجاد اشکال در شبکه مخابرات باشد.
وی همچنین یادآور شد: روز گذشته (یکشنبه -۱۷ مرداد) میزان تولید برق در استان اصفهان ۳۹۶۶ مگاوات و مصرف برق آن ۴۶۱۶ مگاوات بود که برای جبران کمبود، ۶۴۹ مگاوات از شبکه سراسری برق وارد استان اصفهان شد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

درب کمدی شیراز

8magazine

نگین 100

بروکر الیمپ ترید

مانیتور دنا

آزمایشات طب کار بدو استخدام

نگین فارسی

علائم دفع سودا از بدن

داکت

خرید نهال

تشک دو نفره

خرید زانوبند زاپیامکس

اجاره خودرو

چوب پلاست

یدک کش در همدان

فایروال

همکاری در فروش

پلکسی

پلکسی خرید پلکسی گلاس

طراحی سایت فروشگاهی در قزوین

آموزش نحوه صدور و ثبت چک ضمانت از گروه حقوقی قرار

رپورتاژ آگهی

بانک کتاب

مجله سرگرمی و فناوری دیج مگ

قیمت یاب خریدینو

قیمت خرید پترولیوم کک

پشتیسار

قیمت باطری ماشین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

وارد کننده صاعقه گیر الکترونیکی ساختمان

کلید حرارتی زیمنس (خرید از وارد کننده)

آراد برندینگ

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

اهمیت استفاده از رپورتاژ

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

دکتر علی پرند

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح