کد خبر : 178707
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دسامبر 2021 - 15:00
-

برگزاری نخستین جشنواره ملی رسانه و ایمنی و بهداشت

برگزاری نخستین جشنواره ملی رسانه و ایمنی و بهداشت

ایسنا/فارس دبیر انجمن علمی دانشجویان مهندسی بهداشت حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: نخستین جشنواره ملی رسانه با موضوع «ایمنی و بهداشت حرفه ای» به همت این انجمن برگزار می‌شود که علاوه بر موضوعات اصلی، “چالش‌های کووید-۱۹ در محیط کار” بخش ویژه این فستیوال است. زیبا طاهرزاده سه‌شنبه ۲۸ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به

برگزاری نخستین جشنواره ملی رسانه و ایمنی و بهداشت

ایسنا/فارس دبیر انجمن علمی دانشجویان مهندسی بهداشت حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: نخستین جشنواره ملی رسانه با موضوع «ایمنی و بهداشت حرفه ای» به همت این انجمن برگزار می‌شود که علاوه بر موضوعات اصلی، “چالش‌های کووید-۱۹ در محیط کار” بخش ویژه این فستیوال است.

زیبا طاهرزاده سه‌شنبه ۲۸ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اهمیت رسانه و تکنولوژی‌های ارتباطی و ضریب نفوذ بالای فضای مجازی در سطوح مختلف جامعه، امروزه استفاده از روش‌های مختلف آموزشی و چند رسانه ای، یکی از بهترین راه‌های ارتقاء سطح آگاهی و دانش عمومی جامعه است.

او ادامه داد: از آنجا که آموزش و فرهنگ سازی از ارکان مهم نهادینه سازی مباحث ایمنی، سلامت شغلی و بهداشت حرفه ای است، انجمن علمی دانشجویان مهندسی بهداشت حرفه‌ای شیراز تصمیم گرفت تا با استفاده از توان اجتماعی و ظرفیت های رسانه سازی عمومی جامعه، قدمی در ارتقای سطح فرهنگ ایمنی و دانش بهداشت حرفه ای بردارد.

طاهرزاده ادامه داد: پس از انجام رایزنی‌های متعدد و کارشناسی‌های مستمر تصمیم گرفته شد تا نخستین جشنواره رسانه را با موضوع «ایمنی و بهداشت حرفه ای» با فراخوان عمومی به صورت کشوری برگزار شود.

دبیر انجمن علمی دانشجویان مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بخش های متعدد و متنوعی برای توسعه هر چه بیشتر این رویداد بزرگ علمی کشور در نظر گرفته شده که تهیه پوستر، پادکست، کلیپ های آموزشی، فیلم کوتاه، انیمیشن، لوگو، اینفوگرافی، موشن گرافی، کاریکاتور و پی نما(کمیک استریپ)، برخی از آنها است.

طاهرزاده در ارتباط با موضوعات اصلی و محورهای کلیدی این فستیوال رسانه ای توضیح داد: «ایمنی و سلامت در محیط های کاری»، «سلامت شغلی کارکنان»، «رفتارهای ناایمن در محیط های کاری»، «ایمنی و بهداشت حرفه ای در مشاغل خاص»، «فرهنگ بهداشت، ایمنی و محیط زیست»، «اثرات عوامل زیان آور محیط کار»، «ارگونومی در محیط های کاری» و «استرس های شغلی و چالش های روانی محیط کار» موضوعات اصلی این جشنواره را تشکیل می دهند.

این عضو شورای مرکزی انجمن علمی کشوری مهندسی بهداشت حرفه‌ای گفت: با توجه به شیوع جهانی کرونا ویروس جدید طی یک ساله گذشته و تاثیرات روحی و روانی به جای مانده در افراد، موضوع «چالش های کووید۱۹ در محیط های کاری» به عنوان بخش ویژه این رویداد علمی و فرهنگی انتخاب شده است.

او ایجاد بستر تعامل و ارتباط عناصر فرهنگ سازی و استفاده از ابزار هنر در بسترسازی مباحث ایمنی و سلامت شغلی و نیز معرفی ظرفیت ها و توانمندی های نهفته در بهداشت حرفه ای و ایمنی کار در سطح کشور را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

طاهرزاده با دعوت از علاقمندانی که در زمینه های پیشگفت دارای ایده و اثر هستند، برای حضور در این رویداد علمی و فرهنگی، خواست تا پیش از هرگونه نام نویسی و یا ثبت اثر، آئین نامه این جشنواره را به دقت مطالعه کنند.

دبیر انجمن علمی دانشجویان مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: نشانی الکترونیکی https://:congressapp.ir/ohsh برای نام نویسی و ثبت آثار در این جشنواره کشوری تعیین شده است و علاقه‌مندان تا ۲۰ اسفند برای ارسال آثار خود فرصت دارند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح