کد خبر : 9955
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 سپتامبر 2021 - 23:04
-

باید با تمرکز بیشتر اشتباهات کمتری داشته باشیم

باید با تمرکز بیشتر اشتباهات کمتری داشته باشیم

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن، ابراز امیدواری کرد که بتوانیم پشتوانه‌هایی برای بازیکنانی مثل ایمان زندی بسازیم و درباره خداحافظی او گفت: افرادی مانند ایمان زندی بسکتبالیست‌های نادری هستند و جای آن‌ها خالی باقی خواهد ماند. فرزاد کوهیان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اولین بازی تیمش در مرحله پلی‌آف اظهارکرد: فشردگی لیگ

باید با تمرکز بیشتر اشتباهات کمتری داشته باشیم

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن، ابراز امیدواری کرد که بتوانیم پشتوانه‌هایی برای بازیکنانی مثل ایمان زندی بسازیم و درباره خداحافظی او گفت: افرادی مانند ایمان زندی بسکتبالیست‌های نادری هستند و جای آن‌ها خالی باقی خواهد ماند.

فرزاد کوهیان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اولین بازی تیمش در مرحله پلی‌آف اظهارکرد: فشردگی لیگ و برنامه ادامه مسابقات همه تیم‌ها را سخت درگیر کرده و ما نیز تمرینات خود را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: بازی با تیم شورای شهر قزوین بازی بسیار سختی بود.  امیدوارم بتوانیم همان روند را ادامه بدهیم و به مرحله بعدی صعود کنیم. بازی مهمی را مقابل نفت آبادان داریم، تیمی که بسیار قدرتمند است و به امید خدا تا روز بازی با آمادگی کامل وارد مسابقه خواهیم شد.

کوهیان ادامه داد: با توجه به اینکه نفت آبادان تیم پرمهره‌ای است، نیاز به تمرکز بیشتری داریم که امیدوارم در این بازی بچه‌ها تمرکز خود را حفظ کنند و بتوانیم در روند مسابقه با اشتباهات کمتری بازی را جلو ببریم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در ارتباط با افت و خیزهای تیمش از ابتدای لیگ تاکنون گفت: نوسانات را کم و بیش داشتیم و فکر می‌کنم هرچقدر جلوتر رفتیم این نوسان با تمرکز بیشتری که پیدا کردیم کمتر شده است. در بازی با قزوین جایی که اختلاف ما زیاد شد، بازیکنان به سمت کارهایی با ریسک بیشتر رفتند و زمانی که اختلاف دوباره کم شد تمام مجموعه متوجه شدند که باید در این مواقع بازی را کنترل کنند.

وی تصریح کرد: در بازی دوم که بین ما و قزوین بود و اختلاف ایجاد شد، به دنبال حفظ امتیاز و اختلاف بودیم و فکر می‌کنم در بازی آخر نوسانات کمتری داشتیم و بچه‌ها هوشیارانه‌تر از اندوخته‌های خود حفاظت کردند. هر چقدر بازی به بازی جلوتر رفتیم، کنترل نوسانات بازی‌هایی که داشتیم بیشتر و بهتر شد.

کوهیان یادآور شد: آسیب دیدگی فرید اصلانی یکی از دیگر مسائلی است که تیم ما با آن درگیر بود و به همین خاطر کمتر توانستیم از او در بازی‌ها استفاده کنیم.  با رفع این مسئله و اینکه داریم با مجموعه کامل تمرین می‌کنیم، شرایط بهتری داریم.  تیم نیز شرایط خوبی دارد و آماده مسابقه است.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن  درباره حضور نداشتن تماشاگران و متمرکز بودن در تهران و تأثیری که این امر در روند عملکرد بازیکنان داشته، اظهار کرد: تماشاگران بخش مهمی از بازی هستند و ارتباط تیم‌ها با تماشاگرانشان اجتناب‌ناپذیر و حضور آن‌ها بسیار مفید است. در واقع اگر تماشاگر داشتیم و یا بخشی از بازی‌ها در اصفهان برگزار می‌شد، شرایط بهتری پیدا می‌کردیم و روحیه مضاعفی وارد تیم می‌شد.

وی افزود: چون شرایط خاص است و بازی‌ها به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود، از هفته دوم و سوم به شرایط عادت کردیم و به نظر من در آن شرایط کارمان را خوب انجام دادیم با این وجود تأکید می کنم که حضور تماشاگر به بسکتبال کمک می‌کند.

کوهیان، حضور بازیکنان خارجی در لیگ یک امتیاز دانست و گفت: حضور بازیکن خارجی در هر لیگی یکی از ابزار اندازه‌گیری و ارزیابی آن لیگ محسوب می‌شود.  در واقع اگر بخواهیم به لیگی امتیاز بدهیم نکات مختلفی از جمله اسپانسر، گردش  بودجه‌ای که در لیگ است و امکانات موجود در لیگ در نظر گرفته می‌شود و یکی از ابزارهایی که در بالا بردن سطح لیگ اثر دارد،  امتیاز مثبت بازیکن خارجی حاضر در لیگ است.

وی اضافه کرد: در یکی دو سال گذشته تعداد بازیکنان خارجی‌ای که به لیگ ایران وارد شده خیلی زیاد بوده است و این باعث شده که لیگ کیفیت بالاتری پیدا کند، یک امتیاز مثبت برای لیگ هم محسوب شود و تیم‌ها بتوانند از حضور این بازیکنان بهره‌مند شوند.  بنابراین یک نکته مثبت لیگ حضور بازیکنان خارجی در تیم‌های مختلف لیگ امسال بوده که امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم و کیفیت آن‌ها را نیز بالاتر ببریم.

سرمربی تیم بستکبال ذوب آهن با بیان اینکه اعتقاد دارد ایمان زندی هنوز هم جز بازیکنان مطرح لیگ است و یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم‌هایی که در آن بازی کرده، بوده است، خاطرنشان کرد: به ایمان زندی سالهای سال است که به عنوان یک مهره مهم و حتی می‌توان گفت مهره خاص نگاه شده است. اگر شما به شروع بازی‌های ایمان زندی تا به امروز که خداحافظی کرده نگاه کنید، کارنامه خیلی درخشانی چه به لحاظ جایگاهی که در تیم‌ها داشته و همچنین به لحاظ کیفیت و بازی دارد.

کوهیان تأکید کرد: به ندرت بازیکنانی را در تاریخ بسکتبال داشتیم که از نظر روحیه، روحیه‌ای شبیه به ایمان زندی، با مهارت و تکنیک فردی از لحاظ بازی بسکتبال و شعور بازی داشته باشند و افرادی مثل زندی، بسکتبالیست‌های نادری در بسکتبال ایران هستند که جای خالی آن‌ها در بسکتبال ایران باقی می‌ماند. امیدوارم که بتوانم پشتوانه‌هایی برای این بازیکنان بسازیم.

وی ادامه داد: امیدوارم خداحافظی و برنامه‌ای در شأن ایمان زندی در نظر گرفته شود و بعد از آن، او در جایگاه‌های خوبی که خودش هم در نظر  دارد ببینیم و از وجودش استفاده کنیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح