کد خبر : 188121
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 ژانویه 2022 - 17:50
-

بهره‌برداری و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی و زیربنایی در بخش میمه

بهره‌برداری و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی و زیربنایی در بخش میمه

ایسنا/اصفهان فرماندار شاهین‌شهر و میمه از کلنگ زنی طرح‌های عمرانی، زیربنایی، رفاهی و گردشگری با پیش بینی ۲۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار و بهره برداری از طرح‌های عمرانی، زیربنایی و … با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان در بخش میمه شهرستان شاهین شهر، خبر داد. اسفندیار تاجمیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان

بهره‌برداری و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی و زیربنایی در بخش میمه

ایسنا/اصفهان فرماندار شاهین‌شهر و میمه از کلنگ زنی طرح‌های عمرانی، زیربنایی، رفاهی و گردشگری با پیش بینی ۲۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار و بهره برداری از طرح‌های عمرانی، زیربنایی و … با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان در بخش میمه شهرستان شاهین شهر، خبر داد.

اسفندیار تاجمیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با هشتمین روز از یوم الله دهه فجر در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح‌های عمرانی و زیر بنایی بخش میمه با ۲۱ میلیارد تومان هزینه در حوزه‌های راهداری، مخابراتی و … به بهره‌برداری رسید، همچنین کلنگ طرح‌های عمرانی، زیربنایی، گردشگری و … با پیش بینی ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در راستای رونق و توسعه شهرستان به زمین زده شد.

تاجمیری با بیان اینکه در بخش میمه شهرستان کلنگ سه طرح عمرانی، زیربنایی و گردشگری با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به زمین زده شد، افزود: در هشتمین روز دهه مبارک فجر در بخش توسعه و رونق صنعت گردشگری و جذب توریسم کلنگ ۳۰ دستگاه پروژه بوم گردی و ویلاسازی و نیز احداث سرای سالمندان با مشارکت بخش خصوصی با زیربنای ۴هزار مترمربع و پیش بینی ۱۰ میلیارد تومان اعتبار، احداث مخزن تامین هزار متر مکعب آب شرب شهر لایبید به صورت مشارکتی شهرداری با خیران و پیش بینی ۳ میلیارد تومان اعتبار، احداث جاده کمربندی لایبید مشارکتی شهرداری با خیر به طول ۲ کیلومتر و پیش‌بینی ۵ میلیارد تومان اعتبار و محوطه‌سازی و ساخت المان شهدای گمنام لایبید با ۲ میلیارد اعتبار توسط معاون عمرانی استانداری اصفهان به زمین زده شد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با اشاره به بهرداری نمادین از دستاوردهای مخابراتی و کلنگ زنی این طرح ها در شهر لایبید میمه، تصریح کرد: در بخش میمه ساختمان اداری شهرداری لایبید با ۱۲۰۰ متر مربع زیربنا و ۷ میلیارد تومان اعتبار و نیز پد هوایی بالگرد امداد و ارژانس ۱۱۵ لایبید با زیر ۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. همچنین در حوزه توسعه خدمات ارتباطی و مخابراتی جمعا ۲۵ طرح بهره‌برداری و کلنگ زنی شد.

تاجمیری ادامه داد: در بخش مخابرات ۹ طرح فنی توسعه‌ای با ۶ میلیارد تومان اعتبار مورد بهره‌برداری و کلنگ ۱۶ طرح فنی توسعه‌ای دیگر نیز در شهرستان با پیش بینی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه به صورت نمادین در شهر لایبید به زمین زده شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح