کد خبر : 166124
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دسامبر 2021 - 18:47
-

برگزاری رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی خراسان بزرگ در مشهد

برگزاری رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی خراسان بزرگ در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات وزنه برداری خراسان رضوی از برگزاری مسابقات قهرمانی استان در بخش آقایان با ۱۱۱ ورزشکار، با حضور استان‌های خراسان شمالی و جنوبی به عنوان مهمان خبر داد. سعید حسین‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین فعالیت هیات وزنه برداری خراسان رضوی، اظهار کرد: در سال ۹۹ توانستیم در شهرستان‌های نیشابور، طرقبه شاندیز

برگزاری رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی خراسان بزرگ در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات وزنه برداری خراسان رضوی از برگزاری مسابقات قهرمانی استان در بخش آقایان با ۱۱۱ ورزشکار، با حضور استان‌های خراسان شمالی و جنوبی به عنوان مهمان خبر داد.

سعید حسین‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین فعالیت هیات وزنه برداری خراسان رضوی، اظهار کرد: در سال ۹۹ توانستیم در شهرستان‌های نیشابور، طرقبه شاندیز و تایباد هیات وزنه‌برداری را راه اندازی کنیم، در شهرستان بردسکن هم فعالیت‌هایی صورت گرفته و هیات وزنه برداری در حال راه‌اندازی است. برای اولین بار است که در شهرستان‌های مذکور هیات وزنه برداری شروع به فعالیت کرده است.

وی افزود: یک سمینار، یک وبینار و یک کارگاه ارتقای سطح مربیان بانوان استان در سال ۹۹ برگزار کردیم. اول اسفندماه مسابقات قهرمانی استان در بخش بانوان برگزار شد. همچنین هفتم و هشتم اسفند مسابقات قهرمانی استان در بخش آقایان با ۱۱۱ ورزشکار آغاز خواهد شد که استان‌های خراسان شمالی و جنوبی به عنوان مهمان در این رقابت شرکت می‌کنند.

رییس هیات وزنه برداری خراسان رضوی یادآور شد: مسابقات کشوری به دلیل بیماری کرونا و ایام قرنطینه برگزار نشد و برنامه‌ای هم هنوز اعلام نشده است. همچنین سه دوره رکوردگیری در سطح استان و شهرستان مشهد در نظر داریم برگزار کنیم.

حسین زاده اضافه کرد: نظر به این موضوع که تکلیف بیماری کرونا و قرنطینه سراسری در سال ۱۴۰۰ هنوز مشخص نیست، برنامه‌ تدوین شده‌ای نداریم و تقویم ورزشی فدراسیون هم ارائه نشده و نمی‌دانیم که آیا مسابقاتی در سال جدید برگزار می‌شود یا خیر. اگر شرایط فعلی اجازه بدهد، برنامه داریم تا مسابقات لیگ و قهرمانی استان را در دو بخش آقایان و بانوان در سطح استان برگزار کنیم.

رییس هیات وزنه برداری خراسان رضوی ادامه داد: قرار است یک دوره مسابقه قهرمانی شرق کشور با حضور وزنه بردارانی از استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، سمنان و گلستان برگزار کنیم. درخواست ارتقای سطح مربیگری هم به فدراسیون ارسال شده و نیز کارگاه‌های آموزشی در قالب سمینار و وبینار از برنامه‌های هیات وزنه برداری استان در سال ۱۴۰۰ است.

حسین زاده یادآور شد: در سال ۹۷ فقط در دو شهرستان مشهد و قوچان هیات بانوان وزنه برداری فعال بود، اما در حال حاضر در شهرستان‌های نیشابور، چناران و گناباد نیز هیات وزنه برداری در بخش بانوان راه اندازی شده است. در تلاش هستیم تا تربت حیدریه و فریمان هم به جمع شهرستان‌های دارای هیات وزنه برداری فعال در بخش بانوان اضافه شوند.

وی افزود: وضعیت فعالیت بانوان استان در این رشته خوب است. در سال ۹۸، حدود ۸۱ درصد افزایش ورزشکار آقا و خانم نسبت به سال ۹۷ داشتیم. در حال حاضر چهار سالن ورزشی وزنه برداری به فعالیت بانوان اختصاص دارد.

رییس هیات وزنه برداری خراسان رضوی بیان کرد: در سال ۹۷ وزنه برداری خراسان رضوی در جایگاه ۲۸ام کشور بود و در سال ۹۸ به رتبه ۱۴ام رسید. مطمئنا رتبه وزنه برداری استان در سال جاری یک رقمی خواهد بود و نشان می‌دهد شرایط این رشته در خراسان رضوی رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است. به جرات می‌گویم که وزنه برداری استان در هر دو بخش بانوان و آقایان حرف اول را در شرق کشور می‌زند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح