کد خبر : 8798
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 سپتامبر 2021 - 21:45
-

بنیاد مستضعفان گرفتار پروژه های اقتصادی و عمرانی نخواهد شد

بنیاد مستضعفان گرفتار پروژه های اقتصادی و عمرانی نخواهد شد

 رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان به دنبال کارهای صرف عمرانی و اقتصادی نیست بلکه می خواهد وجهه توجه به محرومان را حفظ کند. سیدپرویز فتاح روز پنجشنبه 25 شهریورماه در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: در هر سفری که به استان اردبیل داشتیم به خاطر ویژگی های مردم این استان در ابعاد

بنیاد مستضعفان گرفتار پروژه های اقتصادی و عمرانی نخواهد شد

 رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد مستضعفان به دنبال کارهای صرف عمرانی و اقتصادی نیست بلکه می خواهد وجهه توجه به محرومان را حفظ کند.

سیدپرویز فتاح روز پنجشنبه 25 شهریورماه در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: در هر سفری که به استان اردبیل داشتیم به خاطر ویژگی های مردم این استان در ابعاد ارزشی و مردمی و تعصب خاص به مرزبانی از جمهوری اسلامی ایران سعی کردیم بیشترین تعهدات خدمت رسانی را انجام دهیم.
وی خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان با ورود به شهرستان های گرمی و خلخال درصدد رفع محرومیت از این مناطق است و همواره سعی دارد وجهه محرومیت زدایی را بر اجرای کارها و پروژه های اقتصادی و عمرانی اولویت دهد.
رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در کنار تکمیل باند فرودگاه اردبیل، راه آهن، سد و سایر طرح های زیربنایی با همراهی جوانان پرشور و علاقمند درصدد رفع چهره محرومیت از روستاها و شهرهاست، تصریح کرد: ما سعی خواهیم کرد تا با همکاری کمیته امداد 10 هزار واحد مسکن محرومان را در سراسر کشور عملیاتی کنیم که سهم استان اردبیل بیش از 370 واحد خواهد بود.
فتاح افزود: باند اصلی فرودگاه اردبیل  با آسفالت پلیمری و نصب تجهیزات و امکانات و سیستم روشنایی تا پایان مهرماه به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد: راه آهن مدرن در تراز فنی دنیا و تمام بومی اردبیل – میانه مراحل نهایی را طی می کند و به رغم مسیر کوهستانی ما آمادگی داریم به تناسب زیرسازی بدون درخواست پرداخت مطالبات ریل گذاری را انجام دهیم.
رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: تا آخر مسیر ریل گذاری را در این پروژه ریلی انجام می دهیم تا در سال های آینده دولت از منابع مالی پرداختی های ما را جبران کند.
فتاح تصریح کرد: در این سفر به تکمیل سد عمارت 100 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی کردیم تا با پرداخت به پیمانکار این سد به مرحله آبگیری برسد تا در سال های آینده برای پایاب این سد و بهره برداران آن چاره اندیشی شده و تعهدات ملی و استانی به انجام برسد.
وی اظهار کرد: در سفری که در ماه های آینده خواهیم داشت به شهرستان های مشگین شهر، نیر، خلخال و کوثر برای بازدید از پروژه های در حال اجرا خواهیم رفت و نسبت به تعیین تکلیف کارخانه نئوپان خلخال نیز با هدف حل مشکل بیکاران این واحد تولیدی تصمیم گیری انجام خواهد شد.
رئیس بنیاد مستضعفان همچنین به خانواده های محروم و تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی قول داد تا در ساخت واحدهای مسکونی 50 میلیون تومان به ازای هر واحد بلاعوض پرداخت شده و تسهیلات پرداختی از سوی بنیاد مستضعفان در موعد مقرر بازپرداخت شود.
فتاح در پایان خاطرنشان کرد: در کنار احداث زمین های چمن ورزشی در شهرستان های مختلف برای تکمیل سه سالن ورزشی در شهرهای استان که 14 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد قرار شد نیمی از این منابع از طریق بنیاد مسکن استان پرداخت شود.
 
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح