کد خبر : 7623
تاریخ انتشار : شنبه 28 آگوست 2021 - 22:13
-

باید در تعریف پروژه‌های محرومیت‌زدایی چهارمحال و بختیاری تجدیدنظر شود

باید در تعریف پروژه‌های محرومیت‌زدایی چهارمحال و بختیاری تجدیدنظر شود

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته از سوی مجلس شورای اسلامی برای مباحث محرومیت‌زدایی در استان‌ها، گفت: پروژه‌های انتخاب شده برای این استان اهداف تعیین شده را محقق نمی‌کند و باید در انتخاب این پروژه‌ها و تخصیص اعتبار به آن‌ها تجدیدنظر صورت بگیرد. علی شهریارپور ششم شهریورماه

باید در تعریف پروژه‌های محرومیت‌زدایی چهارمحال و بختیاری تجدیدنظر شود

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته از سوی مجلس شورای اسلامی برای مباحث محرومیت‌زدایی در استان‌ها، گفت: پروژه‌های انتخاب شده برای این استان اهداف تعیین شده را محقق نمی‌کند و باید در انتخاب این پروژه‌ها و تخصیص اعتبار به آن‌ها تجدیدنظر صورت بگیرد.

علی شهریارپور ششم شهریورماه در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و راهبری توسعه و مدیریت چهارمحال و بختیاری با اشاره به رشد ۱۱۸.۹ درصدی اعتبارات استان در سال‌جاری نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: در سال‌جاری ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافت که از این میزان ۴۱۵ میلیارد تومان در بخش استانی، ۴۴۰ میلیارد تومان در بخش توازن، ۱۱۸۸ میلیارد تومان به پروژه‌های ملی و ملی استانی شده، ۶۲ میلیارد تومان به بخش تنش آب و ۳۹۸ میلیارد تومان به محرومیت‌زدایی اختصاص پیدا کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در جلسه گذشته ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار شامل اعتبارات استانی و توزان بین شهرستان‌ها توزیع شد، گفت: این اعتبار در شوراهای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها براساس اولویت بین پروژه‌ها توزیع شده است.
وی با بیان اینکه از سرجمع اعتبارات اختصاص یافته به چهارمحال و بختیاری ۱۴۷۰ میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های ملی، توازن ملی و استانی ویژه است، خاطرنشان کرد: در این بخش از اعتبارات توزیع مفهوم ندارد و اعتبار دقیقا به خود پروژه اختصاص پیدا می‌کند.
شهریارپور افزود: برای حدود ۵۷۳ میلیارد تومان اعتبار قابل توزیع از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در شورای برنامه‌ریزی تصمیم‌گیری و این اعتبار بین ۶۳ پروژه و طرح توزیع شد، در حال حاضر ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش راه روستایی، ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش آب روستایی، ۳۹۸ میلیارد تومان به محرومیت‌زدایی و ۷۵ میلیارد تومان نیز به نمایندگان برای توزیع اختصاص یافته است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه پرداخت مطالبات بازنشستگان در استان به‌روز شده است، عنوان کرد: ۱۹ میلیارد تومان تعهدات بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی در استان در سال ۹۹ پرداخت شد و حدود چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پاداش مرخصی این قشر باید از محل فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی تامین شود.
وی در پایان با اشاره به اینکه از سوی مجلس شورای اسلامی اعتباری به‌منظور ایجاد و عدالت و توازن توسعه‌ای در استان‌ها با نام اعتبارات محرومیت‌زدایی در نظر گرفته شده است، گفت: پروژه‌های انتخاب شده برای چهارمحال و بختیاری اهداف تعیین شده را محقق نمی‌کند و باید در انتخاب این پروژه‌ها و تخصیص اعتبار تجدیدنظر صورت بگیرد، پروژه‌ها باید منطبق بر نیازها باشد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح