کد خبر : 1063
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 آگوست 2021 - 13:04
-

بازگشایی مجدد محور هراز تا ساعاتی دیگر

بازگشایی مجدد محور هراز تا ساعاتی دیگر

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازگشایی محور هراز تا ساعاتی دیگر خبر داد. به گزارش ایسنا، طی هفته گذشته محور هراز دوبار با مشکل ریزش کوه مواجه شد و در مسیرهای رفت و برگشت مسدود شد. دومین بار در دو روز گذشته

بازگشایی مجدد محور هراز تا ساعاتی دیگر

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازگشایی محور هراز تا ساعاتی دیگر خبر داد.

به گزارش ایسنا، طی هفته گذشته محور هراز دوبار با مشکل ریزش کوه مواجه شد و در مسیرهای رفت و برگشت مسدود شد. دومین بار در دو روز گذشته این اتفاق افتاد و همچنان محور هراز مسدود است که به گفته مسئولان سازمان راهداری تا ساعاتی دیگر بازگشایی می‌شود.
فرهاد مهریاری -مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای- در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: زمانی که دمای هوا به صورت ناگهانی تغییر کرده و شاهد بارش‌های سنگین در فصل گرم هستیم ریزش در این منطقه اتفاق می‌افتد و آنقدر زیاد است که توده سنگ و گل روان در جاده حرکت کرده و امکان تردد را نمی‌دهد.
وی افزود: براین اساس باید صبر می‌کردیم تا بارش باران قطع شود و از همان زمان تاکنون عملیات برداشت این توده‌ها از محور هراز آغاز شد و هم اکنون به مراحل نهایی رسیده است.
مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: در حال حاضر برداشت این توده‌ها تمام شده اما سطح راه در محدوده مورد نظر گل خشک شده‌ای باقی‌مانده که در حال پاکسازی مسیر هستیم و تا ساعاتی دیگر محور هراز مجددا بازگشایی و برای تردد مردم آماده خواهد شد.
مهریاری درباره این‌که محور هراز در کدام محدوده دچار این مشکل شده و چه راهکاری برای حل این مشکل وجود دارد، اعلام کرد: در حدود پنج تا شش کیلومتر از جاده هراز از محدوده امامزاده هاشم تا تونل شماره دو  در نقاطی با این مشکل مواجه هستیم و با وجود این‌که ترانشه‌ها و دیواره‌های سنگی در این مسیر ساخته‌ایم مجددا با این مشکل از بالادست مواجه شده‌ایم. البته راهکارهایی برای حل این مشکل مانند در نظر گرفتن و ساخت راه جایگزین (مختص این شش کیلومتر) وجود دارد که هزینه و زمان زیادی نیاز دارد اما در حال حاضر به دنبال پیشگیری و مدیریت این محور هستیم تا کمتر با این مشکلات مواجه شود.
وی ادامه داد: یکی دیگر از راهکارهایی که می‌توان این مشکل را حل کرد این است که سازه‌های عظیمی در بالادست بسازیم و آن را مهار کنیم که در این راستا باید با شرکت‌های پیمانکاری و مشاوره‌ای مذاکره کرده و چاره‌ای برای آن بیاندیشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح