کد خبر : 69305
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 22:38
-

باید نقاط ضعف میزبانی از زوار اربعین را مرتفع کنیم/ لزوم معرفی “مرز خسروی” در عراق

باید نقاط ضعف میزبانی از زوار اربعین را مرتفع کنیم/ لزوم معرفی “مرز خسروی” در عراق

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به میزبانی مرز خسروی از زوار اربعین در سال 1398 تاکید کرد: باید نقاط ضعف این میزبانی را شناسایی کرده و در اربعین 1400 رفع کنیم. هوشنگ بازوند در جلسه امروز (دوم تیر) ستاد اربعین استان با اشاره به تجربه اربعین سال 1398 گفت: کرمانشاه سال 1398 بعد از سالها میزبان

باید نقاط ضعف میزبانی از زوار اربعین را مرتفع کنیم/ لزوم معرفی "مرز خسروی" در عراق

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به میزبانی مرز خسروی از زوار اربعین در سال 1398 تاکید کرد: باید نقاط ضعف این میزبانی را شناسایی کرده و در اربعین 1400 رفع کنیم.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (دوم تیر) ستاد اربعین استان با اشاره به تجربه اربعین سال 1398 گفت: کرمانشاه سال 1398 بعد از سالها میزبان زوار اربعین بود و در همین سال به نسبت استان های دیگر که حدود 10 سال در این زمینه تجربه داشتند موفق‌تر عمل کرد و توانست با مشکلات کمتری میزبان زوار اربعین باشد.
بازوند با تاکید بر شناسایی نقاط ضعف میزبانی اربعین 1398 و رفع آنها برای میزبانی مجدد در اربعین 1400 گفت: باید از هم اکنون تمام نقاط قوت و ضعف شناسایی شده و در کنار رفع نقاط ضعف، نقاط قوت هم تقویت شود.
وی از نبود خودرو در مسیر طولانی میدان نصرآباد تا مرز خسروی انتقاد کرد وافزود: این موضوع یکی از مشکلات جدی است که باید در اربعین امسال فکری برای آن شود.
بازوند گفت: مسیر میدان نصرآباد تا مرز خسروی حدود 18 کیلومتر است و با توجه به کمبود خودرو، برخی زوار مجبور شدند این مسیر را پای پیاده بروند که بسیار کار سختی است و موجب خستگی مفرط آنها هنگام رسیدن به مرز شد.
وی تاکید کرد: در مراسم اربعین امسال باید خودرو به تعداد کافی در این مسیر فراهم شود، در غیراینصورت باید پارکینگ ها را به مرز خسروی منتقل کرده و اجازه دهیم افراد با خودروی شخصی تا مرز خسروی تردد کنند.
وی افزود: متاسفانه دراین مسیر طولانی که بسیاری زوار مجبور به پیاده روی شدند، حتی یک موکب هم نبود که زائرین بتوانند در آنجا رفع تشنگی و گرسنگی کنند و امسال باید این مشکل هم حل شده و موکب هایی در این مسیر برپا شود.
بازوند بر تعریض خروجی های مرز خسروی هم تاکید کرد و افزود: برای راحتی خروج زوار باید عرض خروجی های مرز که اکنون 10 متر است، افزایش یابد.
استاندار کرمانشاه یکی از مشکلات دیگر در اربعین سال 1398 را عدم نظارت بر قیمت کرایه تاکسی در کشور عراق عنوان کرد وافزود: باید به طریقی نظارت صورت گیرد که در کشور عراق و در مسیر تردد به مرز کرایه های بالا از زوار گرفته نشود.
بازوند بر ساماندهی تردد کامیون ها از مرز خسروی در ایام اربعین هم تاکید کرد وافزود: باید طوری برنامه ریزی شود که تردد کامیون ها در این ایام به مرز پرویزخان منتقل شود.
استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: چنانچه بازگشایی مرز در اربعین امسال قطعی شود، باید پیش از آن با حشدالشعبی و استاندار دیاله برای هماهنگی های بیشتر و خدمات رسانی بهتر به زوار جلساتی داشته باشیم.
وی یادآور شد: از آنجایی که مرز خسروی سال 1398پس از سالها برای تردد زوار اربعین بازگشایی شده بود، بسیاری در عراق نام این مرز را نمی شناختند و باید با مسئولین کشور عراق طوری برنامه ریزی شود که نام خسروی در ترمینال های مخصوص تردد زوار مطرح شده و خودروهایی برای این مسیر قرار داده شوند.
استاندار کرمانشاه در ادامه با قدردانی از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت: حضور مردم در انتخابات روز 28 خرداد علی رغم ماه ها فعالیت شبکه های معاند مبنی بر ناامید کردن مردم و توصیه آنها به رای ندادن و نیز با وجود شیوع بیماری کرونا، حقیقتا حماسه ای عظیم بود و باید قدردان این مردم بود که در هر شرایطی پای نظام و انقلابشان ایستاده اند.
بازوند با تبریک به رییس جمهور منتخب گفت: رییس جمهور آینده با توجه به حجم عظیم مشکلات بار سنگینی به دوش خواهد داشت و از هم اکنون باید همه پای کار بوده و به ایشان کمک کنیم تا مشکلات کشور رفع شود.
انتهای پیام
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح