کد خبر : 190314
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 ژانویه 2022 - 17:30
-

بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی در چهار شهرستان فارس

بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی در چهار شهرستان فارس

ایسنا/فارس همزمان با ایام دهه فجر، طرح‌های آبرسانی به چهار شهرستان اقلید، لامرد، گراش و قیروکارزین، در استان فارس به بهره برداری رسید. رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس، در آیین بهره‌برداری از طرح آبرسانی به روستای شمس‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان گراش گفت: این پروژه شامل اجرای یک هزار و ۸۰۰

بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی در چهار شهرستان فارس

ایسنا/فارس همزمان با ایام دهه فجر، طرح‌های آبرسانی به چهار شهرستان اقلید، لامرد، گراش و قیروکارزین، در استان فارس به بهره برداری رسید.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس، در آیین بهره‌برداری از طرح آبرسانی به روستای شمس‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان گراش گفت: این پروژه شامل اجرای یک هزار و ۸۰۰ متر خط انتقال آبرسانی و یک هزار و ۲۰۰ متر شبکه توزیع آب شرب است و با صرف پنج میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آبفای فارس، علی بوستانی، با اشاره به نقش مشارکتی خیران این روستا در تامین مالی این طرح بیان کرد: ۳۵ خانوار روستای شمس‌آباد از این پروژه آبرسانی بهره‌مند می‌شوند.

وی، در مورد طرح آبرسانی به روستای کنار زیارت نیز گفت: این طرح شامل، اجرای دو هزار متر خط انتقال و دو هزارمتر شبکه توزیع داخلی است و برای اجرای آن بیش از پنج میلیارد ریال هزینه شده است.

اصلاح شبکه روستای تنگ رویین شهرستان قیروکارزین 

بوستانی همچنین در مورد اجرای پروژه اصلاح شبکه آبرسانی به روستای تنگ رویین شهرستان قیروکارزین گفت: این پروژه که طول آن چهار کیلومتر و با مشارکت گروه های جهادی اجرا شده است و تمام مشترکان این روستا از مزایای آن بهره‌مندخواهند شد.

اصلاح شبکه چند روستای بخش مرکزی شهرستان لامرد

مدیرعامل آبفای فارس در باره اجرای پروژه اصلاح شبکه آبرسانی به روستاهای فیروزآباد، کاکلی و رییسی یحیی در شهرستان لامرد نیز بیان داشت: طول این شبکه آبرسانی هشت کیلومتر و بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح آن صرف شده است.

بوستانی گفت: عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستاهای میر حسنی، چاه شور علیا، چاه شور سفلی و پاتخته شامل ۱۴ کیلومتر خط انتقال آب با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال نیز در این منطقه آغاز شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای استان فارس اضافه کرد: با اتمام عملیات اجرایی این پروژه، بیش از ۳۰۰ خانوار از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

اقدامات آبرسانی در شهرستان اقلید  

بوستانی گفت: راه‌اندازی پروژه اصلاح شبکه آبرسانی به روستای آسپاس و ۲ مخزن ذخیره آب در شهر دژکرد از توابع شهرستان اقلید با صرف هزینه‌ای بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی است که در هشتمین روز از دهه فجر در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفای استان فارس گفت: یک باب مخزن هوایی فلزی با ظرفیت ۵۰ متر مکعب و یک باب مخزن ذخیره آب بتنی با گنجایش ۵۰۰ متر مکعب در منطقه یاد شده به بهره‌برداری رسید که بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ خانوار از مزایای آن برخوردار می شوند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح