کد خبر : 15027
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 سپتامبر 2021 - 21:01
-

بهره‌مندی از گوهر امنیت در منطقه پر آتش و خطر خاورمیانه نمودی از توانمندی‌های جمهوری اسلامی

بهره‌مندی از گوهر امنیت در منطقه پر آتش و خطر خاورمیانه نمودی از توانمندی‌های جمهوری اسلامی

 رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان بهره‌مندی ایران اسلامی از گوهر امنیت آنهم در منطقه پر آتش و خطر خاورمیانه را نمودی از توانمندی‌های جمهوری اسلامی خواند و گفت: بهره‌مندی از این امنیت را مدیون خون شهیدان سربلند کشور هستیم. اردشیر مطهری در آیین تودیع و معارفه استانداران پیشین و

بهره‌مندی از گوهر امنیت در منطقه پر آتش و خطر خاورمیانه نمودی از توانمندی‌های جمهوری اسلامی

 رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان بهره‌مندی ایران اسلامی از گوهر امنیت آنهم در منطقه پر آتش و خطر خاورمیانه را نمودی از توانمندی‌های جمهوری اسلامی خواند و گفت: بهره‌مندی از این امنیت را مدیون خون شهیدان سربلند کشور هستیم.

اردشیر مطهری در آیین تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید سمنان ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اگر شهدا و ایثارگران با فداکاری و ایثار، از جان و مال و آبرو و فرزند و نزدیکان خود نمی‌گذشتند، اینک ما این گوهر امنیت را در این منطقه پر از آتش و خطر نداشتیم.

وی با اشاره به روزهای دفاع مقدس و خیانت منافقین افزود: در آن بحبوحه ملت ما با پدیده‌ای به‌نام گروهک مجاهدین خلق یا منافقین طرف بود که از داخل اقدام به خرابکاری، بمب‌گذاری و ارسال اطلاعات به دشمن می‌کرد و از بیرون، در نهایت کارش به جایی رسید که رسما به نیروهای بعثی و صدام پیوست و به یک ستون عمل‌کننده دشمن ملت تبدیل شد. همه این اتفاقات در وضعیتی بود که کشور تازه از چنگال یک دیکتاتوری خلاصی یافته و بسیاری از مستشاران نظامی ایران را ترک کرده‌ بودند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در آن دوران یک نهال نوپا بود که هنوز دارای تقسیم بندی تشکیلاتی نبود افزود: با این وجود از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و رهبری امام به قوام نظام و کشور انجامید.

وی با بیان اینکه در دوران پادشاهان بی‌کفایت قاجار بخش هایی از کشور تجزیه شد و بعدها از دل بلبشوی بوجود آمده دیکتاتوری رضاخان میرپنج بیرون آمد، به افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی در حفاظت از تمامیت ارضی کشور پرداخت و ادامه داد: جنگ هشت‌ساله تحمیلی که به درستی نام آن‌را دفاع مقدس گذاشته‌ایم و آن را به‌حق گرامی می‌داریم، تحقیقا تنها مقطع قابل اتکا و مشخص است که ایران در بدترین شرایط بحران داخلی، و با وجود دو سال جنگ و ناآرامی گروه‌های تجزیه‌طلب داخلی در شمال و جنوب و شرق و غرب، گرفتار یک جنگ بزرگ شد، اما با غیرت جوانان این سرزمین و با اتکا به رهبری شخصیتی همچون امام راحل و بزرگانی همچون رهبری معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این کشور به دست متجاوزان تجزیه شود.

مطهری با اشاره به برخی مشکلات امروز در کشور بر لزوم خدمات جهادی به مردم تاکید و تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوان این کشور در حوزه‌های مختلف، مردم از شرایط فعلی قطعا راضی نیستند.

وی با اشاره به اثرات ناشی از تحریم‌های ظالمانه امریکایی‌ها افزود: بخشی از این مشکلات، قطعا مربوط به فشار خارجی و تحریم‌های ظالمه و ضد بشری دشمنان ملت است. اما بخش دیگر ماجرا، به کم‌کاری، بدعملی، مدیریت سوء و غیرکارشناسی، غیر علمی، غیر جهادیِ برخی رده‌های مدیریتی کشور و همچنین و نفوذ کرده در بطن بدنه مدیریتی باز می‌گردد.

مطهری اضافه کرد:در هر صورت چه از روی سهو، چه از عمد، خروجی بدعملی یا بی‌عملی، تولید نارضایتیِ مردمی است که نجیبانه، مظلومانه و با همه وجود، برای حفظ انقلاب و میهن، هرآنچه داشته‌اند را نثار کرده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه با وجود این همه مشکلات، انقلاب اسلامی به برکت رهبری معظم و عظیم الشان انقلاب هنوز پابرجاست افزود: بیش از ۴۰ سال از انقلاب و جنگ تحمیلی گذشته، و ما اکنون در چله دوم انقلاب، هم فضایی و اتمی و موشکی هستیم و هم در علوم پیشرفته نانو و پزشکی در دنیا سرآمد شدیم. هم در حوزه پیشرفت‌های علمی، پا به پای کشورهای بزرگ و پیشرفته قرار داریم و هم در قدرت نظامی، صاحب تکنولوژی و خالق برخی تکنولوژی‌هایی هستیم که در برخی موارد از علم روز جهان نیز جلوتر است.

استان سمنان ظرفیت بسیار استراتژیک و قابل توجهی برای کار دارد

نماینده گرمسار و آرادان با بیان اینکه استان سمنان ظرفیت بسیار استراتژیک و قابل توجهی برای کار دارد افزود: شهرک‌های صنعتی، معادن فراوان، موقعیت ویژه و همجواری این استان با ۸ استان دیگر کشور، صنایع دستی، ظرفیت های متعدد گردشگری، استعداد بسیار بالای نیروی انسانی جوان و پر انرژی و انقلابی و …، همه باهم این استان را به یک ظرفیت خوب و مهم برای نقش آفرینی در کشور تبدیل کرده است.

وی با تقدیر از انتخاب استاندار جدید سمنان خاطرنشان کرد: امیدوارم استاندار جدید، با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان، در جهت تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بتواند قدر نعمت خدمتگذاری را بداند و از این فرصت، بیشترین بهره را ببرد.

مطهری عنوان کرد: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت مردمی جدید، نوید تغییرات مثبت و خوبی در دل مردم زنده شده و ملت احساس می‌کنند که ریل حرکت دولت و سیستم اجرایی قرار است که تغییر کند.

وی افزود: این از یک طرف جای شکرگذاری دارد و از طرف دیگر، مسئولیت عزیزان تازه منصوب شده را به شدت بالا میبرد، چراکه علاوه بر آواربرداری از مشکلات قبل، باید در عین حرکت به سمت جلو، هم مسیر حرکت را درست انتخاب کنند و هم قطار خدمت را با قدرت و دقت به پیش ببرند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه حتما  کار در این شرایط سخت معیشتی مردم، سخت است،گفت: در این دوره جدید باید دوندگی و از خودگذشتگی وجود داشته باشد، همدلی و همراهی نیروهای انقلابی باید مضاعف شود تا مدیران در پست‌های مدیریتی جدید، بتوانند این مسیر سخت و البته پر از اجر و نصر الهی را با خدمت گذاری به ملت، طی کنند.

این نماینده با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای برخی واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: وی گفت: متاسفانه ظرفیت برخی از کارخانجات، تولیدی‌ها، شرکت‌ها و … همینطور معطل مانده یا با ورشکستگی رو به رو شده یا بدتر، با کارشکنی و چوب لای چرخ گذاشتن‌ها، به بحران رسیده‌اند.

وی با اشاره به پتانسیل های بالقوه استان در بخش های مختلف افزود: استان سمنان از نظر صنعتی ، معدنی، کشاورزی و گردشگری از ظرفیت های زیادی برخوردار است و مسوولان باید با بهره گیری از این استعدادها و ظرفیت ها به توسعه استان کمک کنند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح