کد خبر : 190598
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 ژانویه 2022 - 18:03
-

باید برای امنیت هزینه کرد

باید برای امنیت هزینه کرد

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: برای امنیت باید هزینه کرد و حتی پول جای امن می آید و اولین شاخصه برای سرمایه گذاری در جایی، امنیت است. دکتر”علی زینی وند” امشب 19 بهمن ماه در جلسه ستاد استانی مشارکت مردمی در توسعه نظم و امنیت عمومی در کرمان ا اشاره به اینکه اهمیت و جایگاه نیروی انتظامی

باید برای امنیت هزینه کرد

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: برای امنیت باید هزینه کرد و حتی پول جای امن می آید و اولین شاخصه برای سرمایه گذاری در جایی، امنیت است.

دکتر”علی زینی وند” امشب 19 بهمن ماه در جلسه ستاد استانی مشارکت مردمی در توسعه نظم و امنیت عمومی در کرمان ا اشاره به اینکه اهمیت و جایگاه نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: در شرایطی که وضعیت فروش نفت و دیگرمنابع درآمدی دولت ها خوب بوده، امکانات دولتی به هیچ وجه کفاف برخی از حوزه ها را نمی داد وگرنه در حال حاضر که با مشکلاتی در فروش نفت و حوزه های دیگر مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از دانشگاه ها، مدارس و … مراکز مهم را در دنیا خیران ساخته اند، افزود: مشارکت در ابعاد مختلف در حوزه امنیت نیز در دنیا شناخته شده است و مردم مشارکت دارند.

زینی وند تصریح کرد: نیروی انتظامی در حوزه های مختلف کارهای خوبی انجام داده و در مقطعی مکان های نیروی انتظامی به سمت نوسازی و بهسازی رفت و مردم خوشحال شدند.

استاندار کرمان بیان کرد: مردم برای امنیت ارزش قائل هستند و به نظر بنده تجهیز ناوگان نیروی انتظامی، از آموزش و بهداشت ارجح تر است زیرا اگر همه موارد را داشته و ذره ای احساس نا امنی در افراد باشد، نمی شود زندگی کرد و امنیت رکن اول زندگی است و احساس امنیت بخش اجتماعی آن است.

وی افزود: همه دستگاه های امنیتی مهم هستند و دستگاه اطلاعاتی کشور ما از پیشرفته های دنیاست اما نیروی انتظامی احساس امنیت را به مردم می دهد و امنیت را همه دستگاه های امنیتی تامین می کنند.

زینی وند با اشاره به اینکه تاسیس پلیس راه، پاسگاه و کلانتری ها در جاده ها و محورها احساس امنیت را به دنبال دارد، تصریح کرد: برای امنیت باید هزینه کرد و حتی پول جای امن می آید و اولین شاخصه برای سرمایه گذاری در جایی، امنیت است.

استاندار کرمان گفت: باید همه امکانات را پای امنیت بیاوریم ضمن اینکه در استانی مانند کرمان به هیچ وجه نیروی انتظامی نباید منتظر اعتبارات دولتی بوده و نباید دغدغه اعتبار داشته باشد.

وی افزود: مجمع خیران امنیت ساز استان کرمان باید هرچه سریع تر(طی 20 روز آینده) تشکیل شود و سازمان مدیریت و برنامه ریزی از همه ظرفیت های بودجه برای تقویت نیروی انتظامی و همچنین از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس و ایجاد ظرفیت در بودجه 1400 استفاده کند.

زینی وند تصریح کرد: تا زمان شکل گیری مجمع خیران امنیت ساز، برای تامین بخشی از نیازمندی های نیروی انتظامی در استان کرمان تلاش خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام”هاشمیان” رییس شورای شهر رفسنجان نیز در این جلسه گفت: نیروی انتظامی هر چه تقویت شود که نیاز استان هم هست، خوب است و وجود افرادی که خیران را به حوزه امنیت هدایت کنند، نیازمند ظرفیت شناسی و اولویت هاست.

وی افزود: باید نیروی انتظامی اولویت ها و نیازهای اساسی خود را دسته بندی و ارائه کند و در شهرستان ها می توان با تعامل با شوراها کار را پیش برد و در بحث امنیت کمک کرد و ما نیز در رفسنجان آماده همکاری هستیم.

هاشمیان به لزوم مشارکت بنگاه های اقتصادی بزرگ در این زمینه تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح